Gran Turismo 5

asoz

New member
Noo, prawie identycznie...

11jqbo9.jpg

gt5p_07.jpg
 

Bambolo82

Banned
Te 2 obrazki wyglądają DOKŁADNIE TAK SAMO, ZA WYJĄTKIEM DEPTH OF FIELD ORAZ 160 LINII W PIONIE. To jedna i ta sama gra. 2 różne tory i inne auta. Wydaje się nawet że to BMW ma więcej detali (popatrz sobie na przednie reflektory) niż to Ferrari z replay'u. Pierwszy obrazek jest z wyścigu a drugi z replay'u.

Gdybyś czytał nasze posty, to byś nie bredził trzeci dzień z rzedu na temat GT5...

Marne te twoje prowokacje :p
 

asoz

New member
Tak, masz rację Bambo, to samo co na renderach widzimy później in-game...

Hahahahah, nasze posty ?! No tak, bo za tobą murem stoi połowa forum :p
 

Bambolo82

Banned
Jaki znowu render????????????? Wszystkie te obrazki pokazują grafikę GT5 liczoną w czasie rzeczywistym w trakcie gry. Replay'e też są liczone w czasie rzeczywistym i wyglądają tylko nieco lepiej niż sam wyścig (depth o field i ciut wyższa rodzialka o 160 linii w pionie). Tłumaczono Ci już wiele razy...

Masz jakieś komleksy na punkcie tej gry, czy co? GT5 Prologue wyszedł już 2 lata temu, a ty jeszcze przeżywasz ten screen... Przyjmij do wiadomości, że ta gra tak wygląda, ludzi o tym się przekonali.

Jesteś jakimś maniakiem? Lubisz prowokacje? Wypowiadało się tutaj masę osób. Pokazano Ci kilkadziesiąt screen'ów i filmików, ktore pokazują że bredzisz na temat grafiki GT5, a Ty dalej swoje...
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Bambo napisz raz jeszcze ile jest więcej tych linii?
I depth of co?

PS. Polecam, żebyś sobie to umieścił w podpisie - nie będziesz o tym musiał pisać w każdym swoim poście...

Dzięki i pozdrawiam,
 

Szczupaczek

New member
I żeby nie zapomniał dodać PROCESOR CELL :)
Grałem w GTP (mam ciągle GTP, chyba z sentymentu), ogólnie kiedyś seria GT należała do moich ulubionych gier (ten Nissan Skyline ach)...Jednak teraz widzę dużo wad tej gry które nie są zmieniane...co mi po tym, że jadę ładnie zrobionym autem skoro nie czuję prędkości...a jak się wsiądzie do słabszych samochodów to już w ogóle katastrofa...auta odbijają się jak kartoniki od band i od innych aut. Bambo grafa to nie wszystko...tak się nią jarasz i w ogóle...Aha Bambo pamiętaj by kupić GT5 jak już wyjdzie w marcu 2010 (a nie wyjdzie na gwiazdkę ale to już chyba wiesz, mimo że piszesz że Kotaku piszą bzdury...)i kup je taniej na allegro czyli na gwiazdkę 2011 :D tak za 70-90 zł
 

Kapral_Hicks

Klub HDTV.com.pl
vip
Jak widzisz obraz transmitowany z wyścigów, nie raz nagrywany z helikopterów to wydaje się że auta poruszają się bardzo wolno. Jedziesz autostradą dobrym autem te 170 to też jazda może wyglądać ślamazarnie, pojedz już tyle wąską uliczką a ....:D

Mi się właśnie podoba poczucie prędkości np w gt4. Uważam ze bardzo realistycznie je przedstawiono ale trzeba odpowiednio do tego podejść bo takie rzeczy jak kamera zza auta psuje te wrażenie. NP Grając takim nissanem peenzoil GTR na trasie nurburgring na kierce i przy kamerze przed zderzakiem jest już nawet sporo za szybko:D. Miałem niezły ubaw bo to pierwsza gra w której zdejmowało się nogę z gaz'u z powodu zbyd dużej prędkości, zaś model jazdy pozwalał ci poprostu wyczuć jak koła tracą przyczepność. Coś niesamowitego i raczej nie spodziewał bym się po gt5 gorszej implementacji.
 

-AS-

New member
Ludzi wypowiadajacych sie w tym watku podzielilbym na tych zainteresowanych gra oraz na tych niezaintersowanych. Wnioski prosze wyciagnac samemu.

Pozdrawiam
 

Bambolo82

Banned
Oficjalna strona Gran Turismo - gran-turismo.com - od dzisiaj, co tydzień będzie publikować kolejne dawki screen'ów z powtórek wyścigów w GT5 (na bazie build z TGS'09).

Oto pierwsza porcja obrazków z powtórek wyścigu w GT5 (tak, to jest grafika realtime :D ): http://us.gran-turismo.com/us/news/d5081.html

Pozwoliłem sobie zamieścić jeden:
photo01a.jpg


Do mediów wyciekła też ta relacja z zamknietego pokazu nocnych, miejskich wyścigów w GT5 (wspominał o tym już Premek111): http://www.gtplanet.net/unpublished-gran-turismo-5-video-shows-off-damage/

Kazunori Yamauchi na tym zamkniętym pokazie poinformował, iż Polyphony aktualnie pracuje nad trybem nocnym. Pokazano też zniszczenia samochodów WRC praz NASCAR. GTPlanet relacjonuje, że jak pokazano przykładowy wypadek w build'dzie nowszym niż ten z TGS'09 to publika aż jeknęła kilka razy z podziwu. :shock:

Ponoć lada dzień ma być pokazany ten "tajny" filmik z trybem nocnym oraz ze zniszczeniami aut WRC oraz NASCAR. :eek:
 
Ostatnia edycja:

Peek

New member
Bez reklam
http://grrr.pl/2009/10/03/forza-3-i-gt5-porownanie-screenow/

Porównanie screenów z GT5 (prawdziwych żadnych renderów ani replay mode Bambo:p ) i Forzy 3.

Moje wrażenia:

- Modele samochodów wydaje mi się, że porównywalne z zewnątrz, ale kokpity zdecydowanie lepsze w GT5. (duży plus dla GT5 za rekawice kierowcy firmy Sparco, a nie jak w Shifcie ze znaczkiem NFS albo ze znaczkiem Forzy

- Trasy i tesktury podłoża moim zdaniem o wiele lepsze w Forzie.

- Gra świateł na samochodach lepsza w GT5

- Obraz w lusterkach genialny w forzie ( zawiera wszystkie detale ), duzo gorszy w GT5.

- Aliasing występuje tu i tu więc tutaj nie ma zwycięzcy.

Mimo wszystko graficznie chyba nieco lepiej w GT5.
 
Ostatnia edycja:

asoz

New member
Trasy lepsze w Forzy, ale samochody są duuużo lepiej zrobione w GT5.
Czyli Polyphony w tym aspekcie wygrało.
Ale lepiej byłoby, jakbyś dał te drugie zdjęcia z GT5, wtedy różnica wyraźniej by się zarysowała. :D
 

Kapral_Hicks

Klub HDTV.com.pl
vip
Mi w forzy trochę nie pasują te pastelowe kolory, zaś wycięcie detali kokpitu w autach już w czasie wyścigu wygląda komicznie, to się robiło ale w czasach ps2. Co do porównania GT P zawiera trasy z czasów ps2, forza już nie więc oczywistym jest że widoczne są różnice w jakości grafiki tych tras na korzyść forzy. Wyjdzie gt5 w finalnej formie to będziecie mogli sobie porównywać obiektywnie do forzy 3 czy już może 4 nawet;)(panowie z turn maja tempo). Z tego co pokazało TGS to w finalnej ver zobaczymy trasy nie odbiegające jakością od aut. Co prawda znalazł się popup w jednym miejscu (czarny budynek przy wyjeździe z pit stopu) ale gra jeszcze ma trochę developingu co budzi nadzieje na poprawę, po drugie forza nie jest tu lepsza. Taki "ficzer" ze zniknięciem gór to dopiero widok (demo idzie z dysku więc to nie wina zarysowanej płyty). Tyle w temacie
 
Ostatnia edycja:

gadulinho

New member
Bez reklam
Nie wypowiadałem się chyba jeszcze w tym temacie, ale postanowiłem napisać coś od siebie. Zagrałem sporo godzin w GT, mam pare zaszczerzeń co do rozgrwyki, widzę w tej grze dużo zalet jak i pare wad, ale nie o tym chciałem tutaj napisać.

Zagrałem ostatnio w wiele wyścigów (m.in. Dirt 2, Grid, NFS: Shift, F1 2009, Burnout, NFS:Undercover, Ridge Racer 7) i nie potrafię zrozumieć tych wszystkich dziennikarzy, forumowiczów itd, którzy przyznają tak wysokie oceny w dziale grafika co poniektorym grą. Prawie każda z tych gier (jedynie F1 i RR7 jakoś się trzyma) ma dramatyczną grafikę. Obraz jest lekko rozmyty, krawędzie poszarpane, nic nie wygląda jak na screenach gdzie samochody są gładziutkie, czyste, "plastyczne". Trochę tak jakbym grał w gre z PS2...

Jedynie GT pokazuje ładny, czysty, gładki, nie poszarpany obraz. Grając w gre czuję "moc" PS3, jakby popwiedział Bambo Cell Power :p
Patrząc na screeny z gry - nie czuje się robiony w konia. A co w przypadku NFSa i tym podobnych gier? Na obrazkach wygląda super, a w grze tragicznie. Jedyną grą w jaką dziś grałem gdzie obraz jest czysty to stary Ridge Racer 7...

Gratulacja dla tych co polecają TV 50 cali do gier... No chyba, że do GT, Uncharted, Wipeouta.
 

premek111

Active member
Bez reklam
Bambo,mam nadzieje ze tryb nocny bedzie wygladal zajefajnie.bardzo bym chcial zeby w finalnej wersji GT5 byly zmienne warunki pogodowe,
podrawiam
 
Do góry