Gran Turismo 5

Jabes

New member
Czyli tego chyba potrzebuję... podrasowanego LOTUSa, który bedzie wymiatał w zakrętach... dzięki... stosowne zakupy u dilera już zrobione... :)
 

Banzai

New member
I jeszcze jedna rada - nie pozwalajcie na slizganie się aut, bo tym sposobem dużo się traci. Lepiej mocnej przyhamować niż wejść uślizgiem w zakręt.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Dzięki Wam znowu zaczołem grac w gt5:) Opcja tuningu jest mocno okrojona i daleko odbiegająca od tego do czego nas przyzwyczaiły poprzednie części GT no ale lepsze to niż nic. Jedyne co mi się nie podoba to to że nie mogę grać z bratem w necie. Na xbox mam opcje dołącz do gry lub zaproś do gry a tu nawet nie wiem z kim gram:(
 

mataman

New member
Bez reklam
Dokładnie, niech sony bierze sie do roboty bo to są podstawowe sprawy. Chce zagrac z kumplem w GT5P i nie moge. Czy to jest takie naprawde trudne do zrobienia ? x ma to od początku.
 

martins

New member
Zostal mi 1 wyscig a Honda 2000 jest za wolna

Zastanawiam sie co kupic w gt tuned corvette viper czy forda gt zostal mi do przejsca tylko 7 wyscig w oostaniej klasie fuji spedway ma ktos jakeis rady ? bo niechce mi sie znowu 100 kolek jechac ;) kupilem honda 2000 ale jest za wolna na prostej
 

-AS-

New member
Oba te samochody są bardzo szybkie na prostej, ale w zakrętach ciężkie do opanowania. Ford GT LM Edition jest trochę szybszy od Corvetty Tuned. Pytanie tylko czy będziesz w stanie je ujarzmić ;)

Pozdrawiam
 

dienekes' shade

New member
Zielone piekło, jak pisałem, zassałem za pierwszym razem, a przed chwilą obejżałem materiał reklamujący DF GT, pobrany, a jakże, również za pierwszym podejściem. Więcej nowych filmików nie ma.
 

dienekes' shade

New member
A to bomba :eek:k:Czekam aż dodadzą (bo podobno mają tak zrobić...) Zielone Piekło i będzie można je pobrać i śmiegać do woli. Niesamowity tor :krol:

Ps. W końcu jakieś "info" nt DF GT. Już jest w jednym z polskich sklepów w świetnej cenie - 419 złych.
Eh, pojawił się poważny konkurent sprzętowy dla MGS 4 :rolleyes:
 

dienekes' shade

New member
krzysztofradio napisał:
Czy ostrzy sobie ktos zabki na nową kierownice Logitecha Driving Force GT?

W sumie, to już od paru miesięcy...Miała być od maja, mamy połowę czerwca i dalej nic :( Jeden z polskich sklepów, o czym wspomniałem, popełnia beszczelną, ale skuteczną, praktykę - oferuje sprzęt, którego...nie posiada, heh :twisted:
Już dzwoniłem, żeby ją kupić...Co mi powiedziano? "Nie wiadomo, kiedy będzie..." WTF?!
Tak, czy owak, jak tylko się pojawi, kupuję :krol:
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Hmm, no wlaśnie :D
A jakie są istotne róznice w stosunku do G25 i ForcePro? Cenowo GT plasuje się pomiędzy. Strona porownawcza Logitecha jest kiepska.
 

dienekes' shade

New member
Różnice pom. Pro, a GT:
- wieniec w GT ma większą średnicę niż w DF Pro;
- GT ma PS Button;
- GT ma pokrętło do zmiany ustawień samochodu "na biegu";
- to co najważniejsze - "bebechy" są inne niż w DF Pro. Z tego co czytałem, istnieje domniemanie, że przejęto je żywcem z G25, a różnica w cenie wynika z zastosowania tańszych materiałów i braku sziftera.

G25 to skórzane obszycie wieńca kierownicy, stalowa konstrukcja, stalowe łopatki zmiany biegów, szifter w układzie "H", gejki z siłownikami (każdy o innym stopniu skoku) i jeszcze lepszy (a podobno ten sam co w GT) FF. Z kolei w G25 brak D-pada i innych gadżetów ułatwiających współpracę z PS 2/3.

To chyba najważniejsze z różnic.

Grałem w GT5:p na DF Pro i byłem zachwycony, mimo iż kierka miała swoje lata. Wg wszystkich znaków na niebie i ziemi, GT jest udoskonalonym i wzbogaconym następcą DF Pro, plasującym się (cenowo, jakościowo, klasowo) pom. wycofanym z produkcji DF Pro i G25. A skoro tak, to w tym przedziale cenowym, jest to jedyny sensowny wybór. Lepsza jest już tylko G25 (choć nie doskonała...) i typowo profesjonalne rarytasy.
 
Ostatnia edycja:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Eksperci ratujcie!

Pomyslalem, że jeszcze tu znajdę pomoc.
Po wielu tygodniach walki z czasem w reszcie udalo mi sie przejść wszystkie poziomy C, B, A uradowany myślą, że pojeżdzę sobie bolidem Ferrari za 2 000 000 $. A tu kolejny poziom S tuningowanych samochodów (jeszcze te sekundowe kary - uczą pokory :grin: ).

Czy ktoś móglby zalączyć listę modeli samochodów i ich dokladnych ustawień w tuningu do poszczególnych eventów by najlepiej zaliczyć wyścigi?
Coś w stylu:
Wyścig nr S-1: Ford GT Test car, moc 500 BPH, Waga 1200 kg, opony... itd.
Myślę, że innym graczom też się to przyda.
Jakoś nie moge niczego podobnego znaleźć w interencie, a rodzina, dom praca nie pozwalają na wiecej grania niż 3 godziny tygodniowo i testowanie poszczególnych ustawień.

PS. Czy poziom S to już ostatni? Czy warto zmieniać coś w ustawieniach, które nie wplywają na ilość punktów pts i wykresy liniowe prędkości, przyspieszenia, hamowania, itp?

Z góry dziekuję
Pozdrawiam
 
Do góry