Marcin_gps napisał:
Jeżeli kopia została wykonana poprawnie, przy pomocy narzędzia Exact Audio Copy i zgadza się co do bita - nie ma najmniejszej różnicy.
Jeden rozsadny i myslacy czlowiek. Przeciez wiadomo, ze chodzilo mi o kopie, ktora powstala z poprawnie odczytanej plyty, a nie z takiej na ktorej byly niekorygowalne bledy.
Marcin_gps napisał:
sygnał cyfrowy podlega także zakłóceniom (aczkolwiek znacznie mniejszym) i jest to udowodnione
W odniesieniu do HDMI o ktorym przeciez byla mowa. W praktyce wyglada to tak, ze mamy poprawny obraz albo jest czarno lub kompletna sieczka na ekranie.
Jezeli chodzi o jakosc obrazu na roznych kablach HDMI od 60 do 3000 PLN za AUDIOVIDEO:
WSZYSTKIE testowane kable zaliczyly test 1080p. Nawet najtanszy 10-metrowy przewód produkcji azjatyckiej (pozbawiony nawet logo HDMI).
Wnioski z naszego testu sa nastepujace. Po pierwsze, nie wydaje sie celowy zakup drogich kabli HDMI. Jezli posiadany sprzet jest bardzo wysokiej klasy, a my nie akceptujemy produktów niemarkowych, wówczas zakup wzglednie niedrogiego kabla HDMI w zupelnosci zalatwia sprawe, nawet jezeli sygnal docelowo bedzie pochodzil z odtwarzacza Blu-ray czy HD-DVD. Nie da sie jednak ukryc, ze to wlasnie najtansze kable sa rozwiazaniem najrozsadniejszym w wypadku typowych instalacji A/V.
Mozna sobie podyskutowac, poteoretyzowac, wykazac sie wiedza, zablysnac, przedstawic swoje racje, ale fakty sa takie, ze przy cyfrowej transmisji jedyne urzadzenia zestawu kina domowego, ktore maja realny wplyw na odbior wrazen jest jakosc wyswietlacza, jakosc czesci analogowej wzmaczniacza, jakosc przetwornikow cyfrowo-analogowych, kolumny oraz ich okablowanie. Zakladajac, ze porownywane urzadzenia cyfrowe maja takie same mozliwosci.