filmbox live promocja w lg

texwit

New member
Ja trochę się napisałem. Przydługa wiadomość, ale wkleję, może komuś się przyda :)


Witam, piszę na ten adres po skierowaniu mnie przez Pana Stanisława Grabowskiego z LG Electronics Polska.

W dniu 13.11.2013r. zakupiłem telewizor LG 47LA691s.
Numer seryjny: xxxxxxxxxxxx

Po zakupie, w czasie ustawiania, instalacji i rejestrowania różnych rzeczy, pojawiła mi się również opcja skorzystania z 3-miesięcznej promocji, polegającej na darmowym dostępie do aplikacji FILMBOX.

Odłożyłem to jednak na później, z braku czasu w tamtym momencie i wiedząc z OFICJALNEJ INFORMACJI PRASOWEJ na Waszej stronie, że mogę skorzystać z tej promocji do końca lutego 2014r.
LINK DO INFORMACJI: Promocja LG i FilmBox Live dla nowych użytkowników LG Smart TV | LG USA

Gdy postanowiłem skorzystać z promocji na początku grudnia, nie mogłem znaleźć już tej opcji. Napisałem więc do Was zapytanie poprzez formularz na stronie LG.

W odpowiedzi dostałem informację, że to błąd na stronie i aby skorzystać z promocji trzeba było to zrobić do końca listopada 2013.

Bardzo dziwi mnie ta odpowiedź i nie wiem z czego to wynika. Przecież Wasza informacja prasowa, oprócz oficjalnej strony LG, została powielona na wielu stronach i portalach!
Wielu klientów, w tym ja, zostało wprowadzonych w błąd. Mimo zakupu telewizora jeszcze w listopadzie, nie mogę skorzystać z promocji, która w moim mniemaniu należy mi się!

Proszę zauważyć jeszcze jedną rzecz. Zdanie z informacji prasowej brzmi:
Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 28 lutego 2014 roku kupią telewizor LG Smart TV.



Ja kupiłem TV w listopadzie. Jeżeli więc jest błąd na stronie i zdanie powinno brzmieć:
Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 30 listopada 2013 roku kupią telewizor LG Smart TV.



Ja i tak kwalifikuję się do udziału w promocji, gdyż kupiłem telewizor przez 30 listopada 2013r.

Mam nadzieję, że firma LG podejdzie profesjonalnie do sprawy i naprawi SWÓJ błąd, poprzez umożliwienie mi skorzystania z promocji.

Do tej pory miałem o Was bardzo dobre zdanie, ten telewizor nie jest jedynym sprzętem formy LG jaki używam.
Mam nadzieję, że ta sytuacja mojego zdania o Waszej firmie nie zmieni..


Pozdrawiam
moje dane
 

PeteShadow

New member
Bez reklam
Dajcie spokój. To są pieprzone korporacje, które swoich kacyków w BOK mają wyłącznie do odbijania piłeczki. To są ludziki, którzy nic nie mogą, mają w d...e firmę w której pracują (lub są zatrudnieni w podnajętej do tego celu firmie), bo i tak nie wytrzymają na swoim stanowisku dłużej niż rok. Dzisiaj każdy w takiej firmie tylko patrzy jak się nie wychylić, żeby się w robocie jakoś utrzymać. Po pewnym czasie jest już tak wypalony że albo sam odchodzi, albo pod byle pretekstem jest zwalniany. Wasze zaangażowane listy trafiają zaledwie na pierwszy mur obronny i są niczym skrobanie łyżeczkami po jego cegłach. Za nim jest drugi mur obronny w postaci prawników, który jest angażowany dopiero w przypadku spraw sądowych. Za prawnikami jest trzeci mur w postaci biura krajowego, którego zadaniem jest robienie jak najlepszego wrażenia przed Koreańczykami, którzy choćby się waliło i paliło nie mogą się niczego złego dowiedzieć. Jedynym sposobem narobienia rabanu, jest poruszenie czwartej władzy w taki sposób żeby marka oberwała po uchu. Żeby to się jednak stało, temat musi być interesujący dla czytelników i podchwycony przez masy, na przykład w postaci memów, itp.
jestem z Wami, ale łyżeczkami to sobie panowie możecie...
 

texwit

New member
Myślę, że masz sporo racji, jeśli nie całkowitą :)
Ja tam lubię jednak zbierać różne doświadczenia, a że nie miałem jeszcze takiej sytuacji w życiu, to jestem ciekaw po prostu jak będzie wyglądało rozwiązanie sprawy tego typu w praktyce.
Dużo czasu mnie to nie kosztuje, a da jakąś naukę na przyszłość.
Pozdrawiam :)
 

IntelliJ

New member
Myślę, że masz sporo racji, jeśli nie całkowitą :)
Ja tam lubię jednak zbierać różne doświadczenia, a że nie miałem jeszcze takiej sytuacji w życiu, to jestem ciekaw po prostu jak będzie wyglądało rozwiązanie sprawy tego typu w praktyce.
Dużo czasu mnie to nie kosztuje, a da jakąś naukę na przyszłość.
Pozdrawiam :)

Gdyby nie tacy jak Ty, to korporację w ogóle czuły by się bezkarnie. Dobrze, że ktoś ich tam męczy ;) Też mnie to bardzo denerwuje, że zostałem oszukany. A rusz coś im odbije i przywrócą promocje :)
 

ManiuS_tM

New member
Mi rownież w ramach rekompensaty przyslali kod do IPLA

Czyli do jakich programów mam dostęp i na jaki okres czasu? Bo przyznam szczerze ze nie korzystałem z IPLA.
 
Ostatnia edycja:

texwit

New member
Mi nawet kodu do ipla nie dali :/


Mariusz Klusek <mariusz.klusek@lge.pl>
14:14 (9 godz. temu)

do mnie
Dotyczy: reklamacji promocji Filmbox

Szanowny Panie,

Dziękujemy za pismo skierowane do naszej firmy. Jest nam niezmiernie przykro, że produkt naszej marki stał się powodem niedogodnej dla Pana sytuacji. Po zapoznaniu się ze sprawą, pragnę przedstawić stanowisko LG Electronics Polska.

Uprzejmie proszę o przyjęcie przeprosin w związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą promocji LG Smart TV FILMBOX LIVE.
Z przykrością informujemy, iż w informacjach zamieszczonych na stornie znajduje się błąd. Rejestracja w promocji możliwa była w okresie od 01.09.2013 do 30.11.2013.

W związku z powyższym brak jest możliwości otrzymania bezpłatnego dostępu do ww. aplikacji. Za niedogodności bardzo przepraszamy.

Z poważaniem, / Best regards, / 감사합니다!
Mariusz Klusek
LG Electronics Polska Sp. z o.o.
Mariusz.Klusek@lge.pl
Wsparcie LG Polska: Obsługa Klienta i Wsparcie Techniczne | LG Polska
__________________________________________________________________________________________________________
Infolinia dla Klientów:
801 54 54 54
801 LG LG LG
LG Electronics Polska: sprzęt TV | LG Polska.



Hmmm.. i co teraz? Przyjąć przeprosiny i być happy? :-o
 
Do góry