Ja trochę się napisałem. Przydługa wiadomość, ale wkleję, może komuś się przyda
Witam, piszę na ten adres po skierowaniu mnie przez Pana Stanisława Grabowskiego z LG Electronics Polska.
W dniu 13.11.2013r. zakupiłem telewizor LG 47LA691s.
Numer seryjny: xxxxxxxxxxxx
Po zakupie, w czasie ustawiania, instalacji i rejestrowania różnych rzeczy, pojawiła mi się również opcja skorzystania z 3-miesięcznej promocji, polegającej na darmowym dostępie do aplikacji FILMBOX.
Odłożyłem to jednak na później, z braku czasu w tamtym momencie i wiedząc z OFICJALNEJ INFORMACJI PRASOWEJ na Waszej stronie, że mogę skorzystać z tej promocji do końca lutego 2014r.
LINK DO INFORMACJI: Promocja LG i FilmBox Live dla nowych użytkowników LG Smart TV | LG USA
Gdy postanowiłem skorzystać z promocji na początku grudnia, nie mogłem znaleźć już tej opcji. Napisałem więc do Was zapytanie poprzez formularz na stronie LG.
W odpowiedzi dostałem informację, że to błąd na stronie i aby skorzystać z promocji trzeba było to zrobić do końca listopada 2013.
Bardzo dziwi mnie ta odpowiedź i nie wiem z czego to wynika. Przecież Wasza informacja prasowa, oprócz oficjalnej strony LG, została powielona na wielu stronach i portalach!
Wielu klientów, w tym ja, zostało wprowadzonych w błąd. Mimo zakupu telewizora jeszcze w listopadzie, nie mogę skorzystać z promocji, która w moim mniemaniu należy mi się!
Proszę zauważyć jeszcze jedną rzecz. Zdanie z informacji prasowej brzmi:
Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 28 lutego 2014 roku kupią telewizor LG Smart TV.
Ja kupiłem TV w listopadzie. Jeżeli więc jest błąd na stronie i zdanie powinno brzmieć:
Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 30 listopada 2013 roku kupią telewizor LG Smart TV.
Ja i tak kwalifikuję się do udziału w promocji, gdyż kupiłem telewizor przez 30 listopada 2013r.
Mam nadzieję, że firma LG podejdzie profesjonalnie do sprawy i naprawi SWÓJ błąd, poprzez umożliwienie mi skorzystania z promocji.
Do tej pory miałem o Was bardzo dobre zdanie, ten telewizor nie jest jedynym sprzętem formy LG jaki używam.
Mam nadzieję, że ta sytuacja mojego zdania o Waszej firmie nie zmieni..
Pozdrawiam
moje dane
Witam, piszę na ten adres po skierowaniu mnie przez Pana Stanisława Grabowskiego z LG Electronics Polska.
W dniu 13.11.2013r. zakupiłem telewizor LG 47LA691s.
Numer seryjny: xxxxxxxxxxxx
Po zakupie, w czasie ustawiania, instalacji i rejestrowania różnych rzeczy, pojawiła mi się również opcja skorzystania z 3-miesięcznej promocji, polegającej na darmowym dostępie do aplikacji FILMBOX.
Odłożyłem to jednak na później, z braku czasu w tamtym momencie i wiedząc z OFICJALNEJ INFORMACJI PRASOWEJ na Waszej stronie, że mogę skorzystać z tej promocji do końca lutego 2014r.
LINK DO INFORMACJI: Promocja LG i FilmBox Live dla nowych użytkowników LG Smart TV | LG USA
Gdy postanowiłem skorzystać z promocji na początku grudnia, nie mogłem znaleźć już tej opcji. Napisałem więc do Was zapytanie poprzez formularz na stronie LG.
W odpowiedzi dostałem informację, że to błąd na stronie i aby skorzystać z promocji trzeba było to zrobić do końca listopada 2013.
Bardzo dziwi mnie ta odpowiedź i nie wiem z czego to wynika. Przecież Wasza informacja prasowa, oprócz oficjalnej strony LG, została powielona na wielu stronach i portalach!
Wielu klientów, w tym ja, zostało wprowadzonych w błąd. Mimo zakupu telewizora jeszcze w listopadzie, nie mogę skorzystać z promocji, która w moim mniemaniu należy mi się!
Proszę zauważyć jeszcze jedną rzecz. Zdanie z informacji prasowej brzmi:
Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 28 lutego 2014 roku kupią telewizor LG Smart TV.
Ja kupiłem TV w listopadzie. Jeżeli więc jest błąd na stronie i zdanie powinno brzmieć:
Do skorzystania z promocji firmy LG i otrzymania darmowego, 3-miesięcznego dostępu do pakietu Premium FilmBox Live są uprawnieni wszyscy klienci LG, którzy w okresie pomiędzy 1 września 2013 roku a 30 listopada 2013 roku kupią telewizor LG Smart TV.
Ja i tak kwalifikuję się do udziału w promocji, gdyż kupiłem telewizor przez 30 listopada 2013r.
Mam nadzieję, że firma LG podejdzie profesjonalnie do sprawy i naprawi SWÓJ błąd, poprzez umożliwienie mi skorzystania z promocji.
Do tej pory miałem o Was bardzo dobre zdanie, ten telewizor nie jest jedynym sprzętem formy LG jaki używam.
Mam nadzieję, że ta sytuacja mojego zdania o Waszej firmie nie zmieni..
Pozdrawiam
moje dane