Przeprowadziłem pewne badania i sytuacja z Netflixem wygląda pokrótce tak: Po problemach, które pojawiły się we wrześniu i wrześniowym update od Fergusona (zalecam Full) Netflix działał normalnie do pierwszej aktualizacji, a następnie zaczął wyświetlać komunikaty, że nie może teraz odtworzyć filmu. Dotknęło to tych, którzy nie wyłączyli w Google Play automatycznej aktualizacji. W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.
W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.
Przeprowadziłem pewne badania i sytuacja z Netflixem wygląda pokrótce tak: Po problemach, które pojawiły się we wrześniu i wrześniowym update od Fergusona (zalecam Full) Netflix działał normalnie do pierwszej aktualizacji, a następnie zaczął wyświetlać komunikaty, że nie może teraz odtworzyć filmu. Dotknęło to tych, którzy nie wyłączyli w Google Play automatycznej aktualizacji. W związku z tym należy: zrobić ponowny reinstal wrześniowego firmware i wyłączyć automatyczne aktualizacje lub pobrać sobie apkę Netfliksa zaszytą w tymże firmware ( to wersja 5.0.4. można też poeksperymentować z wcześniejszymi), usunąć z obecnie zainstalowanej, niedziałającej wersji Netfliksa cache i dane, odinstalować ją i zainstalować wersję 5.0.4. W moim przypadku pomogły obydwa sposoby.
No kolego Twoje badania są super ale u mnie w dalszym ciągu Netflix nie uruchamia się w ogóle ciągle ten słynny błąd NW-6-404. Instalowałem z Aptoide wersję 5.0.3 ale bez skutku ciągle NW-6-404. Na moim pierwszym Fbox - bo mam dwa - śmiga bez problemu. Moja analiza wygląda następująco: 10 września na serwerach Fergusona pojawiło się firmware usuwające błąd Netflix poprzez instalację jakiegoś patcha. Firmware było z datą 2018.09.10. W tej chwili na stronie nie ma tej wersji. Po instalacji tego firmware z 10.09 na moim pierwszym Fbox błąd NW-6-404 ustąpił i aplikacja zaczęła działać normalnie. Wszystko śmigało super dlatego postanowiłem zakupić drugi egzemplarz. Drugi Fbox miał firmware ze stycznia czy jakoś tak i zrobiłem reinstalację online na najnowszą wersją 2018.09.18. Z tego co widzę ta najnowsza wersja nie zawiera tego patcha dlatego przez cały czas widzę błąd NW-6-404. W związku z tym pytanie. Czy ktoś z Was drodzy posiada może linka do firmware z dnia 2018.09.10 jestem pewien że po jego instalacji Netflix ruszy i pozbędę się błędu NW-6-404 na moim drugim Fbox. Lub bardzo Was proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu ale w sposób pewny i skuteczny no bo ile razy mogę robić reinstalację - robiłem już ją chyba z 20 razy i ciągle mam w Netflix błąd NW-6-404. pozdrawiam
A czy nie mozesz zrzucic sobie systemu z tego dzialajacego na pendriva i wrzucić tam gdzie nie dziala?
Hmm u mnie nie ma aktualizacji dostępnej.Jest nowe oprogramowanie w opcji reinstall i full z datą 2018.10.08.
cześć przymierzam się do zakupu tego boxa ale wyczytałem, że są jakieś problemy z Netflixem... a głównym jego zastosowaniem u mnie ma być Kodi i Netflix właśnie... czy to były tylko przejściowe problemy i już zostały ostatecznie rozwiązane czy ciągle Netflix na tym urządzeniu nie działa?
P.S. Czy w tym przedziale cenowym ten box ma w ogóle jakąś konkurencję jeśli chodzi o Android TV?
Jest nowe oprogramowanie w opcji reinstall i full z datą 2018.10.08.
/QUOTE]
A gdzież ono, bo w dziale Pliki na stronie Fergusona ostatnie jest wrześniowe. Były i... się zbyło, bo znowu zabugowane?