Witam kolegów,
Czy ktoś uporał się z niedziałającym Netflixem??
U mnie wszystkie wyżej opisane sposoby nie przyniosły rezultatu :/
U mnie też wszystkie wyżej opisane sposoby nie przynosiły rezultatu,
aż w końcu się udało. Moja droga:
1. Aktualizacja lokalna, pendrive USB, FAT32 z plikiem update.zip, FBOX ATV-Android Update-20180918 Full, nie pamiętam, czy inicjacja poprzez przycisk reset czy naciskanie na pilocie przycisku z symbolem Domka (home)
Netflix nie działa.
2. ATV Ustawienia -> Informacje -> Aktualizacje systemu -> REINSTALL BY ONLINE -> FULL
Netflix nie działa. Ponadto błąd dotyczący ustawienia czasu na urządzeniu (ignorowanie strefy podawanej przez sieć??).
3. Ponowne wykonanie aktualizacji jak w 1.
Netflix nie działa. Czas pokazywany prawidłowo.
4. Po dniu przerwy
ATV Ustawienia -> Informacje -> Aktualizacje systemu -> REINSTALL BY ONLINE -> FULL
Uwaga! Nie nastąpiła reinstalacja, w ciągu kilku sekund po pobraniu znikomej ilości danych z serwera, FBox się zresetował i ...
Netflix zaczął działać. Wszelkie ustawienia z 3. zostały zachowane.
//