Dobre jest to ze z kazdego miejsca w domu mogę przeslac obraz do tv czy to z komórki czy kompa stacjonarnego.
Jak to robisz? Przy pomocy jakiej aplikacji?
Dobre jest to ze z kazdego miejsca w domu mogę przeslac obraz do tv czy to z komórki czy kompa stacjonarnego.
Jak odpalam yt to pokazuje mi sie ikona ze moge stremowac na to urzadzenie - taka ikona w dolnym rogu yt.
Dla zainteresowanych.
Odpalilem netflixa i dziala spoko, tylko serial peaky blinders dziwnie mi przycinal a poza tym wszystko dziala spoko w full hd.
Mam troche tez dziwne wrazenie ze kamerzysci w serialach oferowanych na netflix, jakby zbyt trzesli kamers podczas kręcenia... Czy to moze wina jakis ustawien?
Btw jakie macie ustawienia tego pudelka aby wszystko dzialalo optymalnie?
i jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwe takie polaczenie ze obraz przez HDMI na TV a dzwiek przez AV na amplituner? kubilem kabelek ale jedynie co uzyskalem to buczenie z glosnikow...
Mam problem z pamięcią w tym urządzeniu po włączeniu mam wolnej pamięci około 1gb po paru minutach od włączenia brakuje pamięci i restart i znów to samo...ma ktoś taki problem?i wie jak go rozwiązać?
Kupilem tego boxa, zainstalwoalem NetFlixa i spotify; nastepnie chcialem zainstalowac KODI i dostalem info ze nie ma pamieci; Spojrzalem do ustawiec i mam uzywane 2.89 GB z 2.9 GB...
a przeciez mial miec 8 GB...
i jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwe takie polaczenie ze obraz przez HDMI na TV a dzwiek przez AV na amplituner? kubilem kabelek ale jedynie co uzyskalem to buczenie z glosnikow...
U mnie też wszystkie wyżej opisane sposoby nie przynosiły rezultatu,
aż w końcu się udało. Moja droga:
1. Aktualizacja lokalna, pendrive USB, FAT32 z plikiem update.zip, FBOX ATV-Android Update-20180918 Full, nie pamiętam, czy inicjacja poprzez przycisk reset czy naciskanie na pilocie przycisku z symbolem Domka (home)
Netflix nie działa.
2. ATV Ustawienia -> Informacje -> Aktualizacje systemu -> REINSTALL BY ONLINE -> FULL
Netflix nie działa. Ponadto błąd dotyczący ustawienia czasu na urządzeniu (ignorowanie strefy podawanej przez sieć??).
3. Ponowne wykonanie aktualizacji jak w 1.
Netflix nie działa. Czas pokazywany prawidłowo.
4. Po dniu przerwy
ATV Ustawienia -> Informacje -> Aktualizacje systemu -> REINSTALL BY ONLINE -> FULL
Uwaga! Nie nastąpiła reinstalacja, w ciągu kilku sekund po pobraniu znikomej ilości danych z serwera, FBox się zresetował i ...
Netflix zaczął działać. Wszelkie ustawienia z 3. zostały zachowane.
//
Czy jest ktoś komu Netflix nadal nie działa (NW-6-404), wszystko robiłem zgodnie z instrukcją, kilka razy i dalej nic. Dostałem nawet od serwisu link do właściwego firmware i wgrałem z pendrive. Fboxa mam od miesiąca i do zeszłego tygodnia działał ok. Netflix na aplikacji na telefony wgranej na Fbox działa bez problemu. Pozostaje mi wysłać do serwisu ale obawiam się czy uznają reklamację skoro sprzęt teoretycznie sprawny, choć z drugiej strony Netflix nie pozwala się zalogować to nie ważne na czyim koncie będą sprawdzali o ile będą sprawdzali a nie tylko ponownie wgrają nowy soft i odeślą.