reklamacja
powinno, Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dn. 27.07.2002 r. (z późn. zm.). W przypadku awarii najpierw polecam skorzystać z gwarancji (udzielanej przez producenta) a jak nie zadziała (np. ograniczenia zw. z regulaminem gwarancji) to wtedy udanie się do sprzedawcy (z paragonem lub fakturą) i zgłosić niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w podanej ustawie.
pozdrawiam
Co do gwarancji to jest niby na rok, ale sprzedawca mi powiedział, że po okazaniu paragonu gwarancja jest na 2 lata. Podobno właśnie unia europejska dała takie wymogi. Ciekawe czy to faktycznie działa...
powinno, Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dn. 27.07.2002 r. (z późn. zm.). W przypadku awarii najpierw polecam skorzystać z gwarancji (udzielanej przez producenta) a jak nie zadziała (np. ograniczenia zw. z regulaminem gwarancji) to wtedy udanie się do sprzedawcy (z paragonem lub fakturą) i zgłosić niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w podanej ustawie.
pozdrawiam
