F1 2010 - liga ps3

mayerr

New member
No to się wyjaśniło co się działo na pierwszym zakręcie w Malezji. Rzeczywiście Woyt, chyba delikatny kontakt był (chociaż ja nic nie poczułem) ale to na pewno nie ja Ciebie zawadziłem tylko Ty mnie:razz:
Fakt, Komar się zbytnio nie popisał ale większe zastrzeżenia do Komara można mieć analizując zakręt 4. Otóż drogi Komarku :) jeżeli Cię obróciło to poczekaj grzecznie aż wszystkie "czerwone kropki" w pobliżu przejadą. Nie wiele brakło a Toro Rosso (jeżeli dobrze zauważyłem) zostawił by przedni spojler na Twoim bolidzie. Ten pośpiech w powrocie na tor mógł kosztować Pączka nawet karę jakby przyładował w Ciebie nie mówiąc już o kolejnych sekundach straty również dla Ciebie.
 

Kizior79

New member
no śmigasz ładnie , na monaco jeździlem najmniej i nie mam żadnych ustwień na ten tor a przelozenie ustawilem sobie bez sensu za krótkie i nie było szans na ściganie ale generalnie "grejt "

Danke, danke:oops:. Monaco to jeden z moich ulubiony torów, w Hiszpanii była masakra "na mokro" w Q, a w wyścigu było ok, do momentu aż "360* drift" spowodował że zostałem w tyle, chęć dogonienia Twojego Williamsa powodowała że "driftowałem" jeszcze kilka razy i 16s w ....:evil:

Grunt to dobra zabawa;)

Pozdrawiam i czekam na pierwsze GP.
 

komarzycho

New member
Rrzeczywiście nie popisałem się w pierwszych zakrętach. Nr 4 niebezpiecznie próbowałem wrócić na tor, bo nie zwróciłem uwagi na mapkę. Teraz będę bardziej uważał.

Co do GP Chin to już chyba byłem bardzo zmęczony bo seryjnie popełniałem błędy i utrudniałem życie innym. Za późno zaczynałem hamować. I to nawet z włączoną linią jazdy.

I tutaj miałbym prośbę ( już chyba o tym Mayer napisał ) aby wszyscy jeździli z włączoną linią.
Pomaga ona w wyliczeniu momentu hamowania co powoduje mniejszą ilość garażowań w tył kolegi.

GP Chin
YouTube - GP Chin F1 2010 LIGA HDTV Szanghaj Multiplayer

GP Malezji
YouTube - GP Malezji F12010 Liga HDTV Kuala Lumpur
 

paczek79

New member
witam ekipę F1!powiedzcie koledzy jak to jest ,że fizyka jazdy z naszych wyścigów online różni się tak bardzo od tej z Time Trial.rozumiem,że bolidy są wyrównane ale żeby aż taka wielka różnica...próbowałem dzisiaj pogrzebać w ustawieniach gry ,ale nic tam nie znalazłem.jest jakaś możliwość poćwiczenia offline z tymi ustawieniami z multi?
dr.wredman - to rzeczywiście ja cie dziabnąłem na pierwszym zakręcię GP Chin,bardzo mi sorry i pardon,ale nie było to zamierzone.zawsze staram się jechać fair ...
 
Ostatnia edycja:

mayerr

New member
Po zakończeniu wyścigu w Kuala Lumpur cały cyrk F1 szybko przeniósł się do Szanghaju by rozegrać 4 runde mistrzostw.
Kwalifikacje:
wyjechałem na oponach z twardszej mieszanki. Mimo iż bolid dobrze się zachowywał nie mogłem zrobić czystego okr. Na każdym kółku popełniałem jakiś błąd.
Cały czas okupowałem 5-6 miejsce. Na ostatnim pomiarowym kółku udało się przejechać w miarę czysto i wywalczyłem P3.
Myślałem, że cała czołówka pojechała na twardych.
Wyścig:
Z PP startuje Bikson na miękkiej mieszance, dalej Komar, ja, Woytas i Arek (wszyscy na twardej).
O wyprzedzeniu na starcie Biksona raczej nie myślałem. Bardziej interesowało mnie to co dzieje się z tyło żeby po pierwszym zakręcie utrzymać 3 pozycje a być może powalczyć z Komarem o drugą lokatę. Komar delikatnie spóźnił start i przed pierwszym zakrętem byłem pół bolidu przed Red Bullem ale nia dało się nic zrobić bo Komar dobrze trzymał wewnętrzną.
Opóźniłem hamowanie i brakło mi asfaltu co od razu wykorzystał Woytas i Arek spychając mnie na 5 pozycję. Pierwsze miejsce obronił Bikson ale on wiedział, że musi szybko nam odskoczyć bo cała czwórka za nim jedzie na twardych oponach. Pod koniec pierwszego okr. Woytas popełnia błąd i obraca bolid. Na pierwszym zakręcie nastepnego okr. Komar opóźnia hamowanie i ratuje się poboczem. Sytuacje wykorzystuje Arek wskakując na drugie miejsce. Ja byłem za daleko żeby skorzystać z tego prezentu. Skorzystałem parę zakrętów dalej:) . Przy nawrocie Komar popełnia błąd i wpada delikatnie w poślizg. Wysuwam się na trzecią pozycje. Na początku trzeciego sektora strzał w tyłek ale pozostaje na torze. Okrążenie później kolejny strzał w tyłek na tym samym zakręcie :) Obróciło mnie. Po tym incydencie strata do Arka ok 9sek a do Biksona 14 sek. Na 4 okr Bikson popełnia błąd i na fotel lidera wskakuje Arek. Okrażenie później Bikson popełnia kolejny błąd i spada na trzecią pozycję. I tak spokojnie podróżowałem za Arkiem chyba jeszcze z 7-8 okr. Arek chyba za długo przetrzymał na twardej mieszance bo na swoim ostatnim kółku przed pitstopem popełnił chyba 2 czy 3 błędy i znalazłem się przed nim. I w tym momencie również ja popełniłem błąd, że nie zjechałem po świeże kapcie. Zostałem okrążenie dłużej i wyleciałem z toru. Po wyjeździe z mojego pitstopu znalazłem się z powrotem za Arkiem. Na dwa okr. przed końcem żółty szerszeń popełnia błąd na zakręcie 11 i wylatuje poza tor. Wskakuje na pierwsze miejsce i już nie oddaje prowadzenia do końca.


Kolejny wyścig pokazuje nam, że startujący na twardych oponach wygrywają i wcale się nie zdziwię jak w kolejnych wyścigach wszyscy wystartują na oponach z twardszej mieszanki.
I tutaj do głowy wpadła mi pewna myśl żeby zdobywce PP nagradzać jakąś małą ilością punktów. Być może wprowadzi to więcej rywalizacji na torze. Oczywiście to tylko takie moje głośne przemyślenia i chciałbym usłyszeć jak się do tego inni odnoszą.

Jak zwykle wrzucam tylko cześć wyścigu na którym coś się dzieje koło mnie.
YouTube - MOV01f
 

mayerr

New member
Witam
czy macie pełny skład na kolejne GP? :)
hejka
niby mamy pełny skład ale jednego gracza nie było od trzech wyścigów (a graliśmy 4 :) )

Jeżeli jesteś chętny do gry i pasują Ci nasze reguły to podaj swój nick z PSN i czym sterujesz.
W razie kolejnej nieobecności naszego kolegi wskoczysz na ten wyścig na jego miejsce.
 

mayerr

New member
witam ekipę F1!powiedzcie koledzy jak to jest ,że fizyka jazdy z naszych wyścigów online różni się tak bardzo od tej z Time Trial.rozumiem,że bolidy są wyrównane ale żeby aż taka wielka różnica...próbowałem dzisiaj pogrzebać w ustawieniach gry ,ale nic tam nie znalazłem.jest jakaś możliwość poćwiczenia offline z tymi ustawieniami z multi?
już kiedyś o tym pisałem. W TT masz wszystko co najlepsze opony na każdym kółku świeżutkie, paliwa tylko na 1 okr, przyczepność najlepsza.
Możesz potrenować setup wyścigowy w GP włączając symulacje opon i paliwa i oczywiście zniszcznia pełne.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Kolejny wyścig pokazuje nam, że startujący na twardych oponach wygrywają i wcale się nie zdziwię jak w kolejnych wyścigach wszyscy wystartują na oponach z twardszej mieszanki.

Niestety tu potwierdzę , mimo zdobycia Pole Position w Australii wystartowałem na miekkich w dodatku masakrycznie zdartych i się potem posypały błąd za błędem , przypomne wszystko , że jak ukończyć Q w pierwszej dziesiątce to startujesz na oponach z Q i nie wystarczy wjechać do boksu i je zmienić trzeba jeszcze na nich wyjechać o czym niestety nie wiedziałem :cry:
 

scooby99

Member
Kolejny wyścig pokazuje nam, że startujący na twardych oponach wygrywają i wcale się nie zdziwię jak w kolejnych wyścigach wszyscy wystartują na oponach z twardszej mieszanki.

Faktycznie ostatnie wyścigi to udowodniły, ale wg mnie dużo zależy od kilku czynników tj. od toru no i od ostawień bolidu. Tu podam za przykład ostatni trening w Hiszpani we wtorek... Na miękkich jechało mi się od początku bardzo dobrze, w momencie gdy zmieniłem strategie i zaczynałem na twardych traciłem dość sporo...
Startując na miekkich trzeba pamiętać, aby nie jechać wiecej jak 3 okrążenia pomiarowe w kwalifikacjach na jednym komplecie, strasznie szybko się zużywają...;)

Jak ktoś chce jeszcze poćwiczyć to będe jutro o 21... :)
 
Do góry