El-Sat Giżycko vel Plusagd Giżycko

ghostriderbm

New member
Panowie nie jest tak zle.Firma chyba caly czas dziala.Zalicytowalem u nich tv 27 lipca wyslalem im jednego maila z zapytaniem o mojej przesylce i dostalem tylko taka odpowiedz ze przesla mi potwierdzenie nadania przesylki. W piatek napisalem do nich ponownie.Dzisiaj dostalem informacje ze moja przesylka jutro idzie do kuriera. Wszystko jest niby spakowane i czeka na wyslanie takze moze nie bedzie tak zle i firma sie nie zawinie.Trzeba wyczekac te regulaminowe 14 dni roboczych ewentualnie wtedy nalezy podjac odpowiednie kroki.
 

jarowo

New member
To w twojej sprawie coś ruszyło :), bo ja wylicytowałem 1-08 i nawet nie raczyli odpisać na maila którego wysłałem w piątek.
 

ghostriderbm

New member
Ja dopiero dzisiaj o 20.02 dostalem odpowiedz wiec i moze do Ciebie sie odezwa. elpc19 caly czas sie loguje na allegro no i jako tako odpisuje na maile wiec moze nie bedzie tak zle.Wszystko dlatego im tak dlugo idzie bo oni po prostu nie maja swojego magazynu i nie posiadaja tego towaru na stanie.Oni dopiero po zalicytowaniu na aukcji sciagaja ten towar do siebie a pozniej wysylaja do klienta. Troszke pewnie sie w tych aukcjach gubia bo trzeba przyznac ze towar im ladnie "schodzi".
 

jarowo

New member
Właśnie dostałem taką odpowiedz:
"Postaramy się wysłać w tym tygodniu, zawieszenie konta nie ma wpływu na realizacjię zamówień, towar wysyłamy non stop, po nadaniu przesyłki wyślemy potwierdzenie nadania"
Więc czekamy.
 

BLaDeND

New member
witam, ja zamowilem swoj telewizor 29. lipca na aukcji nr 1155790621. narazie nie probowalem sie kontaktowac ze sprzedajacym, mialem nadzieje przeczekac te 10 dni. teraz jednak sytuacja robi sie troche nerwowa. dzisiaj poszedl mail, czekam na odpowiedz... zobaczymy co to bedzie.

a swoja droga to zawieszenie pewnie dostali po zgloszeniach do Allegro o problemach z kontaktem i niewywiazywaniu sie z umowy przesylki w 3-10 dni. wystarczy ze czesc osob zglosi takie problemy do Allegro i juz moga konto zawiesic...

oby to bylo to a nie ze skasowali nas po 3k i teraz pija drinki na jakiejs wysepce odpisujac na maile "prosze czekac na potwierdzenie nadania wysylki" ... ;)
 

shaman2929

New member
Z Allegro otrzymałem odpowiedz że powodem zawieszenia konta są skargi na brak kontaktu i nieterminowość, też oczekuje na potwierdzenie wysyłki :) jestem dobrej myśli ;)
 

satman777

New member
Nie chcę nikogo uspakajać nadmiernie ale z tego co patrzyłem na negatywy to raczej nie były z powodu oszustw typu zapłacił-nie dostał towaru.
 

many22

New member
Witam. Pech to pech. Wcześniej kupiłem telewizor u e-TATA /poszukajcie po nicku na necie poczytajcie wał jakich mało i kolo jest bezkarny, wielu chciało go odwiedzić i nic, prawo jest tak kulawe ze nie da się nic zrobić /. Na szczęście udało mi się odzyskać pieniądze z POK. Mając już doświadczenie z e-tata niestety musze wszcząć procedurę odzyskania pieniędzy z POK i tym razem.
Jeżeli jesteście już po terminie regulaminowej dostawy nie łudźcie się że telewizor dojdzie /bo może nie przyjść a może tak/ a wg POK macie 90 dni od kupna na uruchomienie procedury. Więcej informacji możecie doczytać na forum o człowieku o nicku e-tata.

I jeszcze raz pech to pech :), kupie sobie radio :neutral:.

Pozdrawiam
 

pkomp

New member
many22 a skąd wiesz że to również oszuści?może maja tylko przejsciowe problemy?nioe wrzucaj wszystkich do jednego wora...
co do prawa to nie jest kulawe - zgłosisz sprawę na policji i jest wielka szansa że odzyskasz kasę - ale wiedz że to może potrwac i rok niestety...zresztą allegro widzisz jakie ma warunki?3 miechy też bedziesz czekał na zwrot
i allegro jest tu największym problemem bo bardzo słabo chronia kupujących a większościami spraw łamania regulaminu, handlu piratami i podróbkami nie robia sobie nic....w rqazie oszustwa ich pomoc jest praktycznie zerowa - oni nic nie zrobia w tym temacie - dostaniesz co najwyzej maila - "pan napisze albo zadzwoni" i tyle
 

migiell

New member
Powiedźcie mi jak jest z tym odzyskaniem pieniędzy z POK czy warunkiem jest płacenie poprzez płace z allegro, bo nigdzie nie widze, żeby tak było napisane, tylko tyle, że przy płacę z allegro można jeszcze dostać zwrot za koszty przesyłki.
 

many22

New member
pkomp. Zasadniczo masz racje nie można wrzucać do jednego wora. Przyjeżdżam do domu wieczorem a tu w przedpokoju telewizor stoi. Tym samym mój błąd EL-Sat wywiązał się z zobowiązania niestety jak” Żyd bigosem się sparzył to jak biegł przez ogródek to na kapustę dmuchał”. Wracając do prawa i oszustw użytkownik e-tata zrobił walek na 200 może 300 osobach można poczytać na blogu poświeconym tej osobie i najśmieszniejsze jest to ze większość ludzi zgłosiło sprawę na policje /reszta się łudziła ze może przyjdzie/ zostało wszczęte postępowanie a on nie dość ze groził poszkodowanym to jeszcze założył sklep internetowy z rtv. Warto poczytać to jak jakieś si-fi . Na marginesie dodam ze powstał o nim krótki reportaż.
Reasumując El-Sat jest OK.I tu walka nie ma.
 

thepulchniak

New member
No a ja kupiłem u nich TV 14 lipca. Odczekałem 14 dni roboczych od momentu kiedy dostali przelew. 04.08 wysłałem maila z pytaniem o numer przesyłki. Przepraszali za opóźnienie i do piątku (06.08) sprzęt miał być u mnie. W poniedziałek 09.08 ponownie wysłałem maila z pytaniem o sprzęt. W odpowiedzi przepraszali i do dzisiaj miałem dostać sprzęt. Po wysłaniu w odpowiedzi maila z pytaniem o numer przesyłki kontakt się urwał. Ja idę jutro na policję zgłosić wyłudzenie. Jeżeli ktoś chce wymienić się uwagami to proszę pisać na priva...
 

thepulchniak

New member
Na maila że jutro idę na policję dostałem taką odpowiedź:

W dniu 11 sierpnia 2010 15:59 użytkownik plusagd <plusagd@o2.pl> napisał:
Witam
Zgodnie z naszym regulaminem klijent ma prawo do rezygancji wiec jeżeli chce Pan zrezygnowac to prosze o wysłanenie e-mail z rezugnacją
pozdrawiam

plusagd
 

armi

New member
Bez reklam
hej
nie chce nikogo oskarżać ale wydaje sie to mocno dziwne
skoro maja coraz dluzszy czas oczekiwania na towar to moze byc ze pieniedzmi nowych klientow placa stare faktury za towar 'starych' klientow, co znaczy ze moga tracic płynność finansową
jedyną 'receptą' wydaje się kupować tylko z formą płatności przy odbiorze /najczęściej 5-10 zł drożej/

jak będą chcieli się zwinąć to 2-3 tyg będą przyjmować zamówienia i pieniądze ... a potem 'tyle ich widzieli'

abym się mylił - pozdrawiam
 

radoskur

New member
Temat znany wśród tzw pseudo-resellerów można było o tym czytać wielokrotnie w piśmie branżowym CRN. Dużo takich sklepików bazuje tylko na wysyłaniu towaru bezpośrednio z hurtowni do klienta końcowego nie mając fizycznego kontaktu ze sprzętem. Z początku jest fajnie obraca się kasą, potem przychodzi moment, że ma się dużo kasy - a to sobie kupię to a w ciągu paru tygodni spłacę przecież tamto i w tym momencie się zaczyna błędne koło. Zaczyna brakować kasy, są pierwsze opóźnienia itp. Ja kupowałem u nich TV samsunga w maju teg roku (wtedy jeszcze nie miałem pojęcia o tym wątku na forum) - na TV też czekałem prawie 2 tygodnie ale w końcu dostałem. Nauczka dla nas wszystkich nie brać w takich pseudo firmienkach, które otwierają zaraz działalność pod inną nazwą "bis" itp tylko w firmach, które istnieją wiele lat na rynku i mają towar ciut drożej. TV w końcu się kupuje na wiele lat i jak się zaplaci te 300zł więcej to chyba warto przynajmniej dla rzetelnej obsługi i szybkiego dostarczenia sprzętu.
 
Do góry