Są o tyle miarodajne, że używam TV w Dialogu 10 dni i przez ten czas nie zauważyłem problemów z obrazem. Pomiar nie był dokonywany w moim mieszkaniu, raczej na łączu w bloku. Wyglądało to tak: dzwoniłem do biura obsługi i podałem adres oraz usługę jaka mnie interesuje. Po 7 dniach biuro oddzwoniło mówiąc, że technicy przeprowadzili pomiar łącza i u mnie pod danym adresem można mieć TV z HD bo możliwości techniczne pozwalają. I tak jest w rzeczywistości.
Żeby była jasność, to dla mnie Dialog ma kilka wad. I nawet nie chodzi o to skalowanie, bo nie jest tak źle. Dialog ma tylko 4 kanały HD czy też długo trwa uruchamianie dekodera (około 2 minut), gdy wcześniej odłączyliśmy prąd. Więcej wad na razie nie zauważyłem.
Żeby była jasność, to dla mnie Dialog ma kilka wad. I nawet nie chodzi o to skalowanie, bo nie jest tak źle. Dialog ma tylko 4 kanały HD czy też długo trwa uruchamianie dekodera (około 2 minut), gdy wcześniej odłączyliśmy prąd. Więcej wad na razie nie zauważyłem.