Też jestem po rozmowie Pan sympatyczny, nie powiem.
Niestety sprzęt nie do naprawy na chwilę obecną
Temat zgłoszony do producenta.
W sumie zastanawiam się co czynić...bo sprzęt wg. mnie z wadą, żebym wiedział przed zakupem że jako dodatek do zestawu kupuję pykanie przy przełączaniu kanałów to bym go nie kupił.
Chyba pozostanie wystąpienie do sprzedawcy z tytułu rękojmi? Jak wygląda ewentualna sprawa czasu naprawy gwarancyjnej i czy takie pykanie to wada ukryta?
Niestety sprzęt nie do naprawy na chwilę obecną
Temat zgłoszony do producenta.
W sumie zastanawiam się co czynić...bo sprzęt wg. mnie z wadą, żebym wiedział przed zakupem że jako dodatek do zestawu kupuję pykanie przy przełączaniu kanałów to bym go nie kupił.
Chyba pozostanie wystąpienie do sprzedawcy z tytułu rękojmi? Jak wygląda ewentualna sprawa czasu naprawy gwarancyjnej i czy takie pykanie to wada ukryta?