Data udostępnienia firmware dla modeli 255 i 355 przez koncern Harman/Kardon

unky

Member
Też jestem po rozmowie :) Pan sympatyczny, nie powiem.
Niestety sprzęt nie do naprawy na chwilę obecną :-(
Temat zgłoszony do producenta.
W sumie zastanawiam się co czynić...bo sprzęt wg. mnie z wadą, żebym wiedział przed zakupem że jako dodatek do zestawu kupuję pykanie przy przełączaniu kanałów to bym go nie kupił.
Chyba pozostanie wystąpienie do sprzedawcy z tytułu rękojmi? Jak wygląda ewentualna sprawa czasu naprawy gwarancyjnej i czy takie pykanie to wada ukryta?
 

unky

Member
Panowie bez jaj...nic tak nie musi być. Jak podłączę tuner SAT bezpośrednio do TV po HDMI to przy przełączaniu kanałów na SAT nic w TV nie pyka.

Wada, po prostu jakaś ukryta wada :)
 

Blink_182

Klub HDTV.com.pl
VIP
horos napisał:
Ja nie wierze w jakas specjalna, swiatowa zmowe H/K ;) Mysle, ze z czyms do konca sobie nie poradzili, co w polaczeniu ze "standardem" HDMI dalo taki "pykajacy" efekt.
HDMI nie ma nic do tego. Ja mam sprzęt podłączony component + optyk i pykanie jest.

blackninja napisał:
Są potrzebne linki z opisem problemu z anglojęzycznych for, proszę o wklejanie :)
Pan z serwisu stwierdził dzisiaj że na zagranicznych forach problem z pykaniem jest opisywany przez te same osoby co piszą na polskich forach. Według serwisu ten problem został "wymyślony" przez Polaków. Mają podobno kontakt z belgijskim dystrybutorem Harmana i tam nikt nie słyszał o tym problemie
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

mundi21

New member
Kilka dni temu usłyszałem podobną odpowiedz a mianowicie że tylko my Polacy mamy taki problem jak pykanie, nikt inny nie zwrócił na to uwagi, ktoś wymyślił na forach polskich problem i próbuje firmie ..... zaszkodzić bo problemu w ogóle nie ma. No to wchodzę na stronę www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=208949&st=90 i wyczytuję że nowy firmware ma usunąć między innymi "PYKANIE" z podłączonych źródeł do HK. No to ja pytam, jest to pykanie czy go niema, to my Polacy jesteśmy tacy do bani czy inne nacje też mają problem z pykaniem i to słyszą, bo po co usuwać problem który nie istnieje. Jak miałem problem z wiatrakiem to wmawiano mi że to ewidentna wada egzemplarza i trzeba go wymienić, ha ha na pewno, w tym czasie, jak się okazało problem był znany tylko nie wszyscy czytają i daj sobie wmawiać bzdury. Problem leży po hdmi ?. Dwa miesiące temu pozbyłem się Onkyo 605/ również hdmi 1.3, nowe dekodery dźwięku/ i proszę mi wierzyć żadnego pykania, cichuteńko, a męczyłem ją chyba z dziesięć miesięcy. Jedyne co miał wspólnego z HK to temperatura do jakiej się rozgrzewała obudowa.
Czyżby najlepszą obroną był atak ? i wmawianie wszystkim na około że tak musi być i już bo to klasa sama w sobie ?
Potwierdzam, rozmowy z serwisem, i nie tyko, bardzo miłe.
 

godik

New member
Blink_182 napisał:
HDMI nie ma nic do tego. Ja mam sprzęt podłączony component + optyk i pykanie jest.


Pan z serwisu stwierdził dzisiaj że na zagranicznych forach problem z pykaniem jest opisywany przez te same osoby co piszą na polskich forach. Według serwisu ten problem został "wymyślony" przez Polaków. Mają podobno kontakt z belgijskim dystrybutorem Harmana i tam nikt nie słyszał o tym problemie
Bzdury opowiadają. No to ja Ci powiem, że mieszkam w Belgii i sam się zapytałem w kilku sklepach w Gent i okolicach ze sprzętem audio czy mają jakieś problemy z tym sprzętem i tylko w jednym wyspecjalizowanym sklepie usłyszałem, że mieli przypadek gdy klient zwrócił AVR355 bo mu przeszkadzało pykanie przy przełączaniu na tunerze HD (ADB) z Telenetu (dostawca TV we Flandrii). Jako, że sklep nie robił problemów to mu wymienili na coś innego i tyle. Ogólnie to problem jest sęk w tym, że mało kto wogóle chce czymś takim głowe sobie zawracać i po prosu kolokwialnie mówiąc olewa to pykanie.
 

omar

New member
mam pytanie laika, ale i użytkownika 255 - czy owe osławione pykanie, któe pojawia się również i u mnie może w jakiś sposób uszkodzić lub skrócić żywotność głośników?

pytam, bo grajac na ps3 czesta sa momenty, kiedy konsola przestaje podawac dzwiek, a wznowienie sygnalu oznacza wlasnie pykniecie w kolumnach
 

oskar2008

New member
Panowie. A może warto skorzystać z prawa rękojmi przysługującemu każdemu konsumentowi:
USTAWA

z dnia 27 lipca 2002 r.

o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)

Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
 

tomter

New member
ja swojego HK 255 wymieniłem u sprzedawcy na denona 1909, jutro powinienem go mieć więc napiszę jakie wrażenia w porówaniu z HK
 

Blink_182

Klub HDTV.com.pl
VIP
oskar2008 napisał:
Panowie. A może warto skorzystać z prawa rękojmi przysługującemu każdemu konsumentowi:
USTAWA

z dnia 27 lipca 2002 r.

o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.................
Fajnie tylko ze ja kupiłem u kolegi blackninja i nie chciałbym go narażać na straty związane z rekojmią. Poza tym mam zamiar od niego jeszcze kupowac jakiś sprzęt. Mam nadzieje że uda się tą sytuacje rozwiązać w sposób pokojowy nie idac na udry ze sprzedawcą i serwisem.

oskar2008 czy Twój Harman po wymianie działa prawidłowo i nie masz pykania ?
 
Ostatnia edycja:

wojtaszu

New member
tomter napisał:
ja swojego HK 255 wymieniłem u sprzedawcy na denona 1909, jutro powinienem go mieć więc napiszę jakie wrażenia w porówaniu z HK

Witam

ja rowniez nie bawiłem się w update softu sprzedałem avr-255 i kupiłem avr-1909 od denona i choc sprzet mam juz od 2 tygodni to banan na mojej buzi nie znika nawet jak go wyłączam. JESTEM NA MAKSA ZADOWOLONY z nowego denona.
 

galagalicki

New member
Panowie pykanie występuje (przynakmniej u mnie) kiedy ampli nie ma odpowiedniego chłodzenia tzn. jeśli popracuje w zamkniętej (takiej z szybami) szafce rtv. Sprawdzone---- jeśli pracuje nawet 2 dni z otwartymi drzwiczkami - pykania w ogóle brak. Szfka nie jest szczelnie zamknięta, lecz jednak chłodzenie nie wystarczające. Sprawdźcie tę zalezność. Aha, a na to piepszone pykanie nie zwróciłbym uwagi gdyby nie to forum, więc dalej sądzę że jest to szukanie dziury w całym, gdyż sprzęt gra pięknie no przynajmniej z JBL Northridge cine pack, a porównanie z innymi maszynami mam.
Pozdrawiam
 
Do góry