Jeśli zgłaszałeś z ustawy i nie zgodziłeś się na inny typ zgłoszenia (nie masz takiego obowiązku godzić się na warunki sklepu) to sklep w ciągu 14 dni musi Ci dać znać jaka jest jego decyzja w sprawie tej teklamacji. To musi być decyzja sklepu i nie może wysłać samego pisma z serwisu co serwis wykrył i postanowił, takie pismo od serwisu jest nieważne! Jeśli sklep nie powiadomi Cię o swojej decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych to z automatu uznaje się żądania konsumenta! Zapisy sklepu niezgodne z obowiązującym prawem są nieważne, a zgodnie z przepisami KC to sklep ma obowiązek pokryć koszty przesyłki zwrotnej, tym bardziej jeśli produkt jest niezgodny z umową i odstępujesz od tej umowy, to sklep ponosi odpowiedzialność jeśli sprzęt jest niezgodny z umową i nie może przerzucać kosztów na konsumenta!