Czym się różnią modele Philipsa na dany rok z 1 serii?

djrzz

Member
Powiem tak mam nadzieję że allegro protect zadziała w tym momencie... Dzisiaj dopiero przyjechał, po odpaleniu takie coś. Nie mam zamiaru go wysyłać znowu na gwarancję tylko po to by znowu go zostawili w tej samej skorupie i... Stało się coś takiego.
Gwarancję producenta czy z ustawy? Bo jeśli zgłosiłeś na rękojmi/niezgodność towaru z umową a sklep sam wysłał jako na gwarancję producenta a Ty nie potwierdziłeś że się zgadzasz na to, to sklep złamał prawo i tu przepisy są po Twojej stronie! Zgłaszaj na niezgodność towaru z umową i żądaj zwrotu pieniędzy, a jak by coś kręcili to powołaj się że wada jest istotna i chcesz zwrot kasy!
 
Ostatnia edycja:

Cinek100

New member
Juz się zgodził gdy wysyłałem mu fotę z matrycą. Jedyny problem to jak to jest z tymi ratami. Spłaciłem 2 z 10. Jedyny minus tego to ten że będę musiał zwrot na swój koszt ponieść :/ Przynajmniej tak ma na allegro.
 

djrzz

Member
Juz się zgodził gdy wysyłałem mu fotę z matrycą. Jedyny problem to jak to jest z tymi ratami. Spłaciłem 2 z 10. Jedyny minus tego to ten że będę musiał zwrot na swój koszt ponieść :/ Przynajmniej tak ma na allegro.
No gdybyś uparł się że zgłoszenie jest z niezgodności towaru z umową na wadę istotną która uprawnia Cię do odstąpienia od umowy to cały koszt pokrywa sprzedawca. W tym wypadku również umowa na raty w banku traktuje się jako nie zawarta (nie pamiętam dokładnie, trzeba byłoby sprawdzić. Jest poradnik co i jak na stronie uokiku) więc bank powinien Ci zwrócić to co już zapłaciłeś, chyba że raty brałeś oddzielnie to wtedy obowiązuje umowa którą zawarłeś z bankiem.
 
Ostatnia edycja:

Cinek100

New member
Przedzwonie do nich w poniedziałek bo infolinię mają nieczynną już. Dla mnie to jest trochę głupie że trzeba spłacić całość żeby rozwiązać umowę. Przecież nie po to biorę coś na raty by spłacać całość w 1 terminie.
 

djrzz

Member
Przedzwonie do nich w poniedziałek bo infolinię mają nieczynną już. Dla mnie to jest trochę głupie że trzeba spłacić całość żeby rozwiązać umowę. Przecież nie po to biorę coś na raty by spłacać całość w 1 terminie.
Najlepiej zadzwoń do rzecznika lub UOKiK, oni Ci doradzą co zrobić byś na tym nie stracił bo od tego są. Nieraz dzwoniłem do nich by się poradzić dlatego wiem jak postąpić w różnych takich przypadkach, a czego nie wiem to do nich dzwonię i dopytuje się. Wielu ludzi jest "robionych" przez sklepy tylko dlatego że nie są świadomi swoich praw i sklepy to wykorzystują często i robią tak by sprawa potoczyła się korzystnie tylko dla sklepu.
 
Do góry