Myślisz że mogą nie uznać rękojmi? W końcu to wada kosmetyczna nie przeszkadzającą w oglądaniu. A widzę że foty nie wysłały się dalej i nie widzisz ich :/Niczym nie ryzykujesz podając.
Myślisz że mogą nie uznać rękojmi? W końcu to wada kosmetyczna nie przeszkadzającą w oglądaniu. A widzę że foty nie wysłały się dalej i nie widzisz ich :/Niczym nie ryzykujesz podając.
Pytanie czy serwis taka wadę przyjmie jak na zdjęciach. Mam złe wspomnienia z serwisem Philipsa po poprzednim modelu ich TVPrzy serwisie masz jednak większe możliwości.
Wiem że wyginanie matrycy nie jest wada dla serwisów tylko że ona na początku była cała prosta. Niepofalowana a nigdzie się z takim przypadkiem nie spotkałem. Co do ramki to ewidentnie jest odkształcona i jest szpara, bardziej na dole niż na górze. No i ten pisk z głośników, nwm w sumie od czego... Restart był robiony nic nie zmieniło, odłączyłem nawet soundbara z HDMI, to samo.Cześć,
Z tego co widzę na zdjęciachto:
1. Cieżko mi stwierdzić co jest nie tak. Sprawdzam swoje OLEDy i równiezto tak wygląda. Znaczy ja nie widzę problemu. Codokładnie z ramkąjest nie tak? jaknie widoczne na zdjęciach,to podejrzewam, że chodzi o mm różnicy, więc raczej zostanie to oznaczone jako zgodneze specyfikacją.
2. Co do panelu, to wiele jest tego typu informacji w internecie odnośnie wszystkich producentów TV. Pytałem kiedyś u Philipsa o to, nie jest to uważane za wadę TV, ponieważ wyświetlany obraz nie jest zdeformowany. ZObacz w google "wavy OLED screen", bedziesz miał sporo różnych stron na ten temat. Również oficjalne stanowisko LG w tej sprawie (producenta paneli).
Nie wiem czy przeoczyłem coś w tym wątku, ale zgłosiłeś już tv do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową(od 2023 tak się to zwie, przed 2023 była to rękojmia)?No i dostałem takie pisemko od serwisu (bo sprzedawca wysłał go tam)
Czyli z jakiego tytułu Ci naprawiali, z gwarancji czy odpowiedzialności sprzedawcy?Tak pisemko jest już po naprawie. Zobaczę jak będzie wyglądać gdy przyjedzie. Ciekawi mnie czm wymienili matrycę skoro to ramka była problem. Co prawda pisałem że matryca jest trochę pofalowana ale to akurat mi najmniej przeszkadzało w tym całym incydencie.
No jeśli była to rękojmia to pisma muszą być od sprzedawcy, nie od serwisu. Nawet jeśli sprzedawca wyślę Ci pisemko sporządzone i podpisane przez serwis, to to pisemko nic nie znaczy jeśli sprawa jest z rękojmi/niezgodności towaru z umową.W tym pismie wyżej jest mój opis z zamkniętej sprawy już, anulowanej przeze mnie sprawy gwarancji (bo chciałem iść z nim na rękojmię). Sprzedawca zrobił to tak że to on wysłał im do serwisu, chociaż opis problemu widzę jest mój xd. Dziwne trochę to wszystko
Rozumiem że wysłał Ci decyzję w terminie 14 dni kalendarzowych co ma zamiar zrobić z tv?Napisałem mu wprost, chce wymianę na nowy z tytułu rękojmi, ten mi odpisał, że po weryfikacji, sprawdzeniu wyda decyzję. Okazuje się że wysłał to do serwisu i wymienili mi matrycę. W poniedziałek chce wysłać. Odpisałem mu że czemu wymieniali matrycę jeśli powód wymiany była wygięta ramka (pofalowana matryca niby też ale, każdy pisze że to typowe dla oledow więc nawet nie brałem tego pod uwagę) Więc jeśli to nie jest naprawione to żeby nie wysyłał. No i czekam na jego odpowiedź.
Nawet bardzo...Trochę lipa...