Jak dla mnie grubymi nićmi szyte.
Wykonałam próbnie telefon, oczywiście, żeby uzyskać informacje
"Infolinia, słucham" - to było pierwsze zdanie, potem już tylko śmiech... i brak konkretnej odpowiedzi na podstawowe pytania..., same ogólniki...
A zawsze jak dzwonię do Philipsa, to osoba odbierająca telefon mówi: "Biuro Obsługi Klienta firmy Philips, Jan Kowalski, w czym mogę pomóc?"
wobec tego ja pytam Was:
Dlaczego nie ma odnośnika do tej promocji na głównej stronie Philipsa?
Dlaczego nie ma jeszcze regulaminu??? ("ma być na dniach")
Czy was to nie zastanawia?
:hmm:
Aha, promocja ma obowiązywać w wybranych sklepach, szczegóły POWINNY (ale Pani nie wiedziała dokładnie) być w regulaminie.
Wierzycie w to, że Philips nie przygotowałby na czas regulaminu????
Ja mam spore wątpliwości...
Edycja: na stronie pojawił się regulamin..., ale dalej nie wiadomo w jakich sklepach trzeba nabyć tv, żeby z promocji skorzystać