Czas płynie, a Ty testujesz !

awujotka

New member
Bez reklam
Jak dla mnie grubymi nićmi szyte.

Wykonałam próbnie telefon, oczywiście, żeby uzyskać informacje;)
"Infolinia, słucham" - to było pierwsze zdanie, potem już tylko śmiech... i brak konkretnej odpowiedzi na podstawowe pytania..., same ogólniki...

A zawsze jak dzwonię do Philipsa, to osoba odbierająca telefon mówi: "Biuro Obsługi Klienta firmy Philips, Jan Kowalski, w czym mogę pomóc?"

wobec tego ja pytam Was:
Dlaczego nie ma odnośnika do tej promocji na głównej stronie Philipsa?
Dlaczego nie ma jeszcze regulaminu??? ("ma być na dniach")
Czy was to nie zastanawia?
:hmm:

Aha, promocja ma obowiązywać w wybranych sklepach, szczegóły POWINNY (ale Pani nie wiedziała dokładnie) być w regulaminie.
Wierzycie w to, że Philips nie przygotowałby na czas regulaminu????
Ja mam spore wątpliwości...



Edycja: na stronie pojawił się regulamin..., ale dalej nie wiadomo w jakich sklepach trzeba nabyć tv, żeby z promocji skorzystać
 
Ostatnia edycja:

rudy

New member
Czyli można mieć tv na święta za free.Ciekawe ,gdzie jest ten ukryty haczyk na który wielu z nas potencjalnych klientów da się złapać.Do tej pory do testowania za darmochę były pralki i zmywarki ,góra za 2000zł.Philips wyznaczył nowy pułap ,nawet do kilkunastu tys.zł? Zbyt piękne,ale może prawdziwe.Pozdrawiam.
 

accessdenied

New member
oto kawałek regulaminu:
"

11)
Po odebraniu przez serwis Philips Telewizora i spełnieniu warunków wymienionych w pkt.


10 Organizator zwróci cenę zakupu Telewizora na rachunek bankowy wskazany przez
Uczestnika. Kwota dokonanego zwrotu będzie równa kwocie brutto podanej na paragonie,
przy czym cena zakupu podana na paragonie nie może być wyższa niż cena za dany
model Telewizora podana w cenniku TV Philips, który stanowi Załącznik nr 1 do
niniejszego regulaminu. W przypadku, gdy cena zakupu wykazana na paragonie jest
wyższa niż cena za danym model Telewizora wskazana w cenniku TV Philips, zwrotowi
podlega cena wskazana w cenniku TV Philips. Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do​
30 dni od momentu odebrania Telewizora przez serwis Philips."

Niby ok, ale czas na zwrot pieniędzy to 30 dni, tv odbierany z domu jedzie do serwisu a tam może się okazać , że serwis znajdzie wady spowodowane przez tymczasowego usera

Pozdrawiam

 

awujotka

New member
Bez reklam
Fakt, promocja NARESZCIE pojawiła się na stronach Philipsa.
Haczyk pewnie jest - chociażby to, że oddasz tv i przez 30 dni czekasz na zwrot kasy i jesteś bez kasy i tv.
Ale jeśli to ma działać - to w sumie super pomysł na wypróbowanie modelu.
 

tejot

New member
skorzystalem, albo raczej jestem 'w trakcie'
serwis podjechal i odebral tv. Czekam na przelew, podziele sie info jak bedzie po wszystkim,
pozdrawiam!
 

tejot

New member
tejot napisał:
skorzystalem, albo raczej jestem 'w trakcie'
serwis podjechal i odebral tv. Czekam na przelew, podziele sie info jak bedzie po wszystkim,
pozdrawiam!

otrzymalem wlasnie przelew od PHILIPS'a w ramach w/w promocji. Terminy zachowane, zadnych zgrzytow. Moge wiec potwierdzic, ze tutaj wszystko w moim przypadku bylo OK.

pozdrawiam!

PS. ufff.... :D
 

tejot

New member
pkoso napisał:
mamy rozumiec ze koledze sie nie spodobal phil skoro tv wrocil na polke do sklepu ??

nie nie, absolutnie. Tv sie spodobal i ciagle sie bardzo podoba. Zwrot mial zwiazek z czyms innym i gdy zglosilem chec uczestnictwa w promocji mialem juz drugi taki sam tv w domu.
Pozdrawiam!
 
Do góry