Co dolega mojemu Philipsowi PUS 6401

pm1992

New member
8c689dcd9300d4921c5ec981bf63ca24.jpg


powiedzcie mi czy da się to naprawić tanim kosztem serwisu (czyszczenie i klejenie diod podswietleniowych led) czy to tzw wypalenie sie matrycy i umarl w butach?
 
Ostatnia edycja:

brodacz

Active member
Bez reklam
Następnym razem powiedz swojej gosposi, że przecierać ekran należy delikatnie a nie szorować jak zakamienioną wannę. To ewidentnie wina fizycznej ingerencji, chyba, że pod wpływem wielogodzinnego oglądania i wysokiej temperatury odkształciła się tafla LCD.
 

pm1992

New member
Mylisz sie ze ktoś ingerował przy czyszczeniu... Bardzo rzadko go czyscilem i zawsze bardzo delikatnie sciereczka z mikrofibry. Troche czytalem i predzej to odklejenie sie diod pod matrycą odpowiadających za poswietlenie, tafla nie ma jakichkolwiek odkształceń jest prosta jak stół. Czekam na jakiegoś eksperta, który miał z czyms podobnym do czynienia, Ty w każdym bądz razie raczej nie miałeś.
 
Ostatnia edycja:

szwedu666

New member
Mi też to wygląda na coś w rodzaju uszkodzenia po stukaniu palcem lub czymś na przykład przez dziecko.
Ale oczywiście nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie nie pomogę wiele więcej Pierwszy raz widzę.

P.S. Mi córka 5 lat temu postanowiła wyczyścić ekran widelcem... Rysy były tragiczne ale przy oglądaniu nie było widać :)

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 

pm1992

New member
Informuje was, że plamy pojawiły się po zakupie, w sumie była jedna, zawaliłem że nie poszedł na gwarancje, ale to juz za pozno, nie liczyłem ze po 2 latach pojawi sie wiecej plam... Moze to jeszcze opłaci sie naprawic...
 

szwedu666

New member
Informuje was, że plamy pojawiły się po zakupie, w sumie była jedna, zawaliłem że nie poszedł na gwarancje, ale to juz za pozno, nie liczyłem ze po 2 latach pojawi sie wiecej plam... Moze to jeszcze opłaci sie naprawic...
Trzymam kciuki, aczkolwiek nie słyszałem ostatnimi laty o opłacalnych naprawach telewizorów czy innych dużych RTV AGD.

Wysłane z mojego LGM-V300L przy użyciu Tapatalka
 

djrzz

Member
Witam, miałem ten sam model, ta sama przypadłość. Jest to wada tv i podlega naprawie. Ja oddałem na rękojmie do sklepu i naprawili.
 

pm1992

New member
Witam, miałem ten sam model, ta sama przypadłość. Jest to wada tv i podlega naprawie. Ja oddałem na rękojmie do sklepu i naprawili.
Na rękojmie czyli przed upływem 2 lat pewnie... Ja troche zsspałem, a masz tak że odkąd poaktualizowali softa to telewizor często wariuje, na niektórych programach nie działa funkcja zmiany programow albo nagrywania, szaleje też epg na programie tv6?
 

djrzz

Member
Już tego tv nie mam, udało się załatwić zwrot kasy za tv. Ogólnie tv dobrze działał,z nagrywaniem to jedynie czasem się cieło lecz nie zawsze, innych problemów nie było po aktualizacjach softu. U mnie sprawa wyglądała tak że zgłoszenie reklamacji było najpierw do Philipsa. Czekałem chyba ponad miesiąc na odpowiedź, potem dzwoniłem do nich z pytaniem dlaczego żadnego odzewu nie ma. Następnie wysłałem do nich maila że rezygnuje ze zgłoszenia reklamacyjnego z ich winy gdyż w warunkach gwarancji niepodają konkretnego terminu na rozstrzygnięcie reklamacji i sprawe dalej zgłaszam do sklepu z tytułu rękojmi. Rzecznik praw konsumenta tak mi doradził. Rozstrzygało się to wszystko na pograniczu końca gwarancji i w zasadzie doszło jeszcze potem do paru sytuacji że sklep mi na zasadzie rękojmi już po gwarancji zwrócił całą kwotę za tv. Zgłoszenie do sklepy z tytułu rękojmi wysłałem jak dobrze pamiętam, kilka dni przed upływem 2 lat, lecz w zgłoszeniu zawarłem termin w którym zauważyłem usterkę. Termin zauważenia usterki podałem w rękojmi iż wystąpiła po kilku miesiącach od zakupu.
Kiedy skończyła Ci się gwarancja?
 

pm1992

New member
Już tego tv nie mam, udało się załatwić zwrot kasy za tv. Ogólnie tv dobrze działał,z nagrywaniem to jedynie czasem się cieło lecz nie zawsze, innych problemów nie było po aktualizacjach softu. U mnie sprawa wyglądała tak że zgłoszenie reklamacji było najpierw do Philipsa. Czekałem chyba ponad miesiąc na odpowiedź, potem dzwoniłem do nich z pytaniem dlaczego żadnego odzewu nie ma. Następnie wysłałem do nich maila że rezygnuje ze zgłoszenia reklamacyjnego z ich winy gdyż w warunkach gwarancji niepodają konkretnego terminu na rozstrzygnięcie reklamacji i sprawe dalej zgłaszam do sklepu z tytułu rękojmi. Rzecznik praw konsumenta tak mi doradził. Rozstrzygało się to wszystko na pograniczu końca gwarancji i w zasadzie doszło jeszcze potem do paru sytuacji że sklep mi na zasadzie rękojmi już po gwarancji zwrócił całą kwotę za tv. Zgłoszenie do sklepy z tytułu rękojmi wysłałem jak dobrze pamiętam, kilka dni przed upływem 2 lat, lecz w zgłoszeniu zawarłem termin w którym zauważyłem usterkę. Termin zauważenia usterki podałem w rękojmi iż wystąpiła po kilku miesiącach od zakupu.
Kiedy skończyła Ci się gwarancja?

W czerwcu więc może być ciężko... Napisałem do Philipsa poczekam na odzew.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
8c689dcd9300d4921c5ec981bf63ca24.jpg


powiedzcie mi czy da się to naprawić tanim kosztem serwisu (czyszczenie i klejenie diod podswietleniowych led) czy to tzw wypalenie sie matrycy i umarl w butach?

Nie słuchaj tutaj co ci piszą : masz problem z listwami led , do wymiany cały komplet , soczewki ci się poodklejały od ledów i masz taki efekt !!!
Dodam jeszcze jak widzę by było trzeba przeczyścić arkusze które znajdują się za matrycą a najlepiej wymienić całe na nowe z uszkodzonego podobnego modelu i będziesz miał kłopot rozwiązany , jak masz jakieś pytania możesz pisać tutaj lub na pw
 
Ostatnia edycja:

pm1992

New member
Poczekam jak mówisz na support, zadam im jeszcze pare serwisowych pytan bo soft jest wadliwy, ciekawe czy mi coś zaradzą. Karol tez ma swietną alternatywę i gdy zabiją mnie swoja ceną serwisu to pewnie im podziekuje.
 
Do góry