Canon HV20/HV30 vs Canon HG10/HG20/HG21

slimak

New member
Bez reklam
jerryt napisał:
Poza tym materiał profesjonalny jest przeznaczony do emisji więc ma mniejszą rozdzielczość (według mojej wiedzy maksymalna rozdzielczość przeznaczona do emisji to 720i).

Świat idzie naprzód. Nawet w Polsce w tej chwili jest wiele produkcji w HD, seriali czy nawet programów podróżniczych (Cejrowski). Programy te są nagrywane w HD 1080i i tak emitowane w polskiej telewizji (TVP HD).
http://www.tvp.pl/tvphd

MPEG-2 nie może być nośnikiem materiału FullHD.

W MPEG-2 1920x1080 jest kodowane większość filmów na Blu-Ray, w MPEG-2 1920x1080 kodują też kamery JVC i Sony. Oraz jak widać są też amatorsko profesjonalne kamery AVCHD.
http://www.camcorder-test.com/camcorder-lang-i-de-u-what-i-c-1b49418c9f0fad53eda161d9864453e3.html

Reasumując: na rynku profesjonalnym nie ma sensu wprowadzać kamery o większej rozdzielczości czy nowszym kodeku, gdyż materiał z niej nie zostanie niczym obrobiony.

:shock: ;)
 

WiruSSS

New member
pxl666 napisał:
znasz kamery pro rejestrujace w divxie? albo avchd? nie twierdze ze mpeg2 to przyszlosc ale avchd tez na pewno nia nie jest...stawiam na h264

toś teraz napisał piękną herezję. avchd nei jest przyszlością tylko h264 :hmm:

..dla potomności AVCHD = MPEG-4 AVC/H.264 ..czyli nic innego jak h264 w HD :roll:
 
Do góry