W dniu dzisiejszym zablokowano mi dekoder z powodu niedopłaty 2,90groszy SIC!. Uruchomienie dekodera nastąpi dopiero po potwierdzeniu zaksięgowania wpłaty!!!!!!!! Przez 2 lata systematycznie płaciłem jak w zegarku. Wysłali mi podobno pismo z podwyżką o 2,90 ale nie dotarło. Wystosowałem poniżesz pismo:
"W związku z zablokowaniem przez Państwa dekodera polsatu za niedopłatę w wysokości 2,90groszy (słownie dwa złote). Uprzejmie informuję iż:
1. Skandaliczne jest oczekiwanie przez Państwa na potwierdzenie przelewu na w.w. kwotę w celu ponownego uruchomienia dekodera. Tym bardziej że nie otrzymałem do tej pory pisma o podwyżce opłaty za dekoder.
2. Rozumiem problemy Pana Solorza z gotówką i fakt że nie dopłaciłem prawie 3 złotych w sposób znaczący rujnuje Jego portfel.
3. Informuję również że nie omieszkam opisać tej sytuacji na wszystkich formach internetowych w celu przedstawienia Państwa proffffesjoanlizmu w podejściu do klienta. Mam nadzieję że zniechęci to sporą grupkę użytkowników do Państwa firmy.
4. Z chwilą uruchomienia dekodera bardzo szybko przestanę być Państwa klientem jak również wszyscy moi znajomi.
życzę rónie dużo "sukcesów" Państwu i Panu Solorzowi w prowadzeniu BYZNESU (pisownia oryginalna i dotyczy byznesmenów) wg powyższych standartów.
Z poważaniem
Zbigniew T.
kom. ......................
P.S. Komórkę podaję dla zasady. Jedynie koncerny europejskie oddzwaniają. Państwa firma się do nich nie zalicza.
"W związku z zablokowaniem przez Państwa dekodera polsatu za niedopłatę w wysokości 2,90groszy (słownie dwa złote). Uprzejmie informuję iż:
1. Skandaliczne jest oczekiwanie przez Państwa na potwierdzenie przelewu na w.w. kwotę w celu ponownego uruchomienia dekodera. Tym bardziej że nie otrzymałem do tej pory pisma o podwyżce opłaty za dekoder.
2. Rozumiem problemy Pana Solorza z gotówką i fakt że nie dopłaciłem prawie 3 złotych w sposób znaczący rujnuje Jego portfel.
3. Informuję również że nie omieszkam opisać tej sytuacji na wszystkich formach internetowych w celu przedstawienia Państwa proffffesjoanlizmu w podejściu do klienta. Mam nadzieję że zniechęci to sporą grupkę użytkowników do Państwa firmy.
4. Z chwilą uruchomienia dekodera bardzo szybko przestanę być Państwa klientem jak również wszyscy moi znajomi.
życzę rónie dużo "sukcesów" Państwu i Panu Solorzowi w prowadzeniu BYZNESU (pisownia oryginalna i dotyczy byznesmenów) wg powyższych standartów.
Z poważaniem
Zbigniew T.
kom. ......................
P.S. Komórkę podaję dla zasady. Jedynie koncerny europejskie oddzwaniają. Państwa firma się do nich nie zalicza.