Byznes wg. polsatu Ku przestrodze

byniek

New member
W dniu dzisiejszym zablokowano mi dekoder z powodu niedopłaty 2,90groszy SIC!. Uruchomienie dekodera nastąpi dopiero po potwierdzeniu zaksięgowania wpłaty!!!!!!!! Przez 2 lata systematycznie płaciłem jak w zegarku. Wysłali mi podobno pismo z podwyżką o 2,90 ale nie dotarło. Wystosowałem poniżesz pismo:

"W związku z zablokowaniem przez Państwa dekodera polsatu za niedopłatę w wysokości 2,90groszy (słownie dwa złote). Uprzejmie informuję iż:
1. Skandaliczne jest oczekiwanie przez Państwa na potwierdzenie przelewu na w.w. kwotę w celu ponownego uruchomienia dekodera. Tym bardziej że nie otrzymałem do tej pory pisma o podwyżce opłaty za dekoder.
2. Rozumiem problemy Pana Solorza z gotówką i fakt że nie dopłaciłem prawie 3 złotych w sposób znaczący rujnuje Jego portfel.
3. Informuję również że nie omieszkam opisać tej sytuacji na wszystkich formach internetowych w celu przedstawienia Państwa proffffesjoanlizmu w podejściu do klienta. Mam nadzieję że zniechęci to sporą grupkę użytkowników do Państwa firmy.
4. Z chwilą uruchomienia dekodera bardzo szybko przestanę być Państwa klientem jak również wszyscy moi znajomi.

życzę rónie dużo "sukcesów" Państwu i Panu Solorzowi w prowadzeniu BYZNESU (pisownia oryginalna i dotyczy byznesmenów) wg powyższych standartów.

Z poważaniem


Zbigniew T.

kom. ......................

P.S. Komórkę podaję dla zasady. Jedynie koncerny europejskie oddzwaniają. Państwa firma się do nich nie zalicza.
 

byniek

New member
Najgorsze jest to że pracownicy mają w d.... klienta bo takie są procedury. I g.. ich obchodzi czy chodzi o 100 zł czy 5 groszy. Klapy na oczy jak u konia. Typowe podejście jak za komuny, Przeproś, czekaj, sp....alaj. Jak było podpisanie umowy to wydzwaniali jak z biegunką. Jak już podpisałeś to wyp... płać i nie marudź.

Po przelaniu 6zł odblokowano mi Polsat!!!!! Luuuuudzie postanowiłem zapłacić Panu Solorzowi 200% zaleglości (aby uniknąć ewentualnej wizyty komornika za odsetki od kwoty 2,90zł) Mam nadzieję że temu Panu spadną klapy z oczu i zacznie prowiadzić prawdziwy biznes a nie spod budki z piwem. chociaż i tak ten Pan ma nas głęboko w .........
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
rozumiem Twoje wzburzenie ale myślę że , cała sprawa wylądowała u jakiegoś urzędniczyny . I z pewnością nie docenił ani nie ocenił Twojego gestu - ma to w poważaniu.
Inaczej otrzymałbyś choćby telefon ze słowem przepraszam lub inne przeprosiny. I wierzę że jeśli ta sprawa dotarłaby do właściciela Polsatu z pewnością wyciagnąłby konsekwencje.
 

bluray

Banned
Pełna żenada ze strony byńka - klienta CP.
[1] Nie wpłaciłeś kasy ( w pełnej wysokości) więc komputer z automatu odcina sygnał.
Bo sam tak się z nimi umówiłeś w umowie i regulaminie świadczenia usług.
To jest co miesiąc 2,2 mln (faktur) płatników i nie można prowadzić przy tej skali usług indywidualnych rozwiązań, bo trzeba by zatrudnić tysiące pracowników, a to podrożyło by BARDZO cenę usługi. A tego bardzo nie chcemy. Nie ma czasu na analizy czy niedopłata to 1 zł czy 100 zł.

[2]
Z chwilą uruchomienia dekodera bardzo szybko przestanę być Państwa klientem jak również wszyscy moi znajomi.
Nie ma "bardzo szybko" tylko zgodnie z Twoją wolą wyrażoną w zaakceptowanej przez złożenie osobistego podpisu na w/w umowie.
Wzruszająca jest teza, że Twoi znajomi na znak solidarności z osobą która ma trudności z wniesieniem opłaty w pełnej wysokości, zrezygnują z CP TV SAT na rzecz droższych N czy C+.

Szkoda prądu na takie posty.
I czytaj pisma które Ci przysyłają.

Majątek Zbyszka ( po prosty także Byniek, Twój imiennik) o wartości 6,5 mld zł nieznacznie ustępuje wśród wszystkich Polaków tylko Janowi Kulczykowi.
http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=46560
Zakładam, że Kulczyk to nie Ty , więc uczmy sie od tamtego "byńka" robić interesy.
 
Ostatnia edycja:

Ramzes765

New member
Bez reklam
@bluray nie zgadzam sie z Toba w ogole!
kol. @byniek napisał, ze nie dostal listu z podwyzka, a od dwoch lat placi abo regularnie! Jesli pracowaliby tam rozsadni ludzie to nie zrobili by takich rzeczy. Poza tym co to obchodzi klienta, ze tam dziala system komputerowy, ktory od razu blokuje karte??? To niech zmienia system na taki, ktory bedzie analizowal zaistniala sytuacje! Ale ta sprawa dotyczy nie tylko CP ale i reszty platform cyfrowych, operatorów komorkowych itp. W Polsce istnieje domniemanie winy a nie domniemanie niewinnosci. Moze doczekamy sie kiedys w pelni profesjonalenej platformy cyfrowej...
 

jacek76

New member
bluray napisał:
Pełna żenada ze strony byńka - klienta CP.

Witam,

nic dodać nic ująć!
Większość Klientów nie rozumie globalizacji i sposobu działania przedsiębiorstw.
Nie zapłaciłeś - nie oglądasz i nikt nie będzie analizaował z jakiego powodu, a tym bardziej taka firma i na pewno nie potrzebuje od nikogo zapomogi (np. 3pln) - wymaga tylko tego co jest napisane w umowie.
Swoją drogą jakby ktoś nie zapłacił "byńkowi" to byłby wściekły- bo to jego kasa, ale jak on nie wywiązał się z umowy tylko o 3pln! - to już jest źle i firmę nazywa "byznesem".
Niestety typowe myślenie naszego społeczeństwa
Pzdr
Jacek
 

yaneq

New member
Bez reklam
dobree.
słuchajcie, polsat spokojnie mógłby zostać najbardziej profesjonalną telewizją w polsce, ale oni sami tego nie chcą. na chwile obecną posiadam dekoder, zostanę jednak przy nim na długo z dwóch powodów:

primo: jest tanio
secundo: nadają kompletne transmisje 16:9 z F1.

to moje główne dwa powody. reszta to kompletne amatorstwo. zarówno jeśli chodzi o obsługę oraz samo podejście do klienta. badziewie i jeszcze raz badziewie.

ostatnio postawili trochę na HD. coś zaczyna się dziać w tym kierunku. polsat sport, eurosport, hbo... jak sądzę dużo testują, uzganiają. nie zmienia to jednak faktu, że polsatowi do tvn'u brakuje kilku lat świetlnych.

brawo byniek za pismo! nic nie da, ale dla zasady! dobrze napisałeś.
też wysyłałem do nich pare emailu, pamiętam ostatnio w przypadku skandaliczniego przeniesienia formuły 1 z polsatu sport do polsatu sport extra celem wydojenia klienta z kolejnych paru złotych. beznadzieja!

ps a system komputerowy powinien być tak skonstruowany, aby wysyłał informacje o niedopłacie... np. na głupi email, lub komunikatem na dekoder. to nie jest problem. w szanujących się sieciach np. gsm tak się nie postępuje. nie wyobrażam sobie aby blokowano kartę za niedopłatę 3 zł. skandal i tyle.

polska to jakiś beznadziejny kraj. za wszystkim trzeba latać, zero poszanowania do klienta. zobaczcie jak jest na zachodzie... w polsce chociażby za głupim odszkodowaniem z ac trzeba latać, na zachodzie tego nie ma. klient jest panem. ale kończę bo już jadę OT.
 
Ostatnia edycja:

KKuba

New member
Bez reklam
No bez przesady. Jeśli macie wprowadzony do sytemu nr telefonu komórkowego (można sprawdzić w ICOK) to Polsat PRZYSYŁA Sms z informacją o zaleganiu z płatnościami przed wyłączeniem. Sam taki dostałem... :)
 

byniek

New member
Nie rozumiem Twojego bluzgu w moim kierunku. Inaczej nie mogę tego nazwać. Gdyby Tobie zablokowali dostęp do wczorajszego meczu to inaczej byś gadał. Pracujesz w Polsacie? Wystarczy w systemie komputerowym podać widełki np. do 5zł nie ma problemu i daje się informację klientowi o zaległościach. Nie słyszałeś o takiej formie komunikacji ???? Wg. Ciebie jesteśmy tylko pionkami w grze bo POLSAT ma 2,2mln faktur ??? A co mnie to obchodzi ??? Wg Ciebie powinienem paść na pysk i przeprosić za to że żyję i płacę i wymagam?? Dobrze że są tacy bezbłędni i profesjonalni ludzie jak ty z wyrozumiałością podchodzący do korporacji. W przeciwieństwie to Ciebie stać mnie aby zapłacić 6zł Polsatowi bo jest zbyt biedy skoro robi cyrki za 2,90. Nie zazdroszczę Panu Solorzowi majątku, skoro moje 2,90 ma powiększyć jego firmę, niech tak będzie

"Większość Klientów nie rozumie globalizacji i sposobu działania przedsiębiorstw". Aleś dowalił :). Jestem pod wrażeniem Twojego toku myślenia. Na taki tekst spece od marketingu trzymają się za brzuchy.:) Przykro mi że nie rozumiem marketingu koncernu. Ty rozumiesz bo Ciebie to nie dotknęlo osobiście. Do twojej wiadomosci: marketing globalny przestał istnieć i ukierunkowuje się na marketing indywidualny. Przykro mi również że jako tępy szarak nie całuję w d... wielkiego i wspaniałego GLOBALNEGO koncernu. Po Twoim tekście rozumiem że na codzień pracujesz w takiej korporacji klepiąc czołem szefowi o 8 rano. Szkoda słów. Gdybyś nie zapłacił mi 3zł olał bym to, dorzucił bym jeszcze 3 zł abyś wypił na mój koszt piwo na Rynku w Krakowie w nagrodę za pierwsze zdanie. Popłakałem się ze śmiechu.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

robo55

New member
bluray napisał:
Pełna żenada ze strony byńka - klienta CP.
[1] Nie wpłaciłeś kasy ( w pełnej wysokości) więc komputer z automatu odcina sygnał.
Bo sam tak się z nimi umówiłeś w umowie i regulaminie świadczenia usług.
To jest co miesiąc 2,2 mln (faktur) płatników i nie można prowadzić przy tej skali usług indywidualnych rozwiązań, bo trzeba by zatrudnić tysiące pracowników, a to podrożyło by BARDZO cenę usługi. A tego bardzo nie chcemy. Nie ma czasu na analizy czy niedopłata to 1 zł czy 100 zł.

[2]
Nie ma "bardzo szybko" tylko zgodnie z Twoją wolą wyrażoną w zaakceptowanej przez złożenie osobistego podpisu na w/w umowie.
Wzruszająca jest teza, że Twoi znajomi na znak solidarności z osobą która ma trudności z wniesieniem opłaty w pełnej wysokości, zrezygnują z CP TV SAT na rzecz droższych N czy C+.

Szkoda prądu na takie posty.
I czytaj pisma które Ci przysyłają.

Majątek Zbyszka ( po prosty także Byniek, Twój imiennik) o wartości 6,5 mld zł nieznacznie ustępuje wśród wszystkich Polaków tylko Janowi Kulczykowi.
http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=46560
Zakładam, że Kulczyk to nie Ty , więc uczmy sie od tamtego "byńka" robić interesy.


Chłopie toś pojechał.........Załóżmy, że masz rcję - koszty, ilość klientów itp. Jest jednak małe ale....Skoro POLSAT jest tak radykalny i tak w umowie wszystkiego przestrzega to mam np. małe pytanko. W moim echostarze, którego od nich wynajmuję znika co jakiś czas dźwięk co jest trochę irytujące. Można by powiedzieć zadzwoń to przecież normalne wszystko może się zepsuć. No to dzwonię, a oni na to proszę Pana to normalne!!!! Pytam jak to normalne to wiedzieliście i sprzedaliście mi produkt niesprawny? Usłyszałem, że niektórzy sprzedawcy o tym wiedzą, a poza tym czy aż tak mi to przeszkadza inni machają ręką. Na pytanie czy wobec tego mogę zerwać umowę usłyszałem - NIE. Piszę wszystko w skrócie bo jeszcze klka razy przy telefonie łapałem się za głowę.
W całym poście najistotniejszym jest fakt, że człowiek płacił terminowo!!! i mu wyłączyli bo miał jakąś tam niedopłatę. Jest kilka rozwiązań tego typu problemu - choćby z nki jak nie zapłacisz to co włączysz n-kę na ekranie info o niedopłacie.....raz tak miałem. Nie ma się jednak tutaj co rozwodzić, dziwię się tylko pozostałym operatorom na rynku a szczególnie tvn, bo gdyby zabrali z paczki polsatu swoje programy to........ciekawa byłaby przyszłość tej platformy.
Pisząc wszystkie te słowa chcę podkreślić mam wszystkie 3 platformy i moim zdaniem odnośnie sfery administracyjnej polsat to dno. cyfra i nka o niebo lepsze. Jeśli chodzi o technikę i sprzęt to nka pierwsza potem cyfra a trzeci polsat. Natomiast jeśli chodzi o zawartość to góruje cyfra potem polsat, a trzecia nka.
 

nic

New member
a sprobujcie kiedys nadplacic :)
cierpie z tego powodu na wlasnej skorze, kiedys w zwiazku ze zmiana pakietu na nizszy nadplacilem (zmiany pakietu dokonalem po przelewie, a ten jest za miesiac nastepny). nastepnie poinformowano mnie, zebym dokonal korekty sam i potracil sobie roznice... system jednak odrzucil nizsza wplate i program odcieto, telefon na infolinie... program odcieto ze wzgledu na niedoplate, jednoczesnie informuje pana ze ma pan nadplate w wysokosci "niedoplaty". i tak juz rok sie z nimi paluje, co miesiac przeprosiny i obietnice ze juz sie to wiecej nie powtorzy, ale 1-2 dni polsatu nie mam.
 

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
bluray - pełna żenada to jest ze strony Polsatu. N - ka wysyła informację o niedopłacie na ekran TV przy włączeniu dekodera. Plus wysyła sms. TPSA dzwoni i przeprasza, że dzwoni, bo może mi się zapomniało, lub akurat nie mam pieniędzy. A Polsat ciach i już. Wyobraź sobie, że ja mam w nosie, że jestem jednym z tysięcy abonentów, mam być traktowany wyjątkowo jako wyjątkowy klient. Jak nie jestem, to po to są np. fora internetowe, żeby innym o tym powiedzieć, nie widzę w tym nic złego.
Wiem jedno, jak się nie dba o każdego z klientów z osobna, to można na tym wiele stracić........
 
Do góry