Podobny problem przy połączeniu z TV Philips MiniLed 9506.. Podobnie było przy Pus 9206. Także wina leży po stronie 900. Ja wystarczy, że głośniej zrobie na pilocie lub przełączyć kanał...w głos powraca.Siemanko wszystkim. Mam pytanie o bose 900. Nie wiem co się dzieje, ale od czasu do czasu jakby traci połączenie z TV (Sony) i kompletnie przestaje odtwarzać dźwięk. Podłączony jest kablem HDMI do gniazda ARC w TV. Próbuję w aplikacji zmieniać te ustawienia CEC ale nic to nie zmienia. Po jakimś czasie (zwykle ze 2 dni) nagle jak przestawię na soundbar a nie głośniki TV to nagle "cudowne ozdrowienie" następuje i działa. Z góry dzięki na jakiekolwiek wskazówki. (Po rozłączeniu probuje resetować TV, odłączam z zasilania oba urządzenia, dziwne jest jedno bo dzieje się tak w sumie kiedy na dłuższy czas zapauzuje film np na Netflix ).
Miałem podobnie, poniższa zmiana w ustawieniach pomogła i już tak się nie dzieje:Siemanko wszystkim. Mam pytanie o bose 900. Nie wiem co się dzieje, ale od czasu do czasu jakby traci połączenie z TV (Sony) i kompletnie przestaje odtwarzać dźwięk. Podłączony jest kablem HDMI do gniazda ARC w TV. Próbuję w aplikacji zmieniać te ustawienia CEC ale nic to nie zmienia. Po jakimś czasie (zwykle ze 2 dni) nagle jak przestawię na soundbar a nie głośniki TV to nagle "cudowne ozdrowienie" następuje i działa. Z góry dzięki na jakiekolwiek wskazówki. (Po rozłączeniu probuje resetować TV, odłączam z zasilania oba urządzenia, dziwne jest jedno bo dzieje się tak w sumie kiedy na dłuższy czas zapauzuje film np na Netflix ).
Spróbuję z tą "4", nie pamiętam czy tak ustawiałem. Dzięki.Miałem podobnie, poniższa zmiana w ustawieniach pomogła i już tak się nie dzieje:
View attachment 24794
hdmiA lepiej podłączyć 900 przez HDMI czy kablem optycznym? Jest różnica w jakości dźwięku? Nie próbowałem optycznym podłączać, może nie było by tego problemu