Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
W odpowiedzi Pana wiadomość, uprzejmie Sławomirze informuję, że na platformę internetową umożliwiającą aktualizacje online są znacznie szybciej zamieszczane pliki uaktualniające płytę główną w przeciwieństwie do strony internetowej.
Po skrupulatnym sprawdzeniu strony potwierdzam, że zamieszczony jest plik w wersji 2111.1 więc fizycznie możliwości downgradu odbiornik nie będzie użytkownikowi oferował.
Powyższa sytuacja wynika również faktu, że ostatnimi czasu spotkaliśmy z opiniami użytkowników jakoby wyłączanie urządzenia było zdecydowanie dłuższe, jednakże mogę Panu ręczyć, że sytuacja jest zgłoszona, rozwiązanie pojawi się w nowszej wersji tego oprogramowania.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.
*koszt połączenia wg taryfy operatora.
Z pozdrowieniami,
Anna Stupnicka
--------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl
Osobiście się nie spotkałem z opisanym przez Ciebie przypadkiem. U mnie za to jest inny problem - asynchro przy plikach mkv które zajmują XX GB. Na komputerze synchronizacja audio/video jest poprawna, na TV się rozjeżdża... Problem dotyczy wielu filmów (nie wszystkich) o rozmiarach powyżej 3 GB...Szanowni forumowicze, mam wrażenie że po ostatnich aktualizacjach w moim F6670 (mam wersję 2112) mam większy problem z filmami z USB, mianowicie potrafią mi się wyłączać w trakcie oglądania, tak jakby tv napotykał punkt w filmie nie do przejścia, muszę przewinąć ten moment i oglądać dalej, o ile znów nie przerwie odtwarzania. I nie wiem czy to przez soft który ostatnio aktualizowałem, czy po prostu trafiają mi się takie pliki.
Spotkaliście się z takimi problemami podczas oglądania filmów HD z USB?
Pozdrawiam
Osobiście się nie spotkałem z opisanym przez Ciebie przypadkiem. U mnie za to jest inny problem - asynchro przy plikach mkv które zajmują XX GB. Na komputerze synchronizacja audio/video jest poprawna, na TV się rozjeżdża... Problem dotyczy wielu filmów (nie wszystkich) o rozmiarach powyżej 3 GB...
Dodatkowo dali info o pracach przy smarthubie w dniu 25.11W godzinach popołudniowych po uruchomieniu TV w pasku powiadomień w górnej części TV pojawiła się informacja o aktualizacji TV do wersji 2790. N astronie nadal jest 2781.
Ale ja o tym wiem, dlatego wypowiedziałem się w tym temacie.Dlatego jak przeczytasz info od Samsunga kilka postów wcześniej, to się dowiesz, że jest to błąd ostatniej aktualizacji dla TV serii "F" i dlatego na ich stronie wróciła stara wersja softu.
Tapnięte z G920F
Przy podawaniu informacji o nowym oprogramowaniu tak jak teraz uczyniłeś, wprowadzasz dezinformację, pisząc, że do serii F określ do jakiego konkretnie modelu np. F serii 6XXX , F serii 7/8XXX, a życie będzie prostrze:krol: chyba, że piszesz w dedykowanym temacie dla danego modelu.Na stronie Samsunga mamy kolejną wersję softu dla serii "F" o oznaczeniu 2113.
ode mnie wielkie dzięki za info - TV wreszcie wyłącza się tak, jak powinien.Na stronie Samsunga mamy kolejną wersję softu dla serii "F" o oznaczeniu 2113.