Agito.pl

Hoodzielec

New member
Bez reklam
Hoodzielec napisał:
nie wiem czy pochwalić za odwagę, czy zganić za brak instynktu samozachowawczego... :roll:
Dałem to poczytać mojej b.zdroworozsądkowej małżonce, która skomentowała bardzo podobnie:
"szanuję ludzi odważnych, ale gardzę samobójcami"
:p
 

robik5

New member
hmm.....
zdrowy rozsądek nakazywałby wierzyć, iż pracownicy AGITO (bądź ich szefowie) po tym wszystkim co można tu przeczytać wezmą sobie do "serca" pewne uwagi kupujących i przynajmniej spróbują poprawić sposób komunikacji i jakość obsługi klienta a przede wszystkim wprowadzą lepszą kontrolę sprzętu wysyłanego do klienta.
Miałem niedawno podobne problemy przy zakupie piekarnika w pewnym dużo mniejszym sklepie internetowy, gdzie jakaość obsługi klienta była na dużo wyższym poziomie...
Dla mnie oczywista sprawą jest to, iż jedne niezadowolony klient to 100 kolejnych utraconych...
Przypomniałem sobie powiedzenie, ktore doskonale pasuje do tej sytuacji:
"niska cena nie jest wstanie zrekompensować goryczy, ktora zostaje po niemiłej obsłudze..." a i slogan z logo sklepu nabiera nowego znaczenia:
"najtaniej za wszelką cenę"...
 

robik5

New member
WItam zainteresowanych. Jeste winien dokonczenie swojej historii z AGITO co ninijesym czynię.

Tak jak pisałem poprzednio po zwrocie TV co do stanu ktorego miałem zastrzeżenia ( towar odebrano bez komplikacji) zamówiłem kolejny TV w sklepie AGITO, choc niektórzy mi to odradzali...
Tym razem TV dotarło do mnie bardzo szybko , nawet przed zwrotem gotówki za poprzedni...niestety został on odelsany przez firme kurierska ktora nie mogła go przetrzymywac na swiom magazynie, a ja nie miałem gotówki na azapłate za kolejny sprzet.
Po wyjasnieniu sytuacji, Agito powownie wysłało Tv ( na swój koszt), ale tym razem utknąl on gdzieś na sortownii firmy kurierskiej. Na szczęści Pani kierownik działu obsługi klienta firmy AGITO dopilnowała aby został on dostarczony w sobotę ( pierwotnie mial dojśc na piatek).
Szczerze mówiąc otwierałem pudelko z dusza na ramieniu, przyglądając sie mu z każdej strony i przytrzymując kuriera ile sie tylko dało aby sprawdzić wszystko co tylko mozna sprawdzić......ufff Tv był nowy i sprawny.
Tak więc czasami warto byc upartym i dążyc do celu, choc po dordze moga sie wydarzyć rózne poniekąd dziwne historie...
Teraz moge polecic zakupy w AGITO, bo nawet jesli cos pójdzie nie tak, jest szansa na porozumienie stron i pozytywne załatwienie swojej sprawy...
 

roman27

New member
z ciekawości zajrzałem na ten wątek i kolega jest mile zaskoczony Agito...taka sytuacja moze sie zdarzyc kazdemu sklepowi ale najważniejsze ze w przypadku tego sklepu masz pewność że załatwi sprawę solidnie.Zapraszam do lektury:
http://twojepc.pl/b.php?id=132350
cytat
No i temat zakończony... <http://twojepc.pl/b.php?id=132350#> , Dexter <http://twojepc.pl/u.php?u=200&k=4d6a> 19/02/08 09:29
"Wczoraj u moich drzwi stanął kurier z nowym odkurzaczem.
Zaskoczka była tym większa, że poprzednia reklamacja trwała 12 dni, teraz wystarczyło 5...
Odkurzacz nareszcie cały i solidnie zabezpieczony przed uszkodzeniem. Odkurza - zajebiście.
Widać temat trafił w Agito do właściwej osoby."
 

maty

New member
Zaryzykowałem i zakupiłem na agito, wszystko jest ok, TV działa bez zastrzeżeń, jedynie co to brakowało karty gwarancyjnej, napisałem do nich maila i paru dniach dosłali kartę pocztą.
 

comag

New member
To mój pierwszy post na forum , więc pozwolę sobie najpierw się przywitać.


Teraz do sedna , po przeczytaniu całego tego wątku nasuwa mi się taka refleksja , że kolega "gbates" miał bardzo dużo szczęścia w tej całej historii .
Jestem przekonany że gdyby nie dotarł do faktury z numerem fabrycznym uszkodzonego Tv ( tutaj muszę wyrazić słowa podziwu za determinację ) poprzedniego klienta , sprawa miałaby zupełnie inny finał .
To jedyny dowód który zaważył na całej tej sprawie i uratował kilka tysięcy złotych kolegi.
Też miałem zamiar zakupić w tym sklepie Lcd ale teraz będę ten sklep omijał z daleka .
Nie istotne jest dla mnie że zawinił człowiek nie firma , o tej sprawie musieli być informowani kierownicy itp.... z opisu całej sytuacji widać że nie przejmowali się osobą która wydała kilka tysięcy złotych i została z niczym . łudzili się że ktoś tam (może z zadupia) nie będzie miał samozaparcia i oleje skargi i sądy , to jest dla mnie decydujący argument że takiej firmie nie mozna zaufać .

Pozdrawiam.
 

baranskia

Member
Jarod napisał:
Ja byłem zadowolony przez pierwsze 4 zakupy tam - także próbuj może za którymś razem tak miło nie będzie
:roll:
No, właśnie:
Sklep ten sam, ale jakość obsługi niekoniecznie... I tu tkwi sedno zagadnienia: markę sklepu zniweczyć może jeden nierzetelnie potraktowany klient. Na opinię pracujemy całe lata, a jedno potknięcie wytarczy żeby popsuć reputację. W życiu prywatnym jest podobnie. Jednak TUTAJ w 99,9% zawodzą pracownicy sklepu, w pozostałych 10 promilach PRZYPADEK i KLIENT - tak mi się wydaje, ale nie jestem prorokiem... :krol: na razie...

A jednak logika i doświadczenie mówią mi, że te sklepy, na któr klienci narzekają gremialnie to mają wiele na sumieniu.
:!: Każdy skutek ma swoją przyczynę niewątpliwie :!:

Pozdrawiam wielkanocnie!
 

Tofu

New member
agito NIEE

W innym wątku polecają mi Tv który w Agito jest najtańszy, ale po przeczytaniu tego wątku na pewno nie kupie u nich, wole dopłacic 50-200zł i mieć spokojną głowę :)))

Pzdr
 

yanq33

Member
uff - spory wątek ;)

Dosyć często kupuję przez internet, chyba nawet częściej niż w zwykłych sklepach. Uważam że nawet jeśli te trzy negatywne opinie były jedynymi to nie warto ryzykowac zakupów w Agito. To oczywiste że te przypadki nie są spowodowane błędami w obsłudze tylko złą wolą sprzedawców tolerowaną a wygląda nawet na to że wspieraną przez kierownictwo sklepu :???:
 

bigbert

New member
i znowu agito

Witam,

Oto mój krótki opis dotyczący przesyłki a agito.pl

Dnia 02.04.2008 (środa) zamówiłemu nich TV panasonic TH-42PV80P i dokonałem zapłaty przelewem za tv i przesyłkę.

W dniu 03.04.2008 (czwartek) dostałem poniższe potwierdzenie mailem

"Twoje zamówienie zostało właśnie wysłane. Towar powinien być dostarczony do Ciebie w dniu 2008/04/04 przez kuriera UPS"

Następnego dnia czyli 04.04.2008 dzwonię do UPS w celu ustalenia godziny odbioru sprzętu. Dowiaduję się, że przesyłka nie została jeszcze nadana.
Telefon do agito.pl niemożliwe - przesyłka została wysłana, tylko UPS nie ma zaktualizowanych danych. Dzwoniłem jeszcze kilkukrotnie - sytuacja ta sama - agito twierdzi że wysłano - UPS twierdzi że nie - sprawa zaczęła mi śmierdzieć.

Monitorowałem przesyłkę na stronie UPS przez cały piątek, aby stwierdzić, kiedy została wysłana. O godzinie 0.28 05.04.2008 (już sobota) przesyłka zmieniła status na wysłaną.

Dowiaduję się w UPS że dostawa będzie w poniedziałek 07.04.2008 - dostawy tylko w dni robocze.

Dzisiaj przybywa kurier oczywiście przesyłka została otwarta na miejscu i stwierdziłem uszkodzenie matrycy, mimo iż opakowanie było w nienaruszonym stanie. Zdziwiło mnie, że kurier sugerował rozcięcie taśmy zabezpieczającej z logo agito, co nie było konieczne, bo do otwarcia kartonu wystarczyło wyjęcie 4-ech plastikowuch zatrzasków i zsunięcie kartonu od góry (standardowe pakowanie przesyłek wielkogabarytowych) Kuriwer stwerdził, że nie wiedział, że tak można rozpakować tv - śmieszne bo to standard).

Po stwierdzeniu uszkodzenia spisaliśmy raport uszkodzenia i przesyłka nie została przez mnie odebrana oraz odesłana do nadawcy.

Załączam histirię przebiegu przesyłki ze strony monitorowania ups

Numer przesyłki: xxxxxx Status: przesy³ka niedorêczona
Doręczono dnia: 07 apr 2008 21:00

Wysłano lub przygotowano dnia: 04 apr 2008 Rodzaj usługi: UPS Domestic->Expresowe->Express Saver UPS->Express Saver UPS Packages Ciężar: 36
Droga przesy ki Miejsce Data Godzina Rodzaj dzialania

WAW 07 apr 2008 21:00 OP - Odmowa przyjecia/rezygnacja z przesylki (dwd)
WA7 07 apr 2008 17:34 Wydana kurierowi nr 2390B
WA7 07 apr 2008 9:47 Wydana kurierowi nr BIS13
WA7 05 apr 2008 8:31 Wydana kurierowi nr 44402
WA7 05 apr 2008 6:05 Roz³adunek LH nr: (WAW_02)
WA7 05 apr 2008 0:28 Roz³adunek LH nr: (WAW_0P)

Zastanawia mnie ilość kurierów, która ją woziła.

A teraz pytania:

Jak oceniacie moje szanse na dostarczenie nowego tv?
Ile taka procedura może trwać?
Jakie kroki proponujecie przedsięwziąć?

ps. Właśnie sprawdziłem - numer przesyłki w mailu nie zgadzał się z przesyłką dostarczoną do mnie.

Pozdrawiam
BERT
 
Ostatnia edycja:

Jarod

New member
No to kolego identyczna sytuacja jak u mnie była agito zwalało wine na ups, ups na agito. Telewizorka pewnie nie stracisz, ale pewnie z tydzień, dwa to będzie trwało - teraz już im zależeć nie będzie... ( no jest też możliwość, że się będą wypierać, że zwrotu nie dostali - wtedy od razu na następny dzień tel do ups - a jak to nie wyjaśni to potem straszyć sądem)
Pilnuj wszystkich papierków, uważnie na każdym kroku
 
E

err

Guest
jakies 4 msc temu chcialem kupic u nich komputer, bo ceny jakie oferowali byly najnizsze jakie spotkalem, wiec zlozylem zamowienie na ponad 3.000, czekalem okolo tydzien czasu a zamowienie wciaz w trakcje realizacji, troche mnie to zdziwilo ale myslalem ze jakis blad w systemie, wiec do nich dzwonie i pytam o co chodzi, obsluga powiedziala, ze musial zdarzyc sie blad w systemie i nagle zmienila status na gotowa do wysylki, z lekkim niesmakiem dalej czekalem na rozwoj wydarzen, ale cos mnie podkusilo zeby poczytac o tym sklepie, co ludzie o nim sadza, przerazilo mnie kilka historii z doreczonym uszkodzonym sprzetem, nie dotrzymanymi terminami dostaw i olewaniem klienta w razie problemow ze sprzetem, wiec stwierdzilem, ze nie mam ochoty ciagac sie po sadach, bo w razie awarii sprzetu i olewczym zachowaniem sklepu raczej nie zachowalbym spokoju w konfrontacji z przedstawicielami sklepu, wiec napisalem im mejla z rezgnacja zakupu w ich sklepie, znalazlem w warszawie inny sklep w ktorym zaplacilem okolo 100 zl drozej, ale majac pewnosc ze nie bede mial problemow
wniosek taki, ze lepiej kupic troche drozszy sprzet niz przez glupie 100 zl, zatruwac sobie zycie klotniami z takimi zlodziejami ktorzy szukaja naiwnych ludzi

ja osobiscie AGITO nie polecam bo tekst w ich logo "najtaniej za wszelka cene" oddaje stan faktyczny, jakosci ich uslug
 

boncio1

New member
Witam,

Czytałem ten post na raty, bo strasznie już długi jest, a na forum trafiłem szukając KD.
Otóż chcę napisać, że także sklepy typu MM maja podobne problemy.
Opiszę 2 diametralnie różne sytuacje.
1. Kupując sprzęt agd za kilkanascie kPLN dwie rzeczy były uszkodzone - rączka od piekarnika była delikatnie otarta, ale co ciekawe to zmywarka miała wgniecenie fabryczne!!! Opakowanie styropianowe i folia były nietknięte, a obudowa była wgnieciona. Nie uznali, bo za dużo czasu minęło od odebrania sprzetu (akurat remont był i nie sprawdziłem od razu).
Wiem, że nie jest to związane z tematem forum - czysty OT, ale chciałem napisać, że także z fabryki wyjeżdża nie w 100% sprawny sprzęt i nie zawsze jest to wina sprzedawcy.
A teraz sytuacja z TV LCD. Znajomy zakupił TV i podczas użytkowania zauważył rysę. Kilka dni po zakupie i były na TV ślady użytkowania, np. brak folii ochronnej. Wymienili bez słowa, tylko nowy kazali sprawdzić dokładnie w ciągu 1 dnia.
Reasumując - wszystko zależy na kogo się trafi. Jak widać wcześniej Agito nie szkoli (lub źle szkoli) pracowników z obsługi klientów w razie reklamacji.

pzdr,
Boncio
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Uszkodzenia (wgniecenia karton, folia nie ruszone), które opisałeś w ciągu 6 miesięcy podlegają odstępstwie od umowy kupna sprzedaży.
 
Do góry