Absurdalna reklamacja w popularnej sieci sklepów RTV EU** AGD

Saszku

New member
Kiedyś się już kłóciłem i nic nie wywojowałem kobita uparcie twierdzi, że bez ubezpieczenia wcale nie może wypuścić wniosku... na infolinii bronią swoich i twierdzą, że to może zależeć od sklepu. Teraz już się nauczyłem brać z ubezpieczeniem i natychmiast odsyłać rezygnację.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dlatego osobiście kupuje tylko w normalnych sklepach gdzie nie ma takich absurdalnych rzeczy jak w większości w marketach...
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Kiedyś się już kłóciłem i nic nie wywojowałem kobita uparcie twierdzi, że bez ubezpieczenia wcale nie może wypuścić wniosku... na infolinii bronią swoich i twierdzą, że to może zależeć od sklepu. Teraz już się nauczyłem brać z ubezpieczeniem i natychmiast odsyłać rezygnację.
Najwidoczniej masz słabą siłę przebicia :) Na przyszłość - możesz wziąć na raty przez ich stronę internetową i tam sam zaznaczasz podczas składania wniosku czy kredyt ma być z ubezpieczeniem czy bez :)
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Na ubezpieczeniach jest największy interes ,tak naprawdę 3/4 kwoty wraca z powrotem .Podobną sytuację macie w przypadku kredytów - tam banki też kuszą że obniżą oprocentowanie pod warunkiem ubezpieczenia

Jeszcze większą ściemą jest to słynne "przedłużenie gwarancji " - specjalnie jest użytych mnóstwo definicji aby po prostu ludzi zniechęcić do czytania
Na końcu ta cała ściema zawiera się w jednej definicji - szkoda całkowita

szkoda całkowita – awaria, przypadkowe uszkodzenie lub nieumyślne
uszkodzenie ubezpieczonego sprzętu, w wyniku którego naprawa
ubezpieczonego sprzętu jest technicznie niemożliwa lub ekonomicznie
nieuzasadniona, a także awaria, przypadkowe uszkodzenie lub nieumyślne
uszkodzenie, któremu uległ ubezpieczony sprzęt o cenie detalicznej nie wyższej
niż 300 zł


Chyba nie potrzeba wyjaśniać jaki jest sens ubezpieczenia np.telewizora

w przypadku szkody całkowitej
sprzęt nie jest naprawiany, a Ubezpieczyciel wypłaca odszkodowanie
w wysokości kosztów wymiany na nowy sprzęt ustalanych przez CAS na dzień
wystąpienia szkody w ubezpieczonym sprzęcie.

Ubezpieczyciel pokrywa wyłącznie koszty, ustalane na dzień wystąpienia
szkody, niezbędne do przywrócenia prawidłowego działania ubezpieczonego sprzętu
 
Ostatnia edycja:
Do góry