No więc od początku, dokładnie 2 tygodnie temu oddałem do reklamacji Amplituner Onkyo TX-NR636 zakupiony w sklepie RTV EU** AGD, przed oddaniem amplitunera do reklamacji konsultowałem się z serwisem EIC aby potwierdzić czy defekt (wystrzał w kolumnie kilka sekund po uruchomieniu) jest czymś naturalnym. Na moje pytanie serwisant odpowiedział, że jak najszybciej do naprawy, przez kilka dni jeszcze upewniałem się, czy wada sama z siebie nie przejdzie.
Wracając do sklepu :
dnia 17.11.2015 otrzymałem info :
Dzisiaj ostatni dzień 14 dniowego okresu na odpowiedź otrzymuję info :
[FONT="]W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.[/FONT]
[FONT="]Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób.[/FONT]
[FONT="]W związku z powyższym informujemy, że reklamowany towar zostanie niezwłocznie przekazany do sklepu RTV EU** AGD, w którym została złożona reklamacja.[/FONT]
[FONT="]Informację o gotowości towaru do odbioru w sklepie można uzyskać na RTV EU** AGD - Sklep internetowy RTV AGD Komputery Foto Telefony lub dzwoniąc pod numer 855 855 855* (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 20.00), podając numer zgłoszenia reklamacyjnego. [/FONT]
[FONT="]Dodatkowo, informacja o gotowości towaru do odbioru w sklepie zostanie przesłana SMS-em/e-mailem, o ile numeru telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym.
[/FONT]Po otrzymaniu pisma jak najszybciej dzwonię do EIC, zanim odeślą sprzęt aby się upewnić czy czasem z rozmachu nie zauważyli i dlatego nic nie zrobili, a tu Pan w EIC mi mówi, że ampli dojechał da nich w ubiegłym tygodniu i żadna informacja od nich nie wypłynęła do sieci sklepów RTV EU** AGD. Dzwonię na infolinię i miła Pani mówi mi, że czekają na odpowiedź z serwisu i nic więcej nie poradzi.
Skąd więc taka informacja... ?
Sklepy RTV EU** AGD bronią się w ten sposób przed zwrotem gotówki gdy reklamujemy towar z tytułu rękojmi... Tak więc obojętnie w jakim stanie oddacie swoje urządzenie do naprawy i tak zostaniecie zbyci tak aby dać sobie kolejne 14 dni na odpowiedź.
Działa to tak, że kliencie możesz się odwołać znowu ale oni mają znów 14 dni na odpowiedź.
Wracając do sklepu :
dnia 17.11.2015 otrzymałem info :
Szanowny Kliencie!
Reklamowany produkt znajduje się w Autoryzowanym Serwisie Producenta. Prosimy o oczekiwanie na zakończenie czynności serwisowych.Z wyrazami szacunku,
Dział Obsługi Klienta.
Dział Obsługi Klienta.
Dzisiaj ostatni dzień 14 dniowego okresu na odpowiedź otrzymuję info :
[FONT="]W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.[/FONT]
[FONT="]Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób.[/FONT]
[FONT="]W związku z powyższym informujemy, że reklamowany towar zostanie niezwłocznie przekazany do sklepu RTV EU** AGD, w którym została złożona reklamacja.[/FONT]
[FONT="]Informację o gotowości towaru do odbioru w sklepie można uzyskać na RTV EU** AGD - Sklep internetowy RTV AGD Komputery Foto Telefony lub dzwoniąc pod numer 855 855 855* (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 20.00), podając numer zgłoszenia reklamacyjnego. [/FONT]
[FONT="]Dodatkowo, informacja o gotowości towaru do odbioru w sklepie zostanie przesłana SMS-em/e-mailem, o ile numeru telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym.
[/FONT]Po otrzymaniu pisma jak najszybciej dzwonię do EIC, zanim odeślą sprzęt aby się upewnić czy czasem z rozmachu nie zauważyli i dlatego nic nie zrobili, a tu Pan w EIC mi mówi, że ampli dojechał da nich w ubiegłym tygodniu i żadna informacja od nich nie wypłynęła do sieci sklepów RTV EU** AGD. Dzwonię na infolinię i miła Pani mówi mi, że czekają na odpowiedź z serwisu i nic więcej nie poradzi.
Skąd więc taka informacja... ?
Sklepy RTV EU** AGD bronią się w ten sposób przed zwrotem gotówki gdy reklamujemy towar z tytułu rękojmi... Tak więc obojętnie w jakim stanie oddacie swoje urządzenie do naprawy i tak zostaniecie zbyci tak aby dać sobie kolejne 14 dni na odpowiedź.
Działa to tak, że kliencie możesz się odwołać znowu ale oni mają znów 14 dni na odpowiedź.
Ostatnia edycja: