Witam,
Może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek z Philipsem - od wczoraj TV nie łączy mi się z WIFI ani przez kabel sieciowy. Tzn. TV widzi sieć wifi, łączy się, a potem jest komunikat że dostęp jest ograniczony i nie może komunikować się z routerem. Przez kabel łączy się bez komunikatu, ale rezultat jest taki sam. W konfiguracji sieci widać numery IP, itd., tak jakby wszystko działało.
Niestety wszystkie aplikacje na androida, play store, youtube itd. nie działają bo podobno nie ma internetu. Nie działa także EPG. W menu aplikacji jest komunikat "Sieć wifi nie ma dostępu do internetu, masz połączenie z siecią wifi która nie ma dostępu do internetu".
Co najciekawsze - netflix działa bez problemu - czyli internet tak naprawdę jest - ale to chyba jedyna potrzebująca internetu apka która działa![Sad :-( :-(](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
TV włączałem jeszcze raz, także przez odłączenie z kontaktu i z menu androida > restart.
Miał ktoś podobną sytuację? Nie chcę przywracać ustawień fabrycznych i potem kilka dni znowu wszystko konfigurować![Sad :-( :-(](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
Może ktoś z forumowiczów miał podobny przypadek z Philipsem - od wczoraj TV nie łączy mi się z WIFI ani przez kabel sieciowy. Tzn. TV widzi sieć wifi, łączy się, a potem jest komunikat że dostęp jest ograniczony i nie może komunikować się z routerem. Przez kabel łączy się bez komunikatu, ale rezultat jest taki sam. W konfiguracji sieci widać numery IP, itd., tak jakby wszystko działało.
Niestety wszystkie aplikacje na androida, play store, youtube itd. nie działają bo podobno nie ma internetu. Nie działa także EPG. W menu aplikacji jest komunikat "Sieć wifi nie ma dostępu do internetu, masz połączenie z siecią wifi która nie ma dostępu do internetu".
Co najciekawsze - netflix działa bez problemu - czyli internet tak naprawdę jest - ale to chyba jedyna potrzebująca internetu apka która działa
![Sad :-( :-(](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
TV włączałem jeszcze raz, także przez odłączenie z kontaktu i z menu androida > restart.
Miał ktoś podobną sytuację? Nie chcę przywracać ustawień fabrycznych i potem kilka dni znowu wszystko konfigurować
![Sad :-( :-(](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)