50pv350 vs 50pk350

mmaciejewski

New member
Z dzisiejszym sprzetem tak juz jest...w lg cyrki z matryca, plazmy samsunga bzycza, w panasonikach potrafia wypalic sie kolory albo matryca "strzela" fajerwerkami na ekranie jak jest wilgotno (widzialem na wlasne oczy u kolegi), sharp ma problemy z serwisem i mozna tak wymieniac bez konca...uroki masowej produkcji...na ta chwile jedyny telewizor ktoremu nie mam nic do zarzucenia to 32calowy lcd sony moich rodzicow...tak to co rusz moi znajomi mowia o roznego typu niedociagnieciach...nie omija to dzis zadnej z firm...
 
Ostatnia edycja:

don111

Banned
Z dzisiejszym sprzetem tak juz jest...w lg cyrki z matryca, plazmy samsunga bzycza, w panasonikach potrafia wypalic sie kolory albo matryca "strzela" fajerwerkami na ekranie jak jest wilgotno (widzialem na wlasne oczy u kolegi)
nie mieszajmy ludziom w głowach - Panasonic jest zdecydowanie najbardziej odporny na wszelkie powidoki i wypalenia, to co widziałeś to pojedynczy przypadek awarii
matryce w LG - ok, bzyczenie Samsunga częste, choć w tym roku przeszło to też częściowo na Panasonica
 

Majkem82

New member
Czołem Koledzy

Potwierdzam występowanie problemu wygaszonego narożnika (w moim przypadku dolny lewy) w modelu 50PV350, jak u kolegów Mmaciejewski i Lukbor2. W poniedziałek skontaktuję się z serwisem. Telewizor mam od tygodnia. Do diaska :/
Mam do Was pytanie odnośnie powidoków. Otóż czy właściciele 50PV350 mogą potwierdzić: TVN24 i ich logo z godziną w dolnym lewym rogu- powstaje dobrze widoczny powidok po ok. 2 minutach. Usunięcie go obrazem z innego kanału zajmuje ok 3 minuty.

Lokbor2
U mnie poziom czerni też nie jest najwyższy (również mam porównanie do LCD). Co prawda dostrzegam to dopiero podczas wyświetlania ciemnej planszy, wyłączając dekoder. Natomiast oglądając materiał filmowy, nie zauważam problemu.
 

marecki6

New member
Bez reklam
no to załamka ... byłem zdecydowany na ten telewizor ale chyba będę musiał rozpocząć swoje poszukiwania od początku .... chyba już wole lekkie buczenie niż czarne plamy na matrycy
 

Majkem82

New member
Marecki6

Fakt, problem występuje, nie da się ukryć. Jednakże, z pewnością jest więcej użytkowników LG 50PV350, niż tylko nas trzech z problemem "wygaszonego narożnika" matrycy, piszących w tym wątku. Mam na myśli więcej użytkowników, zadowolonych ze swojego 5-PV350. Czy zatem powinieneś od razu orzekać o rezygnacji z tego telewizora, chyba nie. Po chwili zastanowienia powiem, że mimo wystąpienia problemu z moim egzemplarzem- zakupiłbym ten model telewizora. Obraz i dźwięk jest naprawdę dobry.

No jeszcze kwestia tych powidoków...
 

marecki6

New member
Bez reklam
może faktycznie masz rację .. pytanie ile jeszcze znalazłoby się osób z tym problemem ... problem polega na tym, że praktycznie ten tv w tej cenie nie ma konkurencji
 

mmaciejewski

New member
A ja bym podszedl do problemu od drugiej strony...mam prosbe do uzytkownikow naszego modelu telewizora o obejrzenie z bliska lewego naroznika...smiem twierdzic, ze sporo ludzi tego problemu nie zauwaza...przyklad: 5 strona tego watku, post nr 47, autor Uzytkownik -lukas-. Zamieszcza on zdjecia swojego lewego naroznika w odniesieniu do wczesniejszego postu dotyczacego jasniejszego swiecenia tegoz naroznika matrycy...nic nie wspomina o problemie "wygaszonego naroznika", ktory wg mnie bardzo wyraznie tam wystepuje. Ponadto zarowno uzytkownik lukbor2 jak i ja jestesmy po wymianie matrycy...nowa matryca ponownie posiada wade. W moim przypadku wada jest mniejsza i naroznik wyglada teraz jak ze zdjec w poscie nr 47 (w odroznieniu do zdjec mojej poprzedniej matrycy ze strony 8 tego watku) ale ciagle jest...dlatego ponawiam prosbe do uzytkownikow telewziora o podzielenie sie spostrzezeniami po obserwacji tej czesci matrycy.
 

adamlop

New member
Dzisiaj u mnie też zauważyłem ten ciemniejszy lewy-dolny narożnik ktory widac dopiero z ok 50cm.
U mnie wielkości ok 2x2mm, takze ja problem olewam...
 
Ostatnia edycja:

Majkem82

New member
Dzień dobry

Jest weekend, nareszcie chwila wolnego, zatem znalazłem i czas by przyjrzeć się sprawie bliżej.

Mmaciejewski
Jakoś przeoczyłem wypowiedz kolegi Lucasa i post #47. Zatem osób z rzeczonym problemem jest więcej. Wielkość "wygaszonego narożnika" u mnie jest bardzo zbliżona do tego z Twoich fot w poście #78 (ok. 4x 7mm), lecz jest to kształt bardziej symetrycznie zorientowany względem rogu matrycy.

Smugi
Ja u siebie żadnych nie zauważam.

Wypalenie
Czy moglibyście koledzy mnie poinformować, jak to u Was wygląda w kontekście mojego postu #103?

Adamlop
Wiesz, żyjemy w nowoczesnej Europie, pełnej standardów (ponoć wysokich), stawianych wymagań nie tylko wobec producentów ale i uzytkowników. Wszystko niby w celu, by żyło nam się wygodniej i lepiej. Zatem jeśli otrzymałeś produkt wadliwy- nawet jeśli ta wada Tobie nie przeszkadza, co tylko świadczy o Twojej wyrozumiałości- to jednak zapłaciłeś za jakość, której nie otrzymałeś. Zatem z dobroci serca, pomagając producentowi w jego dążeniu do doskonałości ( :) ), powinieneneś wadliwy panel zareklamować.

PS: Sądzę, że LG troszkę rozpędziło się w związku z może nadspodziewanie duzym popytem na model 50PV350 (orzekam po częstych ostatnimi czasy brakach modelu w naszych sklepach, ciągłych oczekiwaniach na dostawę) i coś im tam w procesie produkcyjnym się popsuło.
Zatem ponownie ale szczerze, naszą rolą w kwestii naprawienia problemu, powinno być reklamowanie wadliwych modeli telewizora.
 
Ostatnia edycja:

mmaciejewski

New member
Majkem82...jesli moge Tobie cos zasugerowac to wstrzymaj sie narazie z wzywaniem serwisu...po doswiadczeniach Uzytkownika Lukbor2 i moich jest duze prawdopodobienstwo, ze serwis potrzyma tobie tv 2 tygodnie a nawet jesli wymienia panel w domu, to bardzo mozliwe, ze znow bedzie wadliwy...dlatego mysle, ze lepiej bedzie jesli z problemem tu na forum zglosi sie jak najwiecej uzytkownikow, trzeba bedzie porobic zdjecia i wyslac je do centrali LG niech sie oni ustosunkuja...LG wspolpracuje z serwisami lokalnymi i w moim przypadku przy wymianie panelu centrala nie byla nawet informowana tylko miejscowy serwisant sam zamowil matryce...centrala moze nawet nie byc swiadoma, ze problem jest jak widac na taka skale...
 

Majkem82

New member
Mmaciejewski
Oczywiście, że możemy tak zrobić.
Natomiast obawiam się, czy w jakikolwiek sposób takie nasze przedsięwzięcie zmieni postępowanie LG Polska, jako gwaranta. Tj. czy efekt nie będzie ten sam, czyli indywidualne rozpatrywanie wymiany matrycy/wymiany na nowy model 50PV350.
No i nie zapominajmy, że możemy czuc się bezpiecznie, dzięki pkt. 10 "Warunków gwarancji" LG Polska:
"Jeżeli w okresie gwarancji dokonano czterech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, model ten sam lub model o lepszej specyfikacji technicznej wg decyzji gwaranta. Klientowi przysługuje zwrot ceny zakupu, jeżeli wymiana na nowy jest niewykonalna."
Zatem zakładając, że z powodu "wygaszonego narożnika", LG wymienia matryce- zatem jest to wada "uniemożliwiająca jego (telewizora) użytkowanie zgodne z przeznaczeniem".

Tak sobie myślę, że LG Polska chyba jak żaden inny producent- wychodzi na przeciw klientom (ograniczam sie tu jedynie do kwestii serwisu telewizorów).

PS: Te 2 tygodnie oczekiwania, to rzeczywiście może być problematyczne:/ No, chyba że serwis LG wyrobi się między jednym GP F1, a drugim :p
Heh... a wtedy weekendzik z F1 i... następne zgłoszenie gwarancyjne wadliwej matrycy hehehe ;)
 
Ostatnia edycja:

cactusek

New member
Bez reklam
Pytanie do osób z wadą matrycy. Zobaczcie gdzie wyprodukowano wasze telewizory. To jest PL czy jakiś Meksyk albo jeszcze inny trzeci świat?
 

Majkem82

New member
Cactusek
Żebym ja jeszcze wiedział, gdzie tą informację odczytać.
U siebie znajduję tylko assembled in Poland, no ale to chyba raczej wiadomo. Reszta kodem pisana.
 

mmaciejewski

New member
Majkem82...niezaleznie od tego w jaki sposob LG podejdzie do realizacji zobowiazan wynikajacych z tytulu gwarancji (napewno beda to lokalne serwisy) cala ta akcja, ktora zapoczatkowalismy ma na celu wykrycie skali problemu oraz co najwazniejsze poinformowanie centrali LG o tym, ze problem dotyczy takze matryc przeznaczonych na wymiane gwarancyjna...wg mnie fakt, ze na wymiane gwarancyjna przysylana jest matryca takze z wada moze swiadczyc o tym, ze centrala LG nie ma pojecia, ze prawdopodobnie wyprodukowali duuuza ilosc wadliwych matryc i nawet egzemplarze oczekujace w magazynach jako czesci zamienne posiadaja taka wlasnie wade...wnioski, ktore tutaj przedstawiam nasunely mi sie po doswiadczeniach Lukbora2 i moich w kontakcie z serwisem oraz po oswiadczeniach pana z mojego serwisu, ze "on do centrali nie pisal tylko sam zamowil matryce bo skoro lg i tak za to zaplaci to on klientowi problemu robic nie bedzie" pomimo tego, ze poczatkowo mowil "wysylam zdjecia na konsultacje do centrali". Jesli wszystkie serwisy w Polsce dzialaja w ten sposob to centrala nigdy nie dowie sie, ze problem zaistnial oraz, ze dotyczy takze czesci zamiennych. Chwalebne jest podejscie LG do klienta oraz zaufanie do serwisow lokalnych w kwestii swobodnego zamawiania czesci wedle ich uznania ale jak to mowia kazdy kij ma dwa konce i w naszym wypadku informacja o wadzie moze umrzec pod gruba warstwa kurzu w archiwum lokalnych serwisow. W ten sposob problem nigdy nie zostanie wyeliminowany a otrzymanie nowej matrycy bez wad w ramach wymiany gwarancyjnej bedzie graniczyc z cudem. Przypominam, ze zarowno Lukbor2 jak i ja otrzymalismy nowe matryce takze z wada i szczerze mowiac to ciezko mi uwierzyc, ze jest to przypadek...dlatego tez apeluje do uzytkownikow naszego telewizorka...obserwujcie swoje lewe dolne narozniki i piszczie wnioski z obserwacji tutaj na forum:) pozdrawiam:)

cactusek...u mnie assembled in poland...jak wiemy montownia LG jest w Mławie...panowie z serwisu mowili, ze czesci na wymiane przylatuja samolotem kurierskim z Belgii albo Wegier.
 
Ostatnia edycja:

artmin

New member
Mam coś podobnego, tylko że nie rozświetla mi, ale jest nie do końca wypełnione jasnymi pikselami w tym samym rogu tv co u lukasa.
Też wspominałem o tym samym problemie w tym samym narożniku ;)
Ale poczekam jeszcze, może w końcu LG zrobi jakaś akcje serwisowa :)

I ponawiam pytanie - jak wejść do menu serwisowego?
 

mmaciejewski

New member
Mam prosbe do uzytkownikow tv z wada matrycy, o ktorej tutaj dyskutujemy. Poniewaz zbieram sie do napisania wiadomosci do serwisu LG chcialem prosic aby na moj adres email: maciejmaciejewski1985@gmail.com uzytkownicy nadeslali jak najwiecej zdjec wady Waszych telewizorow. Wraz ze zdjeciami mojego egzemplarza moze to posluzyc jako material ukazujacy skale problemu. Wiadomosc do LG moge napisac sam lub moglibysmy...tak byloby chyba najlepiej...stworzyc ja wspolnie. Z uwagi na zastoj w tej sprawie na forum mysle, ze czas najwzyszy zabrac sie do konkretniejszych dzialan wiec prosze Was drodzy uzytkownicy o odzew w naszej wspolnej sprawie:)
 

MieH

New member
Witam

Zamówiłem właśnie 50pv350 w neo24.pl. Dam znać czy problem dalej występuje (pewnie tak), ale i tak się na niego zdecydowałem, bo chyba nic innego lepszego w tej cenie nie ma? A jeśli dostanę TV ze skazą to wymienię matrycę za 2-3 miesiące - może akurat wtedy już będą mieli poprawione wersje :)
 

Majkem82

New member
mmaciejewski

Super inicjatywa, dzięki że się jej podjąłeś. Ja swoje dane prześlę Tobie we wtorek. Natomiast mam propozycję, abyś swój komunikat zamieścił w nowym wątku, odpowiednio zatytułowanym. Obawiam się, że może potencjalni zainteresowani użytkownicy mogą nie trafić do obecnego wątku, ze względu na jego tytuł. A my chcemy nakreślic problem na jak najszerszą skalę, dla dobra zarówno użytkowników jak i producenta rzecz jasna :)
I czy nie byłoby zasadnym, aby ludzie przesyłali Tobie dokumentację fotograficzną w połączeniu z danymi z tabliczki znamionowej? Ja nie mam teraz dostępu do telewizora, żeby spojrzeć na tabliczkę, ale mam na myśli datę złożenia i numer seryjny.
 
Do góry