50pv350 vs 50pk350

Tumorca

New member
Aktualizowałeś już TV?

Jeżeli nie, to wgraj nowy firmware zgodnie z instrukcją.

SERIA PZ!
SW version 3.41.13.11
LG 50PZ250 Firmware

SERIA PV!
SW version 3.41.12.11
LG 50PV350 Firmware

Instrukcja aktualizacji oprogramowania:
http://www.lg.com/lgecs.downloadFil...&FILE_NAME=KRSWD000003381-b1-a2.pdf&TC=DwnCmd

Każdy ponosi pełną odpowiedzialność za wgranie nowego firmware!
Robisz to na własne ryzyko!

Tak ,zaktualizowałem plazme i bez zmian . Wydaje mi się ,że problem wystąpił po aktualizacji dekodera sagemcom DSI87 (ale pewności nie mam ,gdyż nie jest to tak ,że występuje to za kazdym razem ,a dekoder owy stabilnością nie grzeszy) Napisałem do serwisu LG i dostałem odpowiedz ,czy na wyłączonym slimplinku też się tak zdarza. Prawdę mówiąc miałem slimplink włączony właściwie bez sensu- przyznaje ,ale czy wyłaczenie coś zmieniło okaże się w praniu. Może mają trafną sugestię i faktycznie coś się ''gryzie ".
 

skrot

New member
Jaki uchwyt do ściany

Witam!

Jaki uchwyt trzeba zakupić, żeby powiesić 50PV350 na ścianie?
Nigdzie w danych technicznych nie znalazłem do jakiego standardu VESA
jest przystosowany ten telewizor.

Pozdr!
 

Tumorca

New member
Jestem po rozmowie telefonicznej z serwisem LG , plazma nadal nieprawidlowo sie wylaczala. Pan zaproponowal podlaczenie do sieci pomijajac wszelkie listwy z innymi odbiornikami i sprawdzenie uziemienia- moze chlop ma racje. Korzystajac z okazji zapytalem o slawny, leciutko zaciemniony lewy ,dolny naroznik. Uslyszalem ,ze albo uszkodzili mi w transporcie albo mam ekran brudny! Slyszac to zapytalem czy matryce mam taka sama jak 50pv350 -pan chcial sprawdzic ale nie dal rady....gdy poinformowalem go o szerszej skali zjawiska - nastala cisza.Nie sadze,ze wszystkim zle transportowano z opisujacych ten problem i ze wszyscy maja brudna matryce akurat w tym miejscu. Co Panowie na to?
 

mmaciejewski

New member
Czyli tak jak przypuszczalem LG nie ma zielonego pojecia, ze wypuscilo na rynek mase walnietych matryc. Tumorca-czy pan z serwisu z ktorym rozmawiales wyrazil jakies zainteresowanie szersza skala problemu naszych lewych dolnych naroznikow? Czy tez na "ciszy" sie rozmowa w tej kwestii skonczyla? Ponawiam prosbe o wysylanie zdjec na moj adres email, gdyz na ta chwile dostalem fotki tylko od uzytkowika Majkem82. A takze uprzejmie prosze o wypowiadanie sie na temat tej wady w ponizszym watku, aby gromadzic informacje w jednym miejscu oraz aby watek nie umarl:
http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/723...m-dolnym-naroznikiem-ekranu-wada-matrycy.html
 

SimonK

New member
Nie tyle "nie maja zielonego pojecia" co "probuje zatuszowac sprawe".
Czy ktos kiedykolwiek przyznal by sie do bledu gdyby nie pokazano wystarczajacych dowodow?
Poki tej sprawy nie naglosnicie, to nici z wymian itp.

Sam posiadam 50PV350 wyprodukowany w kwietniu/maju (nie pamietam) i problemu u mnie nie ma
 

Tumorca

New member
SimonK ma całkowitą rację , jak można wymieniać matryce z tego powodu (kilka osob opisuje wymiany przez serwis wlasnie z powodu narożnika) , a następnie udawać głupa, że nic nam nie wiadomo o tym. Pan na infolinii grobowo milczał ,gdy powiedziałem mu ,że na 99% 50pz250 ma identyczną matryce z 50pv350 i problem opisuje spora ilośc użytkowników. Myślę ,że doskonale znają problem i teraz zagrywki w stylu ''uszkodzili panu w transporcie '' lub ''ma tam pan brudne widocznie" idę o zakład ,że indywidualne zgłoszenia tego problemu będą tak zlewająco traktowane. Na akcje serwisową bym nie liczył ,bo w przypadku wyprodukowania setek matryc lub tysięcy to spora kasa. (dowiedziałem się także w LG ,że ''proces technologiczny produkcji uniemożliwia taką wadę ,jest brudne ,może cień pada ,albo się panu wydaje" sprawa prosta :zakumali , policzyli straty i teraz będą wmawiać cuda.
W moim przypadku owa wada jest minimalna ,ale byłbym wdzięczny za pomoc w innym temacie , przypomnę : wyłączam do stanu czuwania (pstryk przekaźnik -obraz ciemny-dioda czerwona świeci) ,po ok 3-7 sekundach samoczynnie : pstryk przekaźnik-matryca szara-dioda gaśnie i plazma się zawiesza - tylko wyjęcie i włączenie kabla sieciowego pomaga. Simplink wyłaczony , dzieję się to bardzo losowo na gasząc z róznych źródeł sydnału LG mowi ,że uziemienie gniazdka poprawić ...., bez listwy z innymi odbiornikami podłączyć ,a ja się boję ,że nawet jak uprę się na naprawe potrzymaja 2 tygodnie z opisem '' testowano , bład nie wystąpił" Pomóżcie ,czy ktoś to przeżył ?
 

mmaciejewski

New member
W takim razie dlaczego po wymianie gwarancyjnej, ktora byla przeprowadzona u mnie w domu, na nowej matrycy problem dalej wystepuje? Jesli wiedzieliby o problemie to na wymiane gwarancyjna przyszlaby chyba matryca bez wady? Firma majac swiadomosc problemu nie powinna pozwolic sobie na to, aby w serwisie byly wadliwe matryce na wymiane gwarancyjna...chyba, ze nie robia nic, aby problem wyeliminowac chociazby w indywidualnych przypadkach...napisze zaraz maila ze zdjeciami do LG bo juz mnie cos trafia, ze wyprodukowali tyle bubli i nic z tym nie robia. Przykro mi tylko, ze uzytkownicy forum poza Majkem82 olali temat i nie przyslali do mnie zdjec, aby mail mial forme zgloszenia zbiorowego. Wysle zatem zdjecia mojego telewizora oraz telewizora Majkem82.
 

Hillel

New member
. Przykro mi tylko, ze uzytkownicy forum poza Majkem82 olali temat i nie przyslali do mnie zdjec, aby mail mial forme zgloszenia zbiorowego.

Olali, bo w większości ten straszliwy narożnik jest kompletnie niezauważalny. Sorry, ale nie będę kruszył kopi o coś, czego normalnie nie widać. Że mam coś takiego dowiedziałem się z forum, po 2 miesiącach użytkowania tv. Dla mnie sprawa jest prosta - jeśli ktoś ma tę plamkę w rozmiarze zauważalnym, niech zgłosi to do serwisu. W innym przypadku sugeruję olać mikroskopowe badania matrycy i obejrzeć sobie jakiś film :) End of story.
 

Tumorca

New member
W takim razie dlaczego po wymianie gwarancyjnej, ktora byla przeprowadzona u mnie w domu, na nowej matrycy problem dalej wystepuje? Jesli wiedzieliby o problemie to na wymiane gwarancyjna przyszlaby chyba matryca bez wady? Firma majac swiadomosc problemu nie powinna pozwolic sobie na to, aby w serwisie byly wadliwe matryce na wymiane gwarancyjna...chyba, ze nie robia nic, aby problem wyeliminowac chociazby w indywidualnych przypadkach...napisze zaraz maila ze zdjeciami do LG bo juz mnie cos trafia, ze wyprodukowali tyle bubli i nic z tym nie robia. Przykro mi tylko, ze uzytkownicy forum poza Majkem82 olali temat i nie przyslali do mnie zdjec, aby mail mial forme zgloszenia zbiorowego. Wysle zatem zdjecia mojego telewizora oraz telewizora Majkem82.

I tak jesteś szczęściarzem ,że w domu dokonali naprawy- wymiany (chyba ,że tak wszystkim robią w przypadku matryc) ,ale powiedz mi jak zareagowali widząc brak poprawy ,jak tłumaczyli bezskuteczność wymiany,bo nadal lipa ? Chyba protestowałeś mając ten komfort wymiany w domu i bezpośrednio śledząc naprawę od razu mogłeś stwierdzić wadę w wymienionej.??? Jeszcze jedno pytanie dla całkowitej pewności: u mnie ten malusieńki fragment poza stanem wygaszacza i ciemnymi scenami, w których jest ciut ciemniejszy niż reszta świeci prawidłowo ,czy u Ciebie było i jest tak samo? Jeśli chodzi o świadomość firmy ,to myślę ,że na śmietnik setek wyprodkowanych matryc wyrzucać im nie spieszno i liczą na uciszenie wiekszości umawiając ''Panie , masz Pan wymienioną i widocznie ten typ tak juz ma "... a może faktycznie tak ma... , modlić się należy ,aby nowa matryca nie miała wiekszego błedy niż świeżo reklamowana :-D.
 

Pieniu75

New member
witam
A więc dziś stałem sie posiadaczem 50PV350, no i u mnie nie ma tego problemu z matrycą, przyjrzałem się dokładnie z każdej strony i nic nie zauwazyłem. W moim tv wgrana jest już chyba najnowsza wersja oprogramowania: 3.41.12. Gdzies na forum czytałem że przerzucanie programów trwa to dosyć dlugo - u mnie programy przeskakuja natychmiast. Pierwsze wrażenia super, teraz jeszcze tylko kalibracja obrazu i zasiadam na wieczorny seans filmowy :)
pozdrawiam
 

Kadajo

New member
Bez reklam
Długo przełączają się tylko kanały cyfrowe kodowane. Analog działa najszybciej.
Co do matryc to ja mam większy problem od narożnika bo mam 2 "zablokowane" piksele nie świecące na niebiesko tylko czerwono i biało... czy ktoś z was przyglądał się swoim matrycą na planszach testowych RGB ?
 

mmaciejewski

New member
Jaka byla reakcja panow z serwisu? "Cholera...dalej jest...poczekaj pan az LG cos kokretnego z tym zrobi bo na dzien dzisiejszy to my mozemy zamowic jeszcze raz matryce a efekty tego moga byc takie jak pan widzi". Moi drodzy...ja przypominam, ze czasy socjalizmu sie w Polsce skonczyly...zaplacilem niemale pieniadze za telewizor (na poczatku kapitalizmu bardzo dobry tv sony kosztowal tyle samo i nie mial i nie ma do dzis zadnych wad) i nie mam zamiaru przymykac oka na wade ktora koniec koncem jest naprawiana na gwarancji. Wiec LG wie, ze jest to wada i w moim przypadku nawet nikt nie probowal mi mydlic oczu, ze mam plame albo uszkodzenie w transporcie tylko w poniedzialek sprawe zglosilem na infolinie a w czwartek mialem nowa matryce...niestety ponownie wadliwa. Olewanie tego typu spraw tylko dlatego, ze nie widac odbije sie negatywnie tylko i wylacznie na jakosci produktow, gdyz w ten sposob przyzwyczajamy firme do olewania nas jako klientow (co tam, ze wadliwa i tak ktos to kupi). Powiem wprost, ze mi ta wada nie przeszkadza ale chodzi o zasady...zaplacilem za jakosc a jej nie otrzymalem to raz a dwa...kto mi zagwarantuje, ze dzien po gwarancji wada ta nie zacznie mi sie powiekszac do przeszkadzajacych mi rozmiarow? Za bardzo lubie firme LG zeby spokojnie patrzec jak tak masakrycznie spadaja z jakoscia do norm z czasow komuny w dobie firm, ktore z powodu jednego padnietego piksela ktorego tez w koncu nie widac wymieniaja telewizory na nowe (Funai). Jesli trzeba bedzie to bede toczyc boj samotnie, no moze z pomoca zaangazowanego w sprawe uzytkownika Majkem82. Na ta chwile napisalem do LG i wyslalem zdjecia...podziekowali za informacje, przekazali ja do odpowiedniego dzialu (oby nie na smietnik), poinformowali mnie, ze nie moga w tej formie przyjac mojej informacji jako zgloszenia serwisowego ale sprawa sie zajma.
 

Kadajo

New member
Bez reklam
Ja mogę tylko w imieniu wszystkich użytkowników tego TV podziękować ci za determinacje z jaka walczysz, ale popieram tez panów z "Serwisu" - poczekać. Ja zaczekam z reklamacja trochę, może nawet zgłoszę to pod sam jej koniec, do tego czasu na pewno sprawa już się wyjaśni i matryce powinny być sprawne, a kto wie może nawet wymienią TV na nowszy model...
 

mmaciejewski

New member
@Kadajo
Ja obieram taka sama taktyke. Problem zglosilem od razu na poczatku wrzesnia zachecony opiniami kolegow z tego watku, ze wada jest naprawiana przez wymiane matrycy. To, ze nowa matryca zarowno u mnie jak i u innych ponownie ma wade to inna sprawa i juz wtedy postanowilem zaczekac praktycznie pod koniec gwarancji tv:) zastanowilo mnie jednak dlaczego LG przyslalo na wymiane gwarancyjna walnieta matryce zarowno w moim jak i innych przypadkach? Wniosek z tego faktu wysnulismy wraz z innymi uzytkownikami nastepujacy...oni o problemie nie wiedza. Stad zrodzil sie pomysl aby zebrac zdjecia i wyslac do serwisu LG, zeby poinformowac ich o charakterze problemu. Dlatego prosilem uzytkownikow o zdjecia. Jesli chcemy liczyc na to, ze LG wyeliminuje problem to trzeba im pomoc informacja o tym.
 

Tumorca

New member
Ciekawe jest to ,co spowodowalo naroznikowe zaciemnienie , bo wszystkie piksele sa prawidlowo czynne w tym obszarze. Rozmawialem nieoficjalnie z serwisantem i on tlumaczyl mi , ze ,,to zaciek powloki,, jak rozumiem w nieszczesnym narozniku jest jej ciut wiecej.
 

Tumorca

New member
Bardzo interesujace jest rowniez to ,ze kolega Pieniu75 napisal o nowym nabytku, w ktorym to posiada najnowsze oprogramowanie.( wedlug symboliki to ten sam soft , ktory zamieszcza strona rosyjska LG) Dzwoniac na infolinie slysze : ,, aktualizacja zamieszczona na rosyjskiej stronie nie jest przeznaczona dla naszego regionu i nie zaleca sie jej instalowania ,gdyz moga wystapic rozne problemy,, Nagle w Polsce sprzedaje sie plazmy z tym softem (wierze ,ze kolega Pieniu75 podal prawidlowe dane) . Po tej i po wielu innych wypowiedziach ze strony infolinii wnioskuje , ze trafienie na kompetentnego konsultan
 
Do góry