4K - konsumenci są w całkowitym chaosie.
Tylko 26% z tych, którzy widzieli telewizory 4K TV zainteresowanych jest ich zakupem. A
tylko 6% z tych, którzy słyszeli o 4K jest zainteresowanych tą technologią.
Główną idea : Podróż na łodzi w nieznaną nadzieję ... ultra - wysokiej ignorancji, może zakończyć się fiaskiem jak rozwój technologii 3D.
Badanie Leichtmana dokładnie odzwierciedlają postrzeganie konsumentów najnowszej technologii w telewizorach, jako zapakowane coś, w jakiejś technologii, do jakiś warunków i trendów.
Problemy biorą się z niedoskonałej wiedzy, która pochodzi z coraz mniej dostępnych czytelnych treści informacji.
I jeśli ktoś twierdzi, że czas na nowoczesny styl życia jest bardziej wartościowy niż kiedykolwiek, odpowiadam, że lepiej byłoby zmniejszyć o połowę śmieciowych informacji czy "podglądactwa" aby poświęcić się rzeczowej informacji.
Jeśli nic innego niż nasza kieszeń nie trafia do naszej świadomości konsumenckiej to biada nam, biada. Przecież nawet świadomi i wyszkoleni użytkownicy nie wiedzą na co lepiej zwrócić uwagę.
A przecież nowe rozwiązania HDR, czy Bright Premium dają znacznie więcej radości dla oka niż 4K.
fullhd.
![](http://www.fullhd.gr/media/k2/items/cache/2b68939e00927eddf439dcf2de8c3478_L.jpg)
Tylko 26% z tych, którzy widzieli telewizory 4K TV zainteresowanych jest ich zakupem. A
tylko 6% z tych, którzy słyszeli o 4K jest zainteresowanych tą technologią.
Główną idea : Podróż na łodzi w nieznaną nadzieję ... ultra - wysokiej ignorancji, może zakończyć się fiaskiem jak rozwój technologii 3D.
Badanie Leichtmana dokładnie odzwierciedlają postrzeganie konsumentów najnowszej technologii w telewizorach, jako zapakowane coś, w jakiejś technologii, do jakiś warunków i trendów.
Problemy biorą się z niedoskonałej wiedzy, która pochodzi z coraz mniej dostępnych czytelnych treści informacji.
I jeśli ktoś twierdzi, że czas na nowoczesny styl życia jest bardziej wartościowy niż kiedykolwiek, odpowiadam, że lepiej byłoby zmniejszyć o połowę śmieciowych informacji czy "podglądactwa" aby poświęcić się rzeczowej informacji.
Jeśli nic innego niż nasza kieszeń nie trafia do naszej świadomości konsumenckiej to biada nam, biada. Przecież nawet świadomi i wyszkoleni użytkownicy nie wiedzą na co lepiej zwrócić uwagę.
A przecież nowe rozwiązania HDR, czy Bright Premium dają znacznie więcej radości dla oka niż 4K.
fullhd.
Ostatnia edycja: