Dobry wieczór
Parę dni temu zakupiłem telewizor 47" L 74.
Problem, z którym nie mogę sobie poradzić to konfiguracja sieci, wyglądało to tak:
- uruchomiłem TV i przeszedłem przez wstępną konfigurację
- TV załapał wszystkie ustawienia, internet jest
- rano wstają, patrzę, a tu znów tryb demonstracyjny i nie ma internetu
- skonfigurowałem połączenie ręcznie podając statyczne ip i przyporządkowując ip i MAC w Livebox
- test połączenia i znów lipa, nie ma internetu
- reset TV, znów od nowa wszystko ustawiłem, internet był znów do pierwszego wyłączenia
- w sklepie myśleli, że to wina TV, bo sami nie mogli nic poradzić i dali mi nowy
- znów powtórka z rozrywki, internet jest, nawet aktualizacja się pojawiła, wszystko poinstalowało, internet jest - i znów do pierwszego wyłączenia
Nie mam pojęcia jak ustawić to połączenie, aby po wyłączeniu TV nadal było aktywne.
Jak wyłączyć tryb demonstracyjny w Cloud.
Posiadam router Livebox.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Łukasz
Parę dni temu zakupiłem telewizor 47" L 74.
Problem, z którym nie mogę sobie poradzić to konfiguracja sieci, wyglądało to tak:
- uruchomiłem TV i przeszedłem przez wstępną konfigurację
- TV załapał wszystkie ustawienia, internet jest
- rano wstają, patrzę, a tu znów tryb demonstracyjny i nie ma internetu
- skonfigurowałem połączenie ręcznie podając statyczne ip i przyporządkowując ip i MAC w Livebox
- test połączenia i znów lipa, nie ma internetu
- reset TV, znów od nowa wszystko ustawiłem, internet był znów do pierwszego wyłączenia
- w sklepie myśleli, że to wina TV, bo sami nie mogli nic poradzić i dali mi nowy
- znów powtórka z rozrywki, internet jest, nawet aktualizacja się pojawiła, wszystko poinstalowało, internet jest - i znów do pierwszego wyłączenia
Nie mam pojęcia jak ustawić to połączenie, aby po wyłączeniu TV nadal było aktywne.
Jak wyłączyć tryb demonstracyjny w Cloud.
Posiadam router Livebox.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Łukasz