47L74 problem z konfiguracją sieci

chironex

New member
Dobry wieczór

Parę dni temu zakupiłem telewizor 47" L 74.
Problem, z którym nie mogę sobie poradzić to konfiguracja sieci, wyglądało to tak:
- uruchomiłem TV i przeszedłem przez wstępną konfigurację
- TV załapał wszystkie ustawienia, internet jest
- rano wstają, patrzę, a tu znów tryb demonstracyjny i nie ma internetu
- skonfigurowałem połączenie ręcznie podając statyczne ip i przyporządkowując ip i MAC w Livebox
- test połączenia i znów lipa, nie ma internetu
- reset TV, znów od nowa wszystko ustawiłem, internet był znów do pierwszego wyłączenia
- w sklepie myśleli, że to wina TV, bo sami nie mogli nic poradzić i dali mi nowy :)
- znów powtórka z rozrywki, internet jest, nawet aktualizacja się pojawiła, wszystko poinstalowało, internet jest - i znów do pierwszego wyłączenia

Nie mam pojęcia jak ustawić to połączenie, aby po wyłączeniu TV nadal było aktywne.
Jak wyłączyć tryb demonstracyjny w Cloud.

Posiadam router Livebox.

Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Łukasz
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Muszą sie pojawiać pewne zakłócenia w sygnale i telewizor zapomina sieci.
Dwa pomysły - przestawić router bliżej (no chyba że jest opcja łączenia po LAN, tam zawsze jesteśmy bez zakłóceń).
Drugi - spróbować połączyć z inną siecią na chwilę (choćby na chwile udostępnić z telefonu) a potem jeszcze raz z naszym normalnym wi-fi.
 

chironex

New member
Muszą sie pojawiać pewne zakłócenia w sygnale i telewizor zapomina sieci.
Dwa pomysły - przestawić router bliżej (no chyba że jest opcja łączenia po LAN, tam zawsze jesteśmy bez zakłóceń).
Drugi - spróbować połączyć z inną siecią na chwilę (choćby na chwile udostępnić z telefonu) a potem jeszcze raz z naszym normalnym wi-fi.

Livebox stoi 3m od TV, mam w domu około 12 innych urządzeń i żadne nie zapomina sieci i działa wyśmienicie nawet piętro niżej przez parę ścian. Wątpię żeby to był problem.
Problem jest w oprogramowaniu TV, coś z trybem demo. Jakaś pierdoła, której nie mogę znaleźć.
 

bonzik01

Klub HDTV.com.pl
VIP
i co poradziłeś sobie z tym problemem bo też mnie to strasznie irytuje?
Jak wciskam na pilocie quick i sprawdzam stan sieci to widzę że tv jest połączony z moją siecią bezprzewodową a mimo to jak wciskam przycisk z domkiem to nie jestem zalogowany na swoje konto i nie mogę korzystać z żadnych opcji bo niby jestem w trybie demo.
 
Ostatnia edycja:
Do góry