43PUS8818 - zniekształcony, metaliczny dźwięk

Chase

Member
Zgłosiłem do wsparcia technicznego, ale nie wiem czy skutecznie..... Otrzymałem tylko informację, że cofnięcie oprogramowania nie jest zgodne z licencją i że dział techniczny ma naprawić usterkę w kolejnej wersji oprogramowania.
@kiki jeśli mógłbym prosić o zgłoszenie tego dodatkowo Twoimi kanałami to bardzo proszę.

PS: Dla każdego kto kupi XXPUS8818 zalecam od razu wyłączenie aktualizacji automatycznych oprogramowania (które są domyślnie włączone)
 
Ostatnia edycja:

Marynarz58

New member
Zgłosiłem do wsparcia technicznego, ale nie wiem czy skutecznie..... Otrzymałem tylko informację, że cofnięcie oprogramowania nie jest zgodne z licencją i że dział techniczny ma naprawić usterkę w kolejnej wersji oprogramowania.
@kiki jeśli mógłbym prosić o zgłoszenie tego dodatkowo Twoimi kanałami to bardzo proszę.

PS: Dla każdego kto kupi XXPUS8818 zalecam od razu wyłączenie aktualizacji automatycznych oprogramowania (które są domyślnie włączone)
Witam
Ja zainstalowałem najnowszą aplikację 237.237 i nic takiego się nie działo wszystko było ok 65PUS8818
 

Marynarz58

New member
Zgłosiłem do wsparcia technicznego, ale nie wiem czy skutecznie..... Otrzymałem tylko informację, że cofnięcie oprogramowania nie jest zgodne z licencją i że dział techniczny ma naprawić usterkę w kolejnej wersji oprogramowania.
@kiki jeśli mógłbym prosić o zgłoszenie tego dodatkowo Twoimi kanałami to bardzo proszę.

PS: Dla każdego kto kupi XXPUS8818 zalecam od razu wyłączenie aktualizacji automatycznych oprogramowania (które są domyślnie włączone)
Witam
Ja zainstalowałem najnowszą aplikację 237.237 i nic takiego się nie działo wszystko było ok 65PUS881
 
pus8518 -
nigdy nie miałem podobnego problemu

oled718 - to samo.

Firmware 237.237 jest najnowszy.

Zawsze robię "pełny reset" po flashowaniu, aby nowy firmware działał poprawnie, a stary został usunięty z pamięci.
 

Chase

Member
pus8518 -
nigdy nie miałem podobnego problemu

oled718 - to samo.

Firmware 237.237 jest najnowszy.

Zawsze robię "pełny reset" po flashowaniu, aby nowy firmware działał poprawnie, a stary został usunięty z pamięci.

Mógłbym prosić o wyjaśnienie na czym polega ten pełny reset? W moim egzemplarzu z 237.237 wciąż jest problem z dźwiękiem.
 

Saroy

New member
Na obu telewizorach poprzestawiał niektóre ustawienia dotyczące obrazu, ale na każdym w inny sposób. Na 55PUS8818 ustawił jasność na maksimum. Na 43PUS8818 zmienił tryb obrazu na Gra oraz ponownie włączył upłynnianie ruchu. W sumie działa dobrze, nie zauważyłem jakiegoś problemu.
 

Chase

Member
@Paździoch1
nie widzę niestety żadnego komentarza dotyczącego 8818.
W moim egzemplarzu 43PUS8818 nic się na szczęście nie zmieniło. Tylko aplikacja Netflixa zaczęła się wieszać od czasu do czasu.
Najgorsze z aktualizacjami jest to, że nawet jak nie będziesz chciał jej zrobić i masz wyłączoną aktualizację automatyczną (tak jak ja) to TV i tak Ci nie odpuści i będzie Ci co kilka minut podczas oglądania wyrzucał komunikat o "ważnej aktualizacji". Ach, jak ja bym chciał mieć wersję fabryczną. Wszystko śmigało dobrze.
 

Saroy

New member
Dziwne. Korzystam z Netflixa na 43PUS8818 oraz 55PUS8818 i wszystko działa bardzo dobrze. Stabilnie i płynnie. Chociaż tutaj warto wspomnieć, że sama aplikacja niedawno otrzymała aktualizację, która również zmieniła interfejs. Oczywiście na gorszy... Ale działa naprawdę dobrze. Tylko, że nie posiadam żadnych innych aplikacji na telewizorach. W sensie, że nic nie instalowałem dodatkowo, a część fabrycznego badziewia odinstalowałem.
 

Chase

Member
Po aktualizacji gdy podłączam słuchawki bluetooth, dźwięk leci zarówno w słuchawkach jak i z głośników. Wcześniej tak nie było. Pogrzebałem w ustawieniach, ale nic nie znalazłem. Wie ktoś może w czym tkwi problem?
 
Do góry