U mnie to samo, wczoraj dostalem nowa aktualizacje a dzis tv znowu buczy, masakraJest już nowe oprogramowanie, niestety błędu z dźwiękiem nie naprawili. Brawo, Philips!
U mnie to samo, wczoraj dostalem nowa aktualizacje a dzis tv znowu buczy, masakraJest już nowe oprogramowanie, niestety błędu z dźwiękiem nie naprawili. Brawo, Philips!
WitamZgłosiłem do wsparcia technicznego, ale nie wiem czy skutecznie..... Otrzymałem tylko informację, że cofnięcie oprogramowania nie jest zgodne z licencją i że dział techniczny ma naprawić usterkę w kolejnej wersji oprogramowania.
@kiki jeśli mógłbym prosić o zgłoszenie tego dodatkowo Twoimi kanałami to bardzo proszę.
PS: Dla każdego kto kupi XXPUS8818 zalecam od razu wyłączenie aktualizacji automatycznych oprogramowania (które są domyślnie włączone)
WitamZgłosiłem do wsparcia technicznego, ale nie wiem czy skutecznie..... Otrzymałem tylko informację, że cofnięcie oprogramowania nie jest zgodne z licencją i że dział techniczny ma naprawić usterkę w kolejnej wersji oprogramowania.
@kiki jeśli mógłbym prosić o zgłoszenie tego dodatkowo Twoimi kanałami to bardzo proszę.
PS: Dla każdego kto kupi XXPUS8818 zalecam od razu wyłączenie aktualizacji automatycznych oprogramowania (które są domyślnie włączone)
Jak robisz ten pełny reset?pus8518 -
nigdy nie miałem podobnego problemu
oled718 - to samo.
Firmware 237.237 jest najnowszy.
Zawsze robię "pełny reset" po flashowaniu, aby nowy firmware działał poprawnie, a stary został usunięty z pamięci.
pus8518 -
nigdy nie miałem podobnego problemu
oled718 - to samo.
Firmware 237.237 jest najnowszy.
Zawsze robię "pełny reset" po flashowaniu, aby nowy firmware działał poprawnie, a stary został usunięty z pamięci.
Jak robisz ten pełen reset?pus8518 -
nigdy nie miałem podobnego problemu
oled718 - to samo.
Firmware 237.237 jest najnowszy.
Zawsze robię "pełny reset" po flashowaniu, aby nowy firmware działał poprawnie, a stary został usunięty z pamięci.