Musiałbyś wejść do menu serwisowego i wyłączyć Dynamic Dimmer, to rozwiąże tą niedogodność, a sprzedawcy się nie dziw, bo tylko menu serwisowe rozwiązuje tą kwestie i pomóc ci oczywiście nie mógł taką radą.
Wchodząc do menu i grzebiąc robisz oczywiście to na swoją odpowiedzialność.
Jakoś jestem z LE40N71B zadowolony i żadnego migotania w moim modelu nie ma.
W tym modelu jednak istnieje zanikanie dźwięku po przez złącze HDMI przy współpracy z "n". Czy jest to wina tv czy nbox'a to muszę sprawdzić (bo niekoniecznie musi być to wina nboxa, jak to wiele na forach można poczytać)
Wszyscy piszecie, że się nie da wyłączyć Dynamic Dimmer, bo jest wyszarzony. Nie posiadam tego modelu tv (mam LE40N71B), ale jednak wydaje mi się, że się da :)
To, że tej opcji nie da się wybrać, to tylko dlatego, iż nie przełączyliście menu serwisowego w tryb debug. Włączcie debug na ON...