Model M2 jest wyposażony w dodatkową funkcję, czyli zasilanie strefy Zone 2 z dedykowanym przetwornikiem DAC i tylko tym się różni od podstawowej wersji. Podstawowa wersja nie ma przetwornika DAC w strefie Zone 2
https://www.avsforum.com/threads/tcl-2024g-2025k-qm8-t653t02-ota-beta-firmware-calibration-setting-recommendations.3309196/?post_id=63559375#post-63559375 tutaj macie możliwość pobrania firmware do soundbar''a...sprawdźcie tylko jaką macie obecnie wgraną wersje . Jeśli chodzi o spalenie...
Mecz bałchatów/warszawa? ...no to u mnie działa płynnie bez zacięć...puszczone z chrome z laptopa na chromecast i po paru minutach z telefonu i z polsat sport.W obu przypadkach bez zacięć. Posiadam też aplikacje netiaGO na telefonie i tu również bez zacięć.
Dobra,sprawdzę u siebie bo zaciekawił mnie ten problem u Ciebie...posiadam konto na polsatboxgo i polsatgo ale nie opłacam...podeślij na próbe coś co mogę na chwilę puścić u siebie i zobacze,czy to u Ciebie,czy globalnie w polsacie.
Chrome może mieć wspólną cechę,jeśli synchronizujesz konto pocztowe (to jest to samo wtedy). Napisałeś na forum,że problem występuje głównie w polsatboxgo w przeglądarce chrome.
W chromie sprawdź ile masz danych przeglądania i jaką ilość mb zajmują - Ustawienia-Prywatność i bezpieczeństwo- tutaj wejdź na zakładkę Wyczyść dane przeglądania i zobacz jak dużo MB lub GB masz zapchana przeglądarke chrome.
O system w TV pytam z ciekawości. TV nie miesza nic w chromcascie podpiętym do tv (gdyby był wbudowany w system,to tak).Jeśli masz 4 tak zwane konta przydzielone,to limit urządzeń,możesz ominąć kasując na chwile z urządzenia i konfigurujesz na innym.
TV w ostatnim czasie miał aktualizacje systemu...jaki system jest w tv?
Wyczyść pamięć podręczną aplikacji Home (przytrzymaj palcem aplikacje) i wybierz opcje "O aplikacji"...następnie klikasz na "Pamięć wewnętrzna i podręczna" i tutaj wybierasz Wyczyść pamięć podręczną"
A co ostatnio podłączałeś (nowego) do sieci ?
Problem jest związany z przesyłaniem w sieci...ale nie po stronie providera,tylko u Ciebie coś zakłóca....sprawdzałeś,czy po kablu, z laptopa jest ten sam problem? Wyłącz wifi w ruterze i zobacz czy po kablu będzie przycinać. Zmieniałeś...