Witam
Chyba to nie mac mam ustawiony "MAC Restrict Mode" - "disabled"
Zaczyna mnie to frustrować to już 2 tydzień zabawy, serwis prze telefon nic nie dał.
Witam,
Też na początku miałem kłopoty z Wi-FI
Po kilku kolejnych modyfikacjach konfiguracji routera Netgear DGN 1000 udało mi się w końcu nawiązać
połączenie bezprzewodowe,które mam teraz bezproblemowe, chyba tylko jak firma Philips przeprowadza
konserwację swoich serwerów to połączenia nie ma. Z tego co się orientuję , to Twój telewizor ma
wbudowany kontroler sieci Wi-FI standard "g" .
Czy dochodzisz do 3 strony i na górze okna po lewej stronie pojawia się napis : Rejestracja
a na dole okna też po lewej stronie pojawia się równocześnie malutkie okienko z napisem wewnątrz:Zatrzymanie. ? Czy równocześnie na dole okna pośrodku "lata' 6 kul o różnych małych
wielkościach,na przemian w lewo i prawo? Jeżeli tak masz, to trzeba poczekać od 2 minut do 5 maximum. W tym czasie telewizor łączy się z Net TV.(SmartTV)
Metoda szyfrowania: ja zastosowałem WPA-PSK . Musisz mieć Adres MAC karty sieciowej(ale nie wyłączony),Adres IP,Maska sieci,Brama,DNS1,DNS2 ,status: sieć: szybkość: poziom sygnału,
Adres MAC modułu bezprzewodowego: , Metoda szyfrowania - to elementy ustawienia sieci bezprzewodowej , które będą zapisane w telewizorze(w połączeniu)
Pozdrawiam,

accu