Tak z ciekawości byłeś u tego rzecznika praw konsumenta? Bo ja cały czas się zastanawiam czy iśc czy to coś da. Bo co z tego, że według nich 3d działa skoro powszechnie wiadomo że w tym modelu nie działa i koniec kropka. Oni też są tego świadomi więc wystawiają te swoje durne analizy że wszystko jest ok bo jakby mieli teraz oddać wszystkim kase za ten bubel to za bardzo by to odczuli, a też dobrze wiedzą, że nie każdy będzie chodził do rzecznika i się z nimi dalej użerał.
Byłem u rzecznika który mnie uświadomił jak to działa w przypadku żądania zwrotu gotówki- niestety to nie jest takie proste.
Rzecznik zalecał zrobić niezależną ekspertyzę i dopiero ze wsparciem rzecznika wysyłać pisma do Euronetu. Trochę podzwoniłem i po serwisach RTV i jak już udało się znaleźć człowieka, który mógłby taką ekspertyzę wystawić po zrobieniu własnych testów to jak sam stwierdził nie ma to sensu.
To i tak cały czas będzie słowo przeciwko słowu i bez sprawy sądowej się nie obejdzie.
Nie wiem gdzie trafiały telewizory użytkowników, którzy otrzymali zwrot za ten TV ale wydaje mi się, że to co trafia do MIK Radom z góry już wiadomo, że wróci z pozytywną opinią, tj. wady brak...
To co jeszcze zrobiłem to wysłanie pisma przez EPUAP do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w sprawie procedury mediacyjnej. Ogólnie gwarancje mam do 10 czerwca więc czasu już nie wiele. Reklamować kolejny raz? nie wiem.
To nie ma sensu zbytnio bo oni wady nie widzą. Ja widzę, Wy widzicie ale serwis nie. Śmierdząca sprawa.