Za każdym razem zgłaszałeś ten sam problem?
To zgłoś nieprawidłowe działanie funkcji "Gra na pełnym ekranie w trybie dwuosobowym", które wg instrukcji powinno działać w następujący sposób:Także, zgłaszam problem z 3D multiplayer ---> 3D działa wg ekspertyzy
Niech się odniosą do tego, a nie do 3D (które stwierdzili, że jest OK i bez rzeczoznawcy nie jesteś w stanie udowodnić, że jest inaczej).Granie, gra na podzielonym ekranie
Tych okularów można używać do grania w gry na podzielonym ekranie. Dwóch graczy może używać tego samego telewizora, ale oglądać dwa różne ekrany podczas gry. Aby wybrać ekran gracza 1 lub 2, włącz okulary, a następnie naciśnij przycisk Player 1/2.
Mam ciekawą sytuację z ostatnią reklamacją:
Zgłosiłem rękojmię 23.04 osobiście w sklepie RTV Euro AGD z tytułu niedziałającego trybu Multiplayer po podłączeniu konsoli PS4. Dnia następnego dostałem info, że sprawa przekazana do serwisu i mam czekać na kontakt.
Kontakt ze strony serwisu nastąpił dopiero dziś około 9:30. Umówiliśmy się na zabranie telewizora między 12 a 13-stą.
Około godziny 10.30 mail od boku RTV euro AGD, że z uwagi na nieudostępnienie reklamowanego towaru do weryfikacji technicznej w celu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i uzyskania oceny co do zgłoszonej wady towaru, nie mamy możliwości nadać zgłoszeniu dalszego biegu.
Co ciekawe nikt się ze mną wcześniej nie kontaktował w sprawie odbioru TV(mam na myśli czas między 23 kwietnia a 6 maja).
Serwisant odebrał TV o 12.30.
Termin rękojmi mija dokładnie dziś.
Ręce opadają. Czekam na jakieś wyjaśnienia. Tylko jak ja udowodnię, że nie było próby kontaktu? zdjęcia rejestru połączeń nie wyślę![]()
Zawsze jak zgłaszasz cokolwiek zanosisz papier z datą. Rozumiem że poszedłeś do Euro RTV i załatwiałeś na gębę? Jeżeli tak to dupa, będziesz miał czas reklamacji liczony od momentu odebrania TV przez serwisanta.
Oczywiście, że papier z datą został zaniesiony. Mam wszystkie potwierdzenia.
Serwis MIK nie jest w stanie udzielić mi informacji bo reklamowałem w sklepie. Infolinia RTV euro AGD z kolei twierdzi, że nie udostępniłem TV bo taką informację podał jej serwis MIK.
Rozumiem, że ratują swoje zaniedbanie ram czasowych zwykłym kłamstwem.
Poprosiłem o wyjaśnienia telefonicznie, mailowo- niestety absolutna cisza. Termin minął wczoraj ale zrzucili winę na mnie i teraz niby wszystko jest prawidłowo.
Jak masz papier z datą to wygrałeś. Szybko z tym idź do miejskiego rzecznika praw konsumenta, on popchnie sprawę do przodu i dostaniesz kasę za ten bubel.
Witamsiemka
mam ten tv i tez tak macie ze te nowsze aplikacja zaczynaja powoli sie zacinac.
np youtube działał mi bez problemu na 1080p lub 720p ale tylko i wylacznie na 30fps , bo na 720p60 sie tnie a o 1080p60 juz nawet nie mowie
jak pojawila sie nowa apka youtube zrobilem update i kurka wodna sie tnie teraz nawet na 720p . chyba zrobie downgrade apki.
Sprawa przegrana. Raz, że w przypadku rękojmi i odstąpienia od umowy(zwrot kosztów zakupu) termin 14 dniowy nie obowiązuje, dwa serwis testował telewizor kilka godzin i nie stwierdził jakichkolwiek nieprawidłowości.
TV wraca do mnie po kolejnej przegranej batalii.