Bez przesady!!! Spójrz na innych producentów...oni równie nie są doskonali. Philips ma zaledwie kilka modeli TV a np LG lub Samsung kilkukrotnie więcejAle patologia!!! To się nadaje do UOKIKu! Po prostu powinno się olać idiotów i nie kupować nic Philipsa!
Czyli nowy model na 2017 r.He he też liczę że do Świąt się wyrobią, byle nie tych wielkanocnychNo trochę porażka z tym TV i serwisem, coś mi się wydaje że serwis chciał olać naprawę, załatwić papiery na wymianę i klient nie spada i się szarpie teraz ze sklepem. Jak by się odrazu wzięli za wymianę matrycy to TV już mógł być u mnie.... ale to tylko takie gdybanie.... mam nadzieje że matryca będzie super na wypasie bez poziomych lini, bez pionowych pasów i bez wycieków światła
![]()
Z tym serwisem to nie za wesoło. Tv z tego roku, a oni matryc nie mają. Kompromitują się, ale u innych producentów wcale lepiej nie jest.
Wysłane z One Plus
Ja nie mówię o jakości sprzętu bo to sprawa dyskusyjna...
Ja mówię o jakości obsługi posprzedazowej! Jak można tak traktować klientów jak Philips!? Jak można tygodniami naprawiać dopiero co kupiony za grube tysiące TV??? Poczytaj sobie może jak się obsługuje reklamacje np w Sony...
Jest. Jeśli informują, to teoretycznie wszystko gra. Ale UOKiK mógłby pomóc .
Pamiętaj, że po każdej aktualizacji w dół/w górę należy skorzystać z opcji - zainstaluj tv ponownie. Upewniasz się wtedy, że w pamięci nie ma pozostałości po poprzedniej wersji systemu - Info z serwisu !Miałem tę blokadę Ambilightu na HDMI 2 (Tj. mogłem używać Ambilight tylko w 'Game' Mode o czym wspomniałem parę stron wcześniej) oraz wczoraj zaczęły mi występować co parenaście sekund artefakty na wszystkich HDMI, już się bałem, że serwis będzie potrzebny, bo kable w porządku, nawet sprawdziłem inny. Przeinstalowałem TV i powrót do ustawień firmowych i wszystko ok, zarówno Ambilight odblokowany jak i nie ma artefaktów na HDMI. Magia..
Najdziwniejsze, że nie korzystam ze Smarta, i nie instalowałem ani jednej aplikacji, jedyną akcję jaką wykonałem przez czas użytkowania to odinstalowanie aktualizacji YT. ;X
Miałem tę blokadę Ambilightu na HDMI 2 (Tj. mogłem używać Ambilight tylko w 'Game' Mode o czym wspomniałem parę stron wcześniej) oraz wczoraj zaczęły mi występować co parenaście sekund artefakty na wszystkich HDMI, już się bałem, że serwis będzie potrzebny, bo kable w porządku, nawet sprawdziłem inny. Przeinstalowałem TV i powrót do ustawień firmowych i wszystko ok, zarówno Ambilight odblokowany jak i nie ma artefaktów na HDMI. Magia..
Najdziwniejsze, że nie korzystam ze Smarta, i nie instalowałem ani jednej aplikacji, jedyną akcję jaką wykonałem przez czas użytkowania to odinstalowanie aktualizacji YT. ;X
Póki możesz, oddaj tv. Nie baw się w gwarancję.
Jak wyglądały te artefakty? Bo ja mam przy korzystaniu z PS4 Pro (czerwone migające kreski), jak zmienię ustawienia ekranu na standard i potem z powrotem na Gra to problem znika, ale przy każdym włączeniu konsoli muszę to robić.