Hajtaler428, tak jak wszyscy inni w tym temacie, miał plamy na ekranie spowodowane dostającym się kurzem do środka matrycy. Nigdzie w instrukcji obsługi ani w zapewnieniach sprzedawcy nie miał ostrzeżenia, że ten TV jest nieodporny na kurz znajdujący się w normalnie użytkowanym pomieszczeniu mieszkalnym. Jeśli prawidłowo zgłosił ten fakt sprzedawcy( a powinien) w zgłoszeniu reklamacyjnym, to powinien otrzymać pisemne potwierdzenie usunięcia tej wady.
Nie otrzymał go , mało tego serwis zapewnił go, że nie usunął tej wady TV, że ona powróci, niezgodność towaru z umową nie została więc usunięta! Usunięty został tylko CHWILOWO objaw tej wady, samą zaś wadę serwis z pełną świadomością pozostawił w jego TV.
To jest Twoim zdaniem prawidłowo przeprowadzona naprawa? To mówisz jako fachowiec-serwisant?!
Choćbyś nie wiem jak próbował bronić stanowiska Samsunga, to jest ono nie do obronienia.
Gdybyśmy słuchali Twoich rad z początku tego tematu gdy pisałeś bardzo stanowczo i mało kulturalnie:
,,Nie bardzo chyba wiesz jak działa reklamacja z tytułu niezgodności z umową.
Można zgłosić problem z tego tytułu ale to nic nie zmieni. Do telewizora i tak zostanie wezwany ten sam serwis, który postępuje zgodnie z wytycznymi producenta, zatem efekt końcowy będzie taki sam....''
,,,,W przypadku kurzu na matrycy skoro odmawiają naprawy z tytułu gwarancji tak samo będzie z reklamacją z tytułu niezgodności bo według producenta tej niezgodności nie ma.''
,,Kurz na matrycy według Samsunga nie jest usterką i nie zostanie ona usunięta ani w ramach gwarancji ani z tytułu niezgodności z umową. '',to nikt z klientów Samsunga w Polsce w dalszym ciągu nie miał by naprawionego TV.
Jakoś nie przeczytałem, żebyś kogokolwiek przeprosił za to wprowadzanie w błąd. Przecież forumowicze którzy by posłuchali Twoich rad byliby finansowo sporo do tyłu.
Jest Ci obojętne, że firmujesz swoim nickiem takie robienie forumowiczów w balona?
Mamy uwierzyć że robisz to z niewiedzy a nie jest to podyktowane Twoimi zależnościami służbowymi?
Piszesz, że nie broniłeś nigdy Samsunga? Wolne żarty. A czym innym jest niby pisanie, że Hajtalerowi428 naprawiono teraz TV zgodnie z Ustawą, jak nie obroną nieuczciwych praktyk Samsunga? Czym było odwodzenie forumowiczów od składania niezgodności towaru z umową jak nie obroną interesów Samsunga?