Harman/Kardon AVR 260 vs 255

piotr_zg

New member
Witam,

Planuje zakup jednego z dwóch - obecnie jest interesująca promocja na 255. O ile 260 jest lepszy od 255 - opisy są na tyle nieścisłe że trudno znaleźć różnice. Czy 255 ma skalowanie do 1080p?

Piotr
 

chopingorzow

New member
Piotrze tak jak Ty jestem laikiem, ale po przeczytaniu miliona postów na tym forum wiem już, że 255 ma skalowanie do 1080. Tyle co czytałem w opisach HK 355 nie ma dolby volume a niektórzy z Was piszą, że ten model posiada ową funkcję- jak to w koncu jest? I co z dolby volume w 260 bo w jednych opisach napisane jest, że jest a w innych, że nie!

A co dolvy volume to zdaję sobie sprawę, że jest to system, który "utrzymuje" głośność na jednym poziomie bez względu na źródło odtwarzania. Ciekawi mnie jednaj jak to jest w rzeczywistości. Czy naprawdę przy zmianie kanałów w TV będę miał te same natęzenie dzwięku??
 
Ostatnia edycja:

bagiennik

New member
Bez reklam
A ja po przeczytaniu miliona postów na tym forum nigdy nie kupił bym HK 255 bo jest to niedopracowany i awaryjny bubel a do tego serwis pozostawia wiele do zyczenia. No i te całe 12 miesięcy gwarancji, naprawde zachęcające.

Kazdy może przczytać tu to co chce ;)
 

igoor1983

New member
igoor1983

powiem tak: