Po pierwsze za takie oskarżenia lub powielanie takich opinii bez dowodów można beknąć prawnie. Po drugie nie wystawiaj opinii całej sieci marketów po jednostkowej sytuacji bo może być ona zasługą jakiegoś nadgorliwego kierownika sprzedaży który z premedytacją puścił zwrot 14 dniowy na powtórną sprzedaż ( co nie oznacza że tak mają wszyscy w zwyczaju ) I teraz jest co jest czyli kupa za którą tak czy inaczej odpowiada sklep choćby nawet bubel powstał w fabryce ( gdzie nie ma opcji że pracownicy narobili tyle odcisków) . Możliwe też że to zwykła pomyłka więc zamiast się nakręcać i blużnić po prostu go wymień i nie martw na zapas.
To nie moje stwierdzenie. Wyraźnie napisałem, że spotkałem takie opinie w sieci ale oczywiście masz rację. Nie mam dowodów więc proszę się tym po prostu nie sugerować. Nie mniej jednak sklep sprzedając taki towar w ten sposób sam wystawia sobie opinie.