Zielony piksel w telewizorze Toshiba 40hl933 a gwarancja.

caschvip

Member
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Kupiłem telewizor Toshiba 40Hl933 i po pierwszym dniu użytkowania pojawił się centralnie na środku matrycy zielony piksel, który mnie bardzo irytuje. Czy w takim przypadku istnieje możliwość wymiany przez serwis telewizora na nowy wolny od tej wady?. Dodam,że telewizor mogę zarejestrować w programie zero problemu.
 

witgit

New member
Idź do sklepu i oddaj. Masz na to 10 dni.
Nie babraj się teraz z serwisami bo za dobrze na tym nie wyjdziesz.
 

last_ninja

New member
Nie licz na to, że potraktują Ci to jako wadę i wymienią TV lub matrycę. Poniżej przywołam słowa technika z działu "komputery" sklepu Agito) (u mnie wystąpił problem w monitorze komputerowym marki IIYAMA - odesłałem im to g.... bo kupowałem przez internet. Myślą, że ludzie praw swoich nie znają. Nie baw się w serwisy i gwarancje!!! Jeśli masz możliwość, odeślij im sprzęt i kup w sklepie stacjonarnym - po uprzednim sprawdzeniu sprzętu.

"Opisuje Pan uszkodzenie jako wadę. Wnioskuję, że jest to tzw. uszkodzony subpiksel czyli punkcik świecący na zielono. Może Pan przesłać zdjęcie uszkodzenia celem potwierdzenia wady.
Jeżeli są to uszkodzone dwa subpiksele nie jest to wadą. Produkcja matryc LCD nie jest doskonała, dlatego też została ustalona norma ISO, która decyduje, kiedy producent musi nam wymienić monitor na nowy. Norma ta ma oznaczenie ISO 13406-2.
Każdy piksel na ekranie składa się z trzech składowych subpikseli w kolorach czerwonym, zielonym i niebieskim. Część z nich może ulec uszkodzeniu, a i tak monitor nie będzie podlegał wymianie gwarancyjnej. Typy błędów podzielone są na trzy grupy. Typ 1 to piksel całkowicie biały, typ 2 - całkowicie czarny, zaś typ 3 to subpiksel czerwony, zielony, niebieski lub jego brak."
 

Michaelred

New member
Witam, od paru godzin jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego telewizora. Pojawiły się 2 zielone subpixele w centralnej części TV oraz jeden widoczny na białym tle. Chociaż z TV jestem b. zadowolony i b. pozytywnie mnie zaskoczył jakością obrazu to zastanawiam się czy nie odesłać tv przed upływem 10 dni. Tylko teraz pytanie czy takich przypadków jest więcej, nie chcę doprowadzić do sytuacji, że znowu go zamówię a bad pixeli będzie np więcej....
 
Ostatnia edycja:

omot

Member
Zwracaj tak szybko jak to tylko mozliwe.
Ja przespalem okres10 dni z philipsem, (zorientowałem sie po 14 dniach)
i serwisy, porażki. Totalna wtopa.

Dokladnie określ gdzie te bad pixele,
opisz itd.
Jakby sie dało to dobrze by bylo nawet foto dodać.
 
Do góry