Zegar w lcd 8404H....

Waldorff

Member
Z tego co gdzieś czytałem, godziny ręcznie nie ustawisz, pobierana jest ona chyba z teletextu czy diabli wiedzą skąd:) Nie wiem, jakieś czary chyba :)
 

heniek122

New member
Nie jakieś czary tylko w instalacjach powinna być zakładka timer do ustawień czasu - tak opisuje instrukcja tego lcd .Philips znowu zapomniał o tej funkcji w konfiguracjach.Totalna porażka Philipsa( epg,timer,łączenie po hdmi,internet) jeżeli chodzi o konfiguracje i ustawienia funkcji w serii 8404H.SSSerwis tej firmy po kilku emailach do nich nic nie robi w tej sprawie olewa klienta.
 

heniek122

New member
Panie kochany w moim Philipsie zegar pokazuje czas o 1 godz 4 min. do tyłu i za cholerę nie chce się automatycznie ustawić , zaś instrukcja pisze o zakładce w konfiguracjach (instalacje)gdzie można ustawić czas ręcznie lub automatycznie-lecz takiej opcji w moim telewizorze NIE MA, NIE MA.... a jeszcze raz piszę że opisuje to instrukcja wyświetlana,zawarta w tym lcd. Panowie serwisanci obudżcie się...i nie piszcie wystarczy chwilę poszukać .Ten lcd ma niedopracowane opcje konfiguracji i tyle.
 

kacperhq

New member
jak by było tylko o 1h to wystarczyło by ustawic dobrze TV, czyli:
konfiguracja/instalacja/zegar
opcja:
Automatyczny tryb zegara - ręczny
ustawienia dzienne - włączone

powinno też działać gdy
Automatyczny tryb zegara - automatyczny


Co do opisu ustawienia zegara zawartego w instrukcji Tv to opisana jest sytułacja gdy mamy DVB oraz operator nie wysyła czasu UTC a aktualny wtedy trza to ustawić. nigdzie nie jest napisane ze mozna ustawić czas ręcznie. nie wiem gdzie Ty to znalazłeś. Podaj cytat z aktualnej instrukcji( najlepiej zgodnej z twoja wersja oprogramowania, bo opcje sie zmieniają) zanim zacznesz pisac że cos jest niedopracowane
 
Ostatnia edycja:

heniek122

New member
Weż pilot do ręki, naciśnij żółty klawisz - otworzy się instrukcja obsługi, zatwierdż klawiszem środkowym Ok,potem poszukaj zegar , czas letni, lub zaraz wprowadż stronę 428, tam masz podany opis ustawiania zegara , zaś w konfiguracjach czegoś takiego brak , to samo jest z przewodnikiem telewizyjnym epg - strona 331 instrukcji - mnóstwo opcji -rzeczywistość w 8404H -duża kupa..
 

kacperhq

New member
właśnie tak zrobiłem i pod zakładka czas jest tylko informacja iz mozna korygowac recznie sytułacje gdyby operator nie nadawał czasu UTC a czas lokalny, i to dziala umnie bardzo bobrze
co do EPG to tez umnie działa to pod DVB od nadawcy oraz to z sieci internetowej. oczywiscie nie działaja wszystkie opcje co sa opisane w instrukcji ale jest tam tez zapis iż funkcjonalność zależności od kraju i operatora. Polecam czytać całościowo instrukcje i ze zrozumieniem
 

heniek122

New member
Ze zrozumieniem tego co czytasz to Ty masz kłopoty chyba że nie czytałeś w ogóle tego co wcześniej napisałem . Na stronie 428 instrukcja wyrażnie opisuje ustawienia czasu na dwa sposoby :ręcznie i automatycznie.W moim lcd z najnowszym oprogramowaniem w menu takich opcji nie ma...a czas jest taki jak opisywałem wcześniej. Gdzie masz na Epg ustawienie przypomnienia, odwołanie przypomnienia, szukanie według gatunku,lista preferowanych programów ,a wszystko to opisuje instrukcja. Gdzie masz EPG dla polsatu,TVP3,TVP sport za to lista stu niepotrzebnych programów.Ja kupiłem telewizor w Polsce i Philips powinien zadbać o listę polskich programów na EPG z internetu . Opis nowych oprogramowań na stronie Philipsa w czterech językach polskiego znowu brak...nic dodać nic ująć..
 

kacperhq

New member
Ja czytam tą instrukcje i jedyne co widze to punkt 4.2.8 a w nim to co pisałem prędzej
czyli jesli źle nadawany jest czas czyli nie w UTC to ręcznie mozna ustawić ( przez co ręcznie rozumiane jest albo letni albo zimowy a nie ustawienie zegara na dowolna godzine) letni włączony, letni wyłączony.
No chyba że u Pana pisze inaczej to niech pan zacytuje bo może naprawde jestem w błędzie i mamy 2 różne instrukcje. Co do EPG to nie chce mi sie polemizowac bo jak wół pisze że nie wszedzie działa i nie wpełnym zakresie wię trza było przeczytac zanim Pan zakupił ten telewizor. Albo jesli uważa że ma Pan racje to prosze napisać do UOKiK albo poprosić sprzedawce o zwrot pieniedzy z tytułu rękojmi z związku z nie zgodnościa produktu ze specyfikacja
 

heniek122

New member
NA wszystkie usterki które opisuję na forum ,a zgłaszam je do Philipsa od półtora miesiąca otrzymuje takie to odpowiedzi: Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z firmą Philips.
W odpowiedzi na Pana maila, chciałbym poinformować, iż problem ten
nastąpił poprzez jedną z aktualizacji, która uniemożliwiła dostęp do
tych funkcji. Jak już wcześniej pisałem nad problemem pracują technicy.
W nowym oprogramowaniu będzie to rozwiązane.
W razie pytań prosimy o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod
bezpłatnym nr tel. 008003111318. Potem kontakt telefoniczny i informacja że soft z 29 marca usunie moje i usterki i znowu nic .Email z mojej strony i odpowiedz:

Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z firmą Philips.

Agent który poinformował pana o wyjściu aktualizacji oprogramowania,
opierał się na informacji uzyskanej od serwisu. Aktualizacje miały się
pojawić ale w związku z opóźnieniami wynikłymi z tworzeniem nowego
oprogramowania procez wdrożenia ich dla użytkowników się wydłuży.
Niestety na chwilę obecną nie mogę powiedzieć kiedy pojawią się
aktualizacje, mam nadzieję że jak najszybciej. Pozostaje mi prosić Pana
o wyrozumiałość i cierpliwość.
W razie pytań prosimy o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod
bezpłatnym nr tel. 008003111318.Szanowny Panie,

następna,ostatnia odp.z 07.04 2010
Dziękujemy za kontakt z firmą Philips.

Niestety cały czas nad problemem pracują technicy w Holandi, my
zgłosiliśmy problem i czekamy.
Nie jest to zależne od nas, kiedy dostaniemy informację o rozwiązaniem.
Serwis w Rybniku nie zajmuje się TV Lcd, jedynie serwis w Radomiu (048)
363 31 66
W razie pytań prosimy o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod
bezpłatnym nr tel. 008003111318. W lutym zapłaciłem a oni teraz pracują i to aż w Holandii ......
 
Do góry