NA wszystkie usterki które opisuję na forum ,a zgłaszam je do Philipsa od półtora miesiąca otrzymuje takie to odpowiedzi: Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z firmą Philips.
W odpowiedzi na Pana maila, chciałbym poinformować, iż problem ten
nastąpił poprzez jedną z aktualizacji, która uniemożliwiła dostęp do
tych funkcji. Jak już wcześniej pisałem nad problemem pracują technicy.
W nowym oprogramowaniu będzie to rozwiązane.
W razie pytań prosimy o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod
bezpłatnym nr tel. 008003111318. Potem kontakt telefoniczny i informacja że soft z 29 marca usunie moje i usterki i znowu nic .Email z mojej strony i odpowiedz:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z firmą Philips.
Agent który poinformował pana o wyjściu aktualizacji oprogramowania,
opierał się na informacji uzyskanej od serwisu. Aktualizacje miały się
pojawić ale w związku z opóźnieniami wynikłymi z tworzeniem nowego
oprogramowania procez wdrożenia ich dla użytkowników się wydłuży.
Niestety na chwilę obecną nie mogę powiedzieć kiedy pojawią się
aktualizacje, mam nadzieję że jak najszybciej. Pozostaje mi prosić Pana
o wyrozumiałość i cierpliwość.
W razie pytań prosimy o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod
bezpłatnym nr tel. 008003111318.Szanowny Panie,
następna,ostatnia odp.z 07.04 2010
Dziękujemy za kontakt z firmą Philips.
Niestety cały czas nad problemem pracują technicy w Holandi, my
zgłosiliśmy problem i czekamy.
Nie jest to zależne od nas, kiedy dostaniemy informację o rozwiązaniem.
Serwis w Rybniku nie zajmuje się TV Lcd, jedynie serwis w Radomiu (04
![Cool 8) 8)](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_cool.gif)
363 31 66
W razie pytań prosimy o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod
bezpłatnym nr tel. 008003111318. W lutym zapłaciłem a oni teraz pracują i to aż w Holandii ......