Mnie powiadomienie denerwują, jakoś tak mniej czytelne.
... i rozumiesz tylko "piccolo"?Dobrze, że uczyłem się Włoskiego od Rocco i przynajmniej rozumiem o czym mówią ; )
Piruś, wpisz sobie supermolly777 to nie będziesz musiał bawić się "zoomem"Tylko się nie bawcie zoomem w 11 sek.
Kiedyś z tego powodu zrezygnowałem z oddania telefonu do serwisu...Jakis czas temu wspomniałem o bezpieczeństwie naszych danych w przypadku, jak oddajemy smartfona do serwisu.
Niby nic, wymiana foli, tyle, że serwis Samsunga wymaga do założenia foli dostępu do telefonu (nie wiem po co?), a co za tym idzie, oddajemy telefon zupełnie obcej osobnie z PEŁNYM dostępem do naszych danych. Dane bankowe, wiadomości, zdjęcia itd. Nie trzeba chyba tłumaczyć.
Otóż Samsung wprowadził tzw. "Tryb konserwacyjny", który z założenia ma służyć do zabezpieczenia danych właśnie w przypadku jak chcemy oddać nasz telefon do serwis. No i bomba, na to czekałem od lat.
Kiedyś z tego powodu zrezygnowałem z oddania telefonu do serwisu...
Po jakim czasie zaczęły się problemy z folią? U mnie póki co ideał. Co do HDD to ostatnio sprzedawałem 4 sztuki, ale pracowały w macierzy, zaszyfrowane na Synology, sformatowane i sprzedane do 4 różnych osób. Myślę, że nie ma takiego kozaka, który by coś z tego odzyskałA myślisz, że dlaczego chodzę z rozpieprzoną folią na telefonie i generalnie ryzykuje uszkodzenie tego właściwego ekranu (zbiera się pod folią już syf) od pół roku? Wlasnie przez chorą politykę serwisu. Nie ma tam czynnika ludzkiego, dostęp do poufnych danych nijak ma się do nalepienia jakiejś folijki. To nie wymiana płyty głównej, zresztą temat myślę że już załatwiony.
Na dniach podejdę do serwisu, zblokuje ww. aplikacją dane i niech robią.
Zresztą podobnie jest z dyskami HDD, nigdy nie sprzedaje, wolę rozwiercić i stracić na odsprzedaży, jak puścić w obieg.