Zakup TV Sony

Vandao

New member
Hi,
Mierzę się z zakupem TV.. Kwota jaką mogę wydać na TV to około 3500zł. Do TV będzie podłączony głównie tuner satelitarny Dreambox 800HD i PS3 - o gry mi nie chodzi bo nie gram w nie, bardziej oglądanie filmów przez to urządzenie.

Czytałem troszkę na necie o tv.. generalnie to celuję w markę Sony - wydaje mi się najlepsza i nie za droga :) Sam nie znam się na tv więc prosiłbym o radę, który tv marki sony, a może innej... będzie najlepiej spełniał moje wymagania dodam, że większego jak 37 cali nie potrzebuję. Czytałem troszkę o modelu sony kdl 37' EX500.. zastanawiam się nad nim głównie...

Może używacie takiego tv i macie jakieś wyrobione opinie o takiej konfiguracji....

Za wszystkie sugestię opinię wielkie dzięki
 

Vandao

New member
Dzięki Panowie za opinie i pomoc. Co do tv hx700 to nie ma sensu tyle wydawać gdyż to co oni nadają w ich HDTV - mówię o platformach cyfrowych to jest żal. Jedyny na polskim rynku kanał HD to jest National Geografic HD z C+. Reszta HD nie dorównuje im bitrate NG HD ma około 14MB/s pozostałe 8/9 MB/s. Acha zapomniałem dodać, że jak leci mecz na C+ sport HD to bitrate jest bardzo dobry :D

Mam jeszcze pytanko co do gwarancji 5 letniej... wiem, że trzeba dopłacić i to ponad 500zł i tu mam pytanko kiedy można dopłacić czy to trzeba zrobić od razu przy zakupie tv czy do jakiegoś okresu czasu od zakupu? A może można dopłacić w 20 miesiącu używania tv?
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
raczej masz czas pewnie 3 miesiecy, na pewno nikt by nie zrobil ze mozesz przed koncem kupic, zadzon do Sony.
 

Vandao

New member
Na co zwracać uwagę przed zakupem tv sony 37 ex500? O co warto spytać sprzedającego.. może jakieś sugestie uwagi?
Jutro zdecyduje się na zakup tego tv i chciałbym wiedzieć o nim troszkę więcej od sprzedające go :p... zaznaczę, że podpięty temat odnośnie tego tv czytam na bieżąco
 

ARobert

New member