Zakup nowego sprzetu

andreo28

New member
witam serdecznie wszystkich . chce zakupic nowy sprzet do ogladania wylacznie kina domowego tz projektor i ekran. zamierzam sie wlasnie z remontem mieszkana (calkowitym) mieszkam w blokach wiec metraż mam ograniczony.pokoj w ktorym bede ogladac filmy ma wymiary 5mx3m , ekran ma sie wypuszczac z sufitu i zaslaniac tv ktory bedzie wbudowany w sciane .
na sprzet do ogladania kina (projektor i ekran) chce przeznaczyc ok 5-6 tys,
i teraz moje pytanie :jaki to ma byc sprzet , o jakich parametrach , czym mam sie kierowac przy zakupie ? badz moze sami macie juz jakies sprawdzone zestawy i sa one godne polecenia. dodam ze jesli chodzi o projektory i wyswietlanie to jestem laikiem .sprzet odsluchowy mam calkiem niezly jak na warunki blokowe i rowniez obraz chcialbym miec niezly . :D bede bardzo wdzieczny za kazda podpowiedz .
 

Fanek

New member
Bez reklam
lcd dlp cz jeszcze cos innego ?
projektor bedzie na przeciwko ekranu czy abrdziej z boku?
jaki kolor pokoju, jak okna ?
jaki materiał bedziesz na niego podawał?
 

andreo28

New member
nie znam sie na projektorach i nie wiem jaki czy lpd czy lcd ? w oknach będą rolety gumowane na pewno, projektor raczej na środku , co do koloru pokoju to nie wiem ? jesli chodzi o material to tylko ma sluzyc do ogladania filmow , dvd ,blu ray oraz materiał z kompa divix .czy ma znaczenie jak projektor będzie ustawiony , z boku czy wypośrodkowany? wszystkie urządzenia będą zaprzęgnięte do HK 255 po HDMI.
 

andreo28

New member
A moze ktos zna jakis dobry sklep badz salon w miesie Łodzi gdzie moge uzyskac wiele informacji na temat projeltora itp ..? pozdrawiam
 

andreo28

New member
znam ten sklep , kupowałem u nich kolumny . moze ktos jeszcze ma jakis pomysł , bede wdzieczny za wszystko !


p.s moze ktos kto naprawde zna sie na temacie projektorow wypowie sie sedziwie na ten temat , taki post moze pomoc wielu takim jak ja , ktorzy beda wdzieczni za wasza pomoc .
 

kacperski

New member