zablokowane konto HDBits

asdsd

New member
Witam.
Jestem dosyć zielony jeżeli chodzi o torrenty, ponieważ do tej pory korzystalem tylko z eMule i mam do Was kilka pytań.
Chodzi o to, że od jakiegoś czasu korzystam ze strony HDBits i nie ukrywam, że robię to często i intensywnie.
Niestety dzisiaj po ok. 2 tygodniach moje konto zostało zablokowane. Podczas próby logowania pojawia się komunikat:

Login failed! This account has been disabled.

Dużo ściagam, ale dużo też udostępniam (ok 200gb) i tu nasuwają mi się pytania:

1. Co trzeba udostępniać? Wystarczy, że katalog z filmami, czy muszę tworzyć jakieś torrenty, albo udostępniać w jakiś specjalny sposób?
2. W jaki sposób podnosi się ranking?
3. Może ktoś domyśla się dlaczego moje konto zostało zablokowane? Niestety nie mogę się nawet zalogować, a więc i odczytać informację co i jak.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam
 

US3R

New member
Gratuluje ultraszybkiego lacza w domu, skoro wyslales ok. 200GB a na stronie masz ratio 0.049, to nawet nie wyobrazam sobie jaki masz download, ze tak Ci spadlo i pobrales ponad 4TB przez 2 tygodnie.
 
Ostatnia edycja:

dnc

Moderator
VIP
To, co i ile ściągasz to jedno, a to ile udostępniasz to drugie.
Przy założeniu, że masz łącze ADSL 1Mbps czyli upload jest za poziomie 256kbps czyli 4 razy wolniejsze, to oznacza, że 4 razy mniej możesz wysła niż ściągnąć.
Warto też zauważyć, że samo udostępnianie jeszcze nic nie daje. Ludzie muszą od Ciebie ściagnąć i tu się kłania transfer upload. Jeśli masz zbyt wolne łącze możesz przez wielu ludzi być omijanym (jeśli się nie mylę można skonfigurować ściąganie by pomijał wolne łącza użytkowników).
I teraz jesli ściągniesz powiedzmy 200GB danych to by mieć porządny współczynnik 0,5 musiałbyś wysłać w świat 100GB a to zajmnie Ci 2 a nawet 3 razy więcej czasu. Czyli, że powinieneś przez 1 dzień ściągać i 2 dni tylko wysyłać. A to, trzeba powiedzieć szczerze, jest bez sensu.