Yamaha RX-V471 - zestaw do muzyki, konsoli, filmu

fool

New member
Witam,
W niedalekiej przyszłości planuję zakup amplitunera i z racji tego, że w kwestii audio jestem raczej amatorem to mam kilka pytań.

Zacznę może od tego, że posiadam nowe kolumny PRISM Emerald HT-300 (to chyba odpowiednik onyx 100). Wiem że jest to kicha i niewiele sobą prezentują ale ich zakup był mega okazją za śmieszne pieniądze więc takie są i na czas jakiś muszą wystarczyć. Zestaw to dwie kolumny wysokie, dwie małe i centralna.

Ustawienie sprzętu będzie takie jak na poniższym rysunku:

Niestety jako nowy użytkownik nie moge dodawac linków, więc do poniższego dopiszcie na poczatku literę "h" ;)

ttp://img341.imageshack.us/img341/6707/audiok.jpg

Sprzęt ma być wykorzystywany do słuchania muzyki, konsola, trochę film czyli raczej uniwersalnie. Mimo że kolumny to zestaw 5+0 to planuję wykorzystać tylko dwie wysokie (+ewentualnie centralną o ile to ma jakiś sens) i do tego dokupić sub’a.

No i teraz kilka pytań:
1.Chodzi mi po głowie Yamaha RX-V471 jak w temacie. Czy to dobry wybór w tej kwocie czy można kupić coś lepszego? Na pewno zależy mi na USB (czy ta yamaha odtwarza przez USB mp3 bezpośrednio z pendrive’a lub dysku? Pytam, gdyż przy opisie sprzętu znalazłem jedynie info, że port służy do odtwarzania muzy z ipod’a i iphone’a więc zastanawiam się czy tylko, czy może ze zwykłych pamięci flash również). Oczywiście wejść HDMI im więcej tym lepiej, gdyż podpięta będzie konsola, tuner sat, laptop, blu-ray.